Take a walk with me... Στη φύση!

By Katerina V - Δεκεμβρίου 05, 2023

 


Sky above

Earth below

and peace within



Με καθυστέρηση δύο μηνών, θα σας πάρω σε μία βόλτα στη φύση. Τον Οκτώβριο δήλωσα ότι θα πάρω τα βουνά και το έκανα! Για λίγο όμως, σαν παιδί της πόλης επέστρεψα αμέσως στη βάση μου. Μέχρι την επόμενη φορά!



Πρώτη στάση το Σπήλαιο των Λιμνών. Σε μια υπέροχη τοποθεσία που εκπέμπει τόση ηρεμία... "Το σπήλαιο των λιμνών αποτελεί ένα σπάνιο δημιούργημα της φύσης, καθώς οι 13 αλλεπάλληλες κλιμακωτές και σε τρεις ορόφους λίμνες του, είναι ένα χαρακτηριστικό αποκλειστικά δικό του, που δεν υπάρχει σε άλλα γνωστά σπήλαια και το καθιστούν μοναδικό στο είδος του στον κόσμο" 

πηγή: www.larissorama.gr





Πολύ ωραίο και το μουσείο, το οποίο προσδιορίζεται ως "Κέντρο Ενημέρωσης και Πληροφόρησης Σπηλαίου Λιμνών. Πρόκειται για μόνιμη έκθεση που σχεδιάστηκε ακολουθώντας τις αρχές της σύγχρονης μουσειολογίας."



Συνεχίζουμε στο Πλανητέρο, ένα όμορφο πλατανόδασος. Το πλανητέρο βρίσκεται στην περιοχή Natura 2000 "Όρος Χελμός και ύδατα Στυγός", σε υψόμετρο 700μ. Ο τόπος περιτριγυρίζεται από θεόρατα πλατάνια και είναι ο τόπος που αναβλύζουν μέσα από τους βράχους οι πηγές του ποταμού Αροάνιου. Ιδανικό για επίσκεψη κυρίως το φθινόπωρο!

















Ο ουρανός μια παλέτα που ξεδιπλώνεται απλόχερα στα μάτια σου!




"Στην Ιαπωνία έχουν την πρακτική σίνριν- γιόκου. Σημαίνει κάτι σαν βουτιά στο δάσος. Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι όταν ενώνεσαι με τη φύση, ανοίγεις πόρτες επικοινωνίας με ό,τι βλέπεις. Γιατί η φύση μας αντανακλά και μαθαίνουμε για τον εαυτό μας." Virgin River series




  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Ανώνυμος6/12/23

    Πανέμορφη φύση, ωραία χρώματα. Χαίρομαι που σε ακολούθησε σε αυτή τη περιπλάνηση, Κατερίνα μου.

    Κική Κωνσταντίνου από το μπλοκ "εκφράσου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που πέρασες από εδώ Κική μου!
      Καλές γιορτές να έχεις με υγεία και ζεστασιά ✨✨

      Διαγραφή
  2. Αυτό σου το ταξίδι στη φύση, πήρε και εμάς στην αγκαλιά του, για να μάς ταξιδέψει στις όμορφες τούτες πατημασιές. Κατερίνα μου, σε ευχαριστούμε για την ομορφιά, που μάς χάρισες, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννη μου, οι φωτογραφίες πάντα αδικούν αυτά τα τοπία..

      Διαγραφή
  3. Όμορφη και σίγουρα αναζωογονητική η βόλτα στη φύση, πάντα είναι, εκεί ανήκουμε αν και το ξεχνάμε. Και οι φωτογραφίες πολύ βοηθητικές , ώστε να ζήσουμε κι εμείς την περιπλάνηση σου λίγο.
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξεχνάμε διαρκώς! Σε ευχαριστώ πολύ, καλές γιορτές εύχομαι με υγεία και όμορφες στιγμές!!

      Διαγραφή
  4. Ωραία είναι πάντα η βόλτα στη φύση. Και πιστεύω έχουν δίκιο οι Ιάπωνες η βουτιά στη φύση μας κάνει να επικοινωνούμε καλύτερα με τον εαυτό μας. Η δική σου βόλτα ήταν σε πανέμορφα μέρη, τα έχω επισκεφθει και δεν φεύγουν από το μυαλό μου. Χαίρομαι που μας πήρες μαζί σου
    Να ευχηθώ και άλλες βόλτες όπου επιθυμείς
    Καλησπέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χρόνια σου πολλά!! Ό,τι καλύτερο με υγεία 🌷
      Σε ευχαριστώ πολύ καλές γιορτές!!

      Διαγραφή