Ημερολόγιο σκέψεων ~ Ιανουάριος 2024

By Katerina V - Ιανουαρίου 10, 2024

 


Κάποτε στο blogging ήμασταν ασταμάτητα δημιουργικοί. Με ιδέες και εμπνεύσεις παρασέρναμε (παρακινούσαμε πιο σικ) ο ένας τον άλλον. Μόλις είδα την ανάρτηση της Μαρίας δεν έχασα την ευκαιρία για να λάβω πάλι μέρος σε μία από τις αγαπημένες μου στήλες. 


Ημερολόγιο σκέψεων ~ Ιανουάριος 2024


1. Η σχέση μου με τη μουσική είναι κάτι σαν το οξυγόνο, χωρίς υπερβολές. Ακούω άπειρα τραγούδια κάθε μέρα. Με δυσκολία θα ξεχωρίσω αυτό που ταιριάζει κιόλας υπέροχα με τα ξεκινήματα: David Bowie - Absolute beginners 

2. Φέτος τον Ιανουάριο είμαι σε πολύ καλύτερα επίπεδα σε όλους τους τομείς σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Και είμαι πραγματικά ευγνώμων.

3. Χμ δεν φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου, δεν έχω ταλέντο! Μόνο με το μυαλό μου. (ακούστηκε κάπως  αυτό, φυσικά εννοώ τα κείμενα που γράφω)

4. Μέσα στις γιορτές είδα πολλές και καλές ταινίες μετά από καιρό. Προτείνω παραπάνω από μία για να πιάσουμε όλα τα γούστα: The teacher's lounge (2023), Poor things (2023), Where the Crawdads sing (2022), Foe (2023) και από σειρές το Normal People.

5. Μια παιδική ανάμνηση: είναι άπειρες και τόσο όμορφες. Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η αξία τους. Όταν παίζαμε ατελείωτες ώρες επιτραπέζια παιχνίδια ή όταν γινόμασταν πιο δημιουργικοί φτιάχνοντας δικά μας περιοδικά μέχρι και εκπομπές σε "δικό μας" ραδιοφωνικό σταθμό. 

6. Θυμώνω με ... την αχαριστία, την αγένεια και την απουσία ενσυναίσθησης.

7. Αχ ένα ταξίδι... ΤΟ  ταξίδι μου στην Πορτογαλία!

8. Η αναβλητικότητα δεν είναι στα χαρακτηριστικά μου!!

9. Μια αλλαγή... Μέσα μου κυρίως. Έκανα κάποιες δύσκολες αλλαγές οι οποίες με απελευθέρωσαν, με προστάτεψαν και με εξέλιξαν. Δεν υπάρχει κάτι ωραιότερο από το να ξέρεις τι θέλεις, να αγωνίζεσαι για τους στόχους σου, να μην επηρεάζεσαι από τα στερεότυπα. Επειδή όμως απαιτεί θυσίες, ρίσκο, τόλμη και ξεβόλεμα δεν το προτιμούν οι περισσότεροι. 

10. Του χρόνου τον Ιανουάριο να είμαι υγιής φυσικά, να είμαστε όλοι γεροί. Και ιδανικά να βρίσκομαι στο επόμενο ταξίδι - στόχο.



Μέχρι την επόμενη φορά... Σας φιλώ με αγάπη 🌻








  • Share:

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Ένας δημιουργικός δεκάλογος, που βάζει θετικό πρόσημο στον πρώτο μήνα του χρόνου. Ναι, μού αρέσει και μένα να είμαστε δημιουργικοί στα μπλογκ. Τόσο ατομικά όσο και συλλογικά, Κατερίνα μου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου, όντως παλιότερα ήμασταν ασταμάτητα δημιουργικοί. Κάτι που μου λείπει πολύ. Και το μυαλό θέλει δουλειά για να συνεχίσει να έχει έμπνευση. Χάρηκα που συμμετείχες. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως χρειάζεται η δημιουργικότητα. Είναι δύσκολοι οι καιροί που ζούμε και χρειάζεται ένας δημιουργικός αντιπερισπασμός.
    Να κάνεις πολλά όμορφα ταξίδια στο '24 θα σου ευχηθώ Κατερινάκι μου και πάντα να κυνηγάς τους στόχους σου και να εξελίσσεσαι στην πιο όμορφη εκδοχή του εαυτού σου!
    Πολλά φιλιά! Καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή