31ο Συμπόσιο Ποίησης: Ίσως μια μέρα... μέσα σε μια αγκαλιά

By Katerina V - Δεκεμβρίου 29, 2023

 

Το συγκεκριμένο Συμπόσιο, με θέμα την αγκαλιά, για όσους συμμετείχαμε είχε ιδιαίτερη αξία. Ευχαριστώ την μαχήτρια διοργανώτρια μας, την κόουτς Αριστέα που μας απέδειξε πως όλα είναι εφικτά στη δύναμη της ψυχής! Η αγκαλιά έχει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου, στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους. Την προσέγγισα λίγο διαφορετικά για χάρη του αγαπημένου μας δρώμενου, στο οποίο είχα καιρό να λάβω μέρος! Με αυτές τις δύο συμμετοχές θα αποχαιρετήσω το πολύπαθο 2023, που μέσα από τις αντιφάσεις του μου χάρισε έντονες στιγμές και εμπειρίες. 




Μέσα σε μια αγκαλιά 



Παιδιά νεκρά

στην αγκαλιά εκείνων

που τα έφεραν στη ζωή


Όχι, όχι αυτό δεν είναι ζωή

Ενας εφιάλτης είναι

Όχι, όχι εφιάλτης

χειρότερο και από κόλαση είναι


Τόσες ψυχές να φεύγουν άδικα 

κι εμείς να φλυαρούμε άσκοπα

Απλοί παρατηρητές


Άλλοτε ενοχικά

αποφασίζουμε να δούμε

το δώρο της ζωής αλλιώς


Αγκαλιάζουμε πιο σφιχτά

όσους αγαπάμε

και μετά πάλι ξεχνάμε


Το άγνωστο πλέον 

δεν μας συναρπάζει

τώρα μόνο μας τρομάζει


Από τη μια στιγμή

στην άλλη

τα πάντα αλλάζουν


Αγριότητα


Δεν γνωρίζουμε 

πότε και αν θα βρεθούμε

στη θέση των άλλων


Ο πόνος παγώνει τις ψυχές μας

Κι αυτή η εικόνα που μας στοιχειώνει


Μέσα σε μια αγκαλιά

η ζωή κι ο θάνατος μαζί





// Πηγή εικόνας: Sana Morrar (Palestinian Artist) //



Ίσως μια μέρα 



Ένα μικρό κορίτσι 

ρώτησαν

πότε αισθάνεται 

ότι το αγαπούν


Όταν με αγκαλιάζουν 

τη στιγμή που 

δεν νιώθω μοναξιά 

αποκρίθηκε


Είναι και εκείνο το τραγούδι

που φτάνει στα αυτιά μου

μέχρι και όλο μου το είναι


Διαπεραστικό 

σαν μια γλυκιά υπενθύμιση

κάποιου που σε νοιάζεται 


Σαν ένα απροσδόκητο φιλί

που περίμενες καιρό 


σε έναν κόσμο επιφανειακό

που λίγοι απέμειναν 

να τιμούν και να σέβονται 


"Ίσως μια μέρα να βρούμε

την ομορφιά της ζωής

πάρε με να κοιμηθούμε

στην αγκαλιά μιας αυγής"






// Στίχοι τραγουδιού: Monsieur Minimal //

// Πηγή εικόνας: Pinterest //



Εύχομαι σε όλους από καρδιάς η επόμενη χρονιά να σας φέρει ό,τι πολύτιμο έχετε ανάγκη, να μη σας στερήσει τίποτα και να βρίσκετε πάντα λόγους να πιστεύετε πως καταβάθος κρύβεται και λίγη ομορφιά σε αυτόν τον κόσμο και την αξίζετε...



  • Share:

You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Αξιόλογα ποιήματα Κατερινιώ μου και ήταν στη λιστα βαθμολόγησής μου.
    Ακουμπάς ακριβώς τους παλμούς της κοινωνίας και της καθημερινότητάς μας
    Συγχαρητήρια
    Καλή νέα χρονιά να έχεις όπως την επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου δε ξέρεις πόσο τιμητικό είναι αυτό ( ειδικά για μια Κοινωνική Λειτουργό) να αφουγκράζεται τους παλμούς της κοινωνίας. Χίλια ευχαριστώ και εύχομαι και το δικό σου ποίημα να το κάνουμε πράξη!!

      Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ζεστασιά και αγκαλιές πολλές αγκαλιές!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου, Κατερίνα μου, μου άρεσαν και οι δύο, η πρώτη λίγο περισσότερο, και μάλιστα κονταροχτυπήθηκε για βαθμό με κάποιες άλλες συμμετοχές. Εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει πολλά καλά χρωστούμενα από προηγούμενες χρονιές, να είναι γεμάτη αγάπη και αγκαλιές, και να σου δώσει άφθονες ευκαιρίες για να πραγματοποιήσεις επιθυμίες και όνειρα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη με τα υπέροχα σχόλια σου πάντα μου φτιάχνεις τη διάθεση, γιατί έχουν την μοναδικότητα σου!! Ήταν τόσες πολλές αυτή τη φορά οι συμμετοχές που ήταν λογικό κάποιες να πιάσουμε πάτο 😂 ειδικά όταν συμμετέχουν μεγαθήρια τι να πούμε και εμείς οι ερασιτέχνες;; Σε ευχαριστωωώ και σε εσένα ό,τι καλύτερο με όσα αγαπάς ✨✨

      Διαγραφή
  3. Κατερινιώ μου, μού άρεσαν και οι δύο σου συμμετοχές, γιατί το πρώτο δείχνει την απόλυτη αποξένωση; αποχαύνωση; στην οποία έχουμε πέσει (κι εμείς να φλυαρούμε άσκοπα
    Απλοί παρατηρητές) ενώ το δεύτερο έχει τόση απλότητα, τη ματιά της παιδικής αθωότητας... Σαν χάδι το ένιωσα!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για τις δύο συμμετοχές σου, αλλά τώρα ξέρεις: θα παραπονιέσαι ότι δεν έχεις έμπνευση, εγώ θα σου δίνω μία ώθηση και τελευταία στιγμή θα στέλνεις συμμετοχή! Ε,πρός στο δρόμο που χάραξε η Χριστίνα μας!
    Καλή χρονιά μάτια μου! Ολόψυχα εύχομαι να ωριμάζεις, αλλά να κρατάς την παιδικότητά σου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτούς τους δρόμους τους χαράζεις καρμικά και πηγαία.. δε πιάνει με τεχνάσματα χαχαχα. Μη κοιτάς που ήρθα φορτσάτη με δύο συμμετοχές!
      Τους τελευταίους μήνες με διακατέχει μια έλλειψη έμπνευσης και κινήτρων. Θα το βρούμε που θα πάει.. Ήθελα πολύ να σε τιμήσω αλήθεια οπότε δεν με απασχολεί καθόλου το αποτέλεσμα όπως και τις άλλες φορές δηλαδή. Σημασία έχει τι ένιωσα γράφοντας και τι ένιωσαν όσοι τους άγγιξαν.. 🪄 Η παιδικότητα έχει κατοχυρωθεί μετά από τόσες μάχες που έδωσα! Σε ευχαριστώ για όλα Αριστέα μου, κράτα γερά ♥️♥️ Η επόμενη χρονιά είναι η δική σου σε φιλώ



      Διαγραφή
  4. Δύο συμμετοχές, δύο ποιήματα, Κατερίνα μου. Διαφορετικά ως προς το θέμα αλλά ίδια ως αντικείμενο στόχευσης. Είναι φανερό ότι η ενασχόλησή σου, η αγάπη και το δόσιμό σου, σε έχει κάνει να προσεγγίζεις θέματα κοινωνικά με την έκφραση της ψυχής σου. Κάτι που κατατάσσει την ποίησή σου σε έναν όμορφο σκοπό.
    Ξέρεις ότι πάντα αγαπώ τη γραφή σου και τη σέβομαι.
    Καλή χρονιά να έχεις, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια είναι περιττά στα σχόλια σου, ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω!
      Πόσο τιμητικό αυτό που λες πραγματικά.
      Ευχαριστώ από καρδιάς για την τόση στήριξη στις απόπειρες που κάνω.
      Καλή χρονιά Γιάννη μου, ό,τι καλύτερο με υγεία και όσα αγαπάς!! ✨

      Διαγραφή
  5. Όμορφα τα ποιήματά σου, Κατερίνα, εμπνευσμένα απ΄ όσα ζούμε, απ΄ όσα μας πληγώνουν, αναζητώντας την ομορφιά, που όλο μας ξεφεύγει!
    Καλή χρονιά! Κάθε χαρά να σας φέρει ο Νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τόσο πολύ 🙏
      Καλή χρονιά μόνο με υγεία και δύναμη, να βρίσκουμε πάντα λόγους να χαιρόμαστε τα απλά και σημαντικά που έχουμε!!

      Διαγραφή
  6. Ήμουν σίγουρη ότι ήσουν πίσω από τη 2η συμμετοχή. Και χάρηκα επίσης όταν είδα ότι ήσουν η δημιουργός της πρώτης. Όταν πρωτοδιάβασα αυτό το ποίημα, οι πρώτοι στίχοι κάπως τσίγκλισαν το μέσα μου. Ένα περίεργο, ιδιαίτερο συναίσθημα. Και αυτή είναι η μαγεία του γραπτού λόγου.
    Να έχεις μία όμορφη χρονιά, να περάσεις όπως ακριβώς θέλεις αυτές τις μέρες. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είδα το σχόλιο σου χαμογέλασα.. λέω εντάξει πρωτότυπο να ταυτιζόμαστε ακόμα και όταν δεν γνωρίζουμε! Με συγκινεί όταν νιώθετε έντονα όσα γράφω... Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου!! Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα, να έχεις μια μαγική χρονιά κόντρα σε όλα!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ αξιόλογες οι συμμετοχές σου Κατερινάκι μου!
    Να είμαστε καλά να ανταμώνουμε στα συμπόσια και στα δρώμενα μας και πάντα να μας χαρίσεις την όμορφη οπτική σου!
    Καλή χρονιά Κατερινάκι μου! Να σου φέρει όσα ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κορίτσι μου με υγεία και ηρεμία!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ 🌷💕

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου μην λες ότι δεν είχες έμπνευση και τα δυο σου ποιήματα ήταν εξαιρετικά το πρώτο με συγκίνησε και με κέρδισε περισσότερο γι αυτό και του έδωσα το τριάρι μου, αφού μίλησε στην καρδιά μου!
    Να περνας όμορφα με ότι κάνεις, να ανταμώνουμε όπου είναι εφικτό και ένα από αυτά είναι το συμπόσιο της Αριστέας.
    Καλή χρονιά να έχεις μαγική, όπως την ονειρεύεσαι, με υγεία και αγάπη Κατερίνα μου
    Χρόνια πολλά φιλιαααα! 🎁🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ευχαριστώ από καρδιάς 🌷
      Έχω πολλά στο μυαλό μου τα οποία δεν μπορώ να τα αποτυπώσω όπως θα θελα, συμβαίνει συχνά!

      Συγχαρητήρια για το δικό σου τρυφερό ποίημα!! Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, με όσα αγαπάς και σε γεμίζουν ✨

      Διαγραφή
  9. Έεεεεελα ρε Κάθριν δώσε πόνο με τις εμπνεύσεις σου! Εις διπλούν μάλιστα!

    Καλή χρονιά εύχομαι από το διαδικτυακό σπιτικό σου! Με ενσυναίσθηση και αγάπη, όπως στην γραφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είπαν, πως η ζωή είναι μια βόλτα. Μπορεί να είναι για κάποιους λίγους. Για τους πολλούς όμως είναι "Αγάπης αγώνας άγονος". Κι αυτόν τον αγώνα τον δίνουμε κάθε μέρα πρώτα με τον ίδιο μας τον εαυτό και μετά τους άλλους. Οι στίχοι σου Κατερίνα μου φέρουν όλη τη θλίψη της επίγνωσης αυτού του άγονου αγώνα που παρ' όλη τη σφοδρότητά του επιμένουμε οι "Ονειροπόλοι" να θέλουμε να τον μετατρέπουμε καθημερινά, ακόμα και με στίχους ίσως όπως εσύ, σε ανθισμένο μονοπάτι.
    Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου που μας βοηθούν να δούμε πιο βαθιά μέσα σου.
    Καλή Χρονιά, καλή εβδομάδα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο υπέροχο και εύστοχο σχόλιο... ♥️ Ευχαριστώ από καρδιάς!! Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, ξεχωριστές στιγμές! 🪄✨

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου, Κατερίνα μου. Πολύ ωραίες και οι δύο. Σου εύχομαι μια εμπνευσμένη και δημιουργική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Επίσης ό,τι καλύτερο με υγεία και δύναμη! 🌷

      Διαγραφή