Little words Big thoughts

By Katerina V - Ιανουαρίου 15, 2024

 



Κι όταν θα σβήνουν όλα τα φώτα
θα ανάβουν τα θέλω μας

Κι όταν δεν θα υπάρχει άλλος δρόμος
θα τον δημιουργούμε

Κι όταν θα στερέψει η ψυχή μας
θα γίνουμε χάδι

Κι όταν δεν θα βρίσκουμε τον εαυτό μας
θα αναζητάμε ο ένας τον άλλον






Θα έλεγα πως είναι μια μικρή νίκη
όταν μέσα στο χάος
αισθάνομαι πως κάτι πολύ όμορφο θα συμβεί


Σαν κάτι βαθιά εσωτερικό
που δεν έχει καμία σχέση 
με την ελπίδα


Κι όταν όλα είναι εναντίον
χωρίς καμία ένδειξη
χωρίς σημάδια


γιατί ξέρεις...

δε σου χρωστάει η ζωή
μα ούτε κι εσύ της χρωστάς




  Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 





  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Λάικ, πιτσιρίκα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μού αρέσουν τα προστάγματά σου, Κατερίνα μου.
    Και φυσικά ο λυρικός σου λόγος.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι τελευταίοι στίχοι, οι πιο σημαντικοί. Μια μεγάλη αλήθεια για τη ζωή.
    Φιλί γλυκό Κατερινάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω να σαι καλά Μαρίνα μου 🌷
      Ανταποδίδω!!

      Διαγραφή