Ιστορίες ενός Φθινοπώρου που άργησε

By Katerina V - Νοεμβρίου 01, 2023

 


Οι αντιφάσεις μου

κολυμπάνε σε έναν ωκεανό

ατελείωτων εμπειριών.


Η αισιόδοξη μελαγχολία μου

ισορροπεί και ταρακουνά.

Επαναπροσδιορίζομαι.


Κλείνω σε μουσικές και χαμόγελα 

τα άπειρα συναισθήματα μου.


Παίρνω το μαύρο μου και φωτίζω

τις λευκές σελίδες ενός βιβλίου 

που δεν διαβάστηκε ποτέ


Φέρνω τα πάνω κάτω,

δοκιμάζω τις αντοχές μου.


Γύρισα τον κόσμο μου ανάποδα

για να ισιώσω.


Είναι φορές που θέλω 

να σου πω τόσα πολλά. 

Και να σου δείξω ακόμα περισσότερα.


Μα είναι καλύτερα αν μόνος 

τα ανακαλύψεις.


Ο καθένας μας στις σιωπές του

και τις αντιφάσεις του.

Κι όταν το αποφασίσουμε πια...


το βιβλίο είναι στα χέρια σου

Θα το ανοίξεις;


Μόνο μια χάρη σου ζητώ.

Ας μη χαθούμε αυτή τη φορά

στη μετάφραση.



•Ιστορίες ενός Φθινοπώρου που άργησε• 






 

 Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 


  • Share:

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Κάθε φορά που γράφεις ένα ποίημα νομίζω ότι θα έρθω να καταθέσω μια σπονδή στο λυρικό σου υφάδι, Κατερίνα.
    Το έχω ξαναπεί ότι ο στίχος σου και αυτό που δίνεις μέσα από αυτόν έχει κάτι το πολύ όμορφο. Χαίρομαι που μπορούμε να το απολαμβάνουμε και να ταξιδεύουμε με τα ποιήματά σου.
    Καλό μήνα να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🙏 με συγκινείς, ευχαριστώ από καρδιάς!!
      Διπλή τιμή από κάποιον με το δικό σου ταλέντο.

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα που τα γράφεις.
    Δεν ξέρω σε τι βαθμό αντικατοπτρίζουν την ψυχή σου αυτή την περίοδο τα παραπάνω λόγια, αλλά εγώ νιώθω να ταυτίζομαι πολύ με κάποιους στίχους σου.
    Και χαίρομαι που βλέπω συνεχώς και με διαφορετικούς τρόπους ότι μπορούμε να βρίσκουμε κομμάτια του εαυτού μας διαβάζοντας μέσα από την ψυχή και το μυαλό άλλων ανθρώπων.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. « Το παρόν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική». 😉😍

      Πολύ όμορφο αυτό που λες χαίρομαι για αυτό!!
      Καλό σαββατοκύριακο σε φιλώ 🌷

      Διαγραφή