35 Καλοκαίρια

By Katerina V - Αυγούστου 28, 2020

 


Να που ήρθαν και τα τριάντα πέντε κι ούτε που τα κατάλαβα! 

Τα καμουφλάρω πίσω από τα "μικροδείχνεις" κι έτσι γλυκαίνω τον χρόνο. (αυτά λέει και..σιγοκλαίει!) Για τον καθένα μας η ηλικία και τα χρόνια έχουν διαφορετικό αντίκτυπο. Ανάλογα με τα βιώματα που έχουμε, αν έχουμε καταφέρει όσα θα θέλαμε, αν έχουμε πάρει τα μαθήματά μας, αν έχουμε προσφέρει, αν.. αν.. αν!

Η αλήθεια είναι ότι μετά τα τριάντα ο άτιμος ο χρόνος περνάει σφαίρα... Και πλέον τα γεγονότα που βιώνουμε καθημερινά μας κάνουν να ξεχνάμε εύκολα. Να χανόμαστε στην μετάφραση. Μέχρι κάτι να μας ταρακουνήσει και πάλι από την αρχή!

Δεν θα βγάλω λόγο στα γενέθλιά μου, ούτε και θα αρχίσω τα μελό γιατί για μένα η κάθε μέρα μετράει. Ακόμα και εκείνες που δεν θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι, που βρίσκομαι σε άρνηση για τις αδικίες του κόσμου, σε διαμάχη με τον εαυτό μου για όσα δεν έχω καταφέρει ακόμα. 

Και όταν περνάει η μαυρίλα, η ψυχή παίρνει τα πιο όμορφα χρώματα και τα αναμειγνύει με έναν τρόπο μαγικό. Και σου υπενθυμίζει πως όλα έχουν νόημα.  

Σήμερα δεν πρέπει να ξεχάσω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με έφεραν στην ζωή και που είναι συνέχεια δίπλα μου και στηρίζουν την κάθε μου απόφαση. Αυτό που λένε ότι τα γενέθλιά μας πρέπει να τα γιορτάζει η μητέρα μας (μην αδικούμε όμως και τους μπαμπάδες ε) είναι πέρα για πέρα ορθό και αληθινό. Τον έναν και μοναδικό αδελφό μου και τον άντρα της ζωής μου. Η οικογένεια είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε να διαφυλάξουμε, μη τα θεωρούμε δεδομένα. 

Τα γενέθλια είθισται να συνοδεύουν μια μελαγχολία, είναι αναπόφευκτο. Ειδικά όταν εργάζεσαι πολύ και δεν σου μένει χρόνος να γιορτάσεις όπως θα ήθελες. Όλα μια ιδέα είναι τελικά! Κι ίσως αν αφεθούμε στην απλότητα και στα απρογραμμάτιστα να βρούμε χαρά και γαλήνη. (προσδοκίες χαμηλές - πήχης ποιότητας υψηλός!)

Εύχομαι τα γενέθλια όλων μας να μας βρίσκουν γερούς και δυνατούς, να αντέχουμε, να δημουργούμε, να αγαπάμε και να σεβόμαστε περισσότερο!



  • Share:

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά και γεμάτα από αυτά που αγαπάς, Κατερίνα μου! Και του χρόνου να τα ξαναγιορτάσεις, όπως σου αρέσει!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Να είσαι πάντα υγιής κι ευτυχισμένη!!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου τι λες παιδί μου; Τριάντα πέντε και ....μελαγχολείς; Απαπαπαπαπα. Δηλαδή εμείς στα ...εξήντα τι πρέπει να κάνουμε ε; Πες μας, όχι πες μας!
    Ναι, ξέρω, πάντα τα γενέθλια έχουν μια μελαγχολία αλλά και μια νοσταλγία μαζί για μια σειρά πράγματα. Εγώ κρατώ την αναφορά που κάνεις στις σταθερές της ζωής σου, που είναι υπέροχες και κλείνω με μια συμβουλή. Να νιώθεις πάντα νέα, να ζεις, να μάχεσαι. Όπως σε ξέρουμε πάντα αγαπητή μας φίλη.
    Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε δεν έχει να κάνει με τα χρόνια ακριβώς Γιάννη μου! :)
      Συντελούν άλλοι παράγοντες στην μελαγχολία.
      Και δυστυχώς για εμάς τις γυναίκες κάποια πράγματα δεν γίνονται
      εύκολα μετά τα 40 όπως σε εσάς, μεγάλη κουβέντα!

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!

      Διαγραφή
  3. Πολύχρονη Κατερίνα μου. Εύχομαι πάντα η ψυχή σου να παίρνει τα πιο όμορφα χρώματα και να τα αναμειγνύει μαγικά. Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και να τους χαίρεσαι και εσύ για πάρα πολλά χρόνια.
    Να σαι καλά να μάχεσαι για ό,τι επιθυμείς και πιστεύεις
    Να δημιουργείς ό,τι σε γεμίζει και σε ολοκληρώνει
    Να ζήσεις πολλές ''μελαγχολικές ημέρες'' γενεθλίων και να τις γιορτάσεις όπως σου αξίζει
    Χρόνια σου πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις υπέροχες ευχές σου
      και για την παρουσία σου εδώ!!

      Ό,τι καλύτερο σε σενα και την οικογένειά σου!!
      Υγεία και ξεχωριστές στιγμές!!

      Διαγραφή
  4. Μην βλέπεις προς τα πίσω, αλλά μπροστά... τα καλύτερα εκεί κάπου βρίσκονται!!!
    Χρόνια Πολλά Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου, εύχομαι ποτέ να μην σταματήσεις να βρίσκεις τη μαγεία στις πιο απλές στιγμές της ζωής. Να είσαι γερή, δυνατή και να δεις τη ζωή σου να εκτυλίσσεται με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε μέρα να νιώθεις χαρούμενη!
    Happy Birthday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι γιατί εκπέμπουμε στα ίδια μήκη κύματος! :)

      Ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρινάκι μου!!

      Διαγραφή
  6. Πολύχρονη!! Μη κοιτάς εμάς τις χελώνες που ζούμε πάνω από 100 χρόνια χα χα .Τα 35 είναι τα βρεφικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου, χρόνια πολλά και από εδώ!
    Υγεία, αγάπη, ευτυχία και κάθε καλό γλυκιά μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου και σε σενα ό,τι καλύτερο!!

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτό που είπες ότι τα γενέθλια πρέπει να τα γιορτάζει και η μαμά πολύ με συγκίνησε. Σαν μανούλα και γω, η γέννηση του παιδιού σου είναι καθοριστική.
    Χρόνια πολλά Κατερίνα μου! Να σε χαίρονται και να χαίρεσαι του δικούς σου.
    Μια και μοναδική ευχή από την καρδιά μου: Να έχεις υγεία εσύ και οι αγαπημένοι σου... όλα τα άλλα θα τα καταφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις


    1. Μαρία μου ευχαριστώ πολύ! να είσαι καλά να χαίρεσαι όσους αγαπάς!
      Έτσι δεν είναι; Θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα, ενώ δεν είναι..
      Πρέπει να εκτιμάμε τα πάντα, το γεγονός ότι οι άνθρωποι που μας έφεραν
      στην ζωή (είτε το σχεδίαζαν είτε όχι δεν έχει σημασία) έκαναν πολλές θυσίες
      και πέρασαν πάρα πολλά για εμάς.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος4/9/20

    Κατερίνα, έστω και ετεροχρονισμένα, Χρόνια Πολλά για τα γενέθλια σου. Να είναι τα καλοκαίρια της ζωής σου γεμάτα φως και να το μοιράζεσαι με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Ευχές από μια συν-Παρθένο του Αυγούστου. Διαβάζοντας το κείμενο σου σκεφτόμουν: ναι, μια ακόμη 'απόδειξη' πως εμείς οι Παρθένοι είμαστε πλούσιοι σε συναισθήματα. Απλώς επιλέγουμε να τα εκφράζουμε όπου νιώθουμε ασφαλείς.
    Και πάλι, Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αα κι εσύ παρθενάκι;; Τέλεια, σε νιώθω - με νιώθεις!
      Δεν θα μπορούσες να το πεις πιο ταιριαστά.
      "Να δίνεσαι αλλά να μη σκορπίζεσαι"

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσύ πολύχρονη με υγεία και όσα ονειρεύεσαι!!

      Διαγραφή