Μου αρέσουν εκείνοι...

By Katerina V - Ιανουαρίου 22, 2019


Μου αρέσουν εκείνοι...
που πατούν γερά στην γη
και το μυαλό τους ταξιδεύει συνεχώς.

Που έχουν υψηλούς στόχους από τον εαυτό τους 
και χαμηλές προσδοκίες από τους άλλους.
Που διορθώνουν τα λάθη τα δικά τους
και δεν χτυπάνε των άλλων.

Που έχουν την ευελιξία και την διαύγεια
να περνάνε αλώβητοι μέσα από εμπόλεμες καταστάσεις.
Που βοηθούν χωρίς αντάλλαγμα.
Που στηρίζουν αθόρυβα.
Που χαμογελάνε αβίαστα.

Μου αρέσουν εκείνοι...
που εφαρμόζουν λύσεις
αντί να δημιουργούν όλο προβλήματα.

Που θα θυμηθούν μια λεπτομέρεια από τα προσωπικά σου, 
η οποία υποδεικνύει ότι σε νοιάζονται πραγματικά.
Που δεν θα μετανιώσεις για όσα τους έχεις εμπιστευτεί.

Εκείνοι που μιλάμε με τα μάτια.
Εκείνοι που δεν χάνουν τον εαυτό τους
για να ταιριάξουν στη μάζα.

Εκείνοι που η αξία τους δεν μετριέται
σε likes και followers.
Εκείνοι που διατηρούν τις αξίες
χωρίς να είναι οπισθοδρομικοί.

Εκείνοι που δεν κρίνουν
και δίνουν ευκαιρίες.
Μου αρέσουν εκείνοι που καλλιεργούν
την ομορφιά της ψυχής τους.





  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Αλήθειες και λόγια που φωνάζουν σήμερα σε μια συννεφιασμένη βροχερή μέρα δίνοντας τόνους αισιοδοξίας και θετικής σκέψης.
    Την καλημέρα μου Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσο δύσκολο να του βρεις αυτούς... Κι όταν τους βρεις... Κανε τα πάντα να τους κρατησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλη η ανάρτηση ένα χαμόγελο. Ευτυχώς που υπάρχουν κι εκείνοι. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και σε εμένα αρέσουν εκείνοι οι άνθρωποι Κατερίνα μου και μακάρι να είχαμε αρκετούς τέτοιους στην κοινωνία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα αυτοί μου αρέσουν Κατερίνα μου! Και είμαστε τυχεροί όταν τους βρίσκουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε ξέρω, ένα περίεργο πράγμα. Όλα αυτά είμαι εγώ ρε παιδί μου! χαχαχα! Νταξ όχι και όλα αλλά κάποια απο αυτά σίγουρα. Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος που τα έγραψες μας κάνει (όλους) να θέλουμε να είμαστε κάπως έτσι...

    Μακάρι να τα καταφέρουμε κάποια στιγμή! Φιλιά!

    ΥΓ. "Εκείνοι που δεν χάνουν τον εαυτό τους
    για να ταιριάξουν στη μάζα." Ωραίο. Πολύ ωραίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και όταν τους βρεις Κατερίνα πρέπει να ξέρεις πως θα τους κρατήσεις στην ζωή σου.Πρέπει να τους αγαπάς και να τους το δείχνεις κάθε στιγμή γιατί τίποτα δεν είναι αυτονόητο σε αυτήν την ρημάδα την ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή