2019 μαθήματα 2020 ξεκινήματα

By Katerina V - Ιανουαρίου 01, 2020


Πως να αποχαιρετήσεις μια χρονιά σαν αυτή που έφυγε; Μία από τις πιο γεμάτες χρονιές που έχω ζήσει. Μία καθοριστική χρονιά. Απαιτητική, δύσκολη, κουραστική, πρωτόγνωρη, απογοητευτική, εξελίσσιμη. Μα άκρως συνειδητοποιημένη, όπου τέθηκαν βάσεις για την πορεία.


2019 μαθήματα

2020 ξεκινήματα
πηγή εικόνας: https://unsplash.com


Μερικά πράγματα που μου άφησε το προηγούμενο έτος για να πορεύομαι:


  • Να μη μιλάω εν βρασμώ ψυχής, να περιμένω την κατάλληλη στιγμή. Κι αν αυτή δεν έρχεται ποτέ με τον τρόπο που περιμένουμε, θα συμβεί διαφορετικά και θα είναι μόνο υπέρ μας.
  • Να μην αρρωσταίνω για το "άδικο". Η δικαίωση δεν αργεί.
  • Να μην κρατάω θυμό μέσα μου για πολύ καιρό, είναι εντελώς μάταιο.
  • Μπορώ να ζήσω και με λιγότερα υλικά αγαθά, αρκεί να είμαι καλά μέσα μου, με τους δικούς μου ανθρώπους και όσους συναναστρέφομαι καθημερινά. Δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω για να με κάνει να νιώσω πρόσκαιρη ικανοποίηση.
  • Να πιστέψω επιτέλους στις δυνατότητές μου. Η μετριοφροσύνη, η έλλειψη αυτοπεποίθησης, καταντά άλλος ένας ανασταλτικός παράγοντας.
  • Όταν μπορώ, να κάνω όσα μπορώ για να απολαμβάνω μικρές πολύτιμες στιγμές.
  • Να μη ξοδεύω τον χρόνο μου και να μην ζαλίζω το μυαλό μου με εκείνους που προκαλούν μονίμως προβλήματα, ίντριγκες και παρεξηγήσεις.
  • Να δίνω απλόχερα ό,τι καλό έχω μέσα μου. 
  • Να μη ζητάω μόνο συγνώμη, να επανορθώνω εμπράκτως και να μην επαναλαμβάνω τα ίδια λάθη ξανά και ξανά. Να συγχωρώ και να βάζω όρια.
  • Να μη σταματώ να μαθαίνω!
  • Να μην ξεχνάω να κάνω νέα ξεκινήματα! 




Εύχομαι για όλους μας αυτή η χρονιά, να μας κάνει πιο χρήσιμους ανθρώπους, λιγότερο κουρδισμένα ρομποτάκια που ζουν μηχανικά. Να ονειρευόμαστε γιατί είναι πηγή ενέργειας!
Να μαθαίνουμε διαρκώς, γιατί αυτή είναι η μαγεία της ζωής! Να αγαπάμε ανιδιοτελώς και να προσφέρουμε απλόχερα όλα τα μη υλικά που μπορούν να κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα.





  • Share:

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Καλή χρονιά Κατερίνα μου. 2020 ξεκινήματα που θα γίνουν ευκολότερα λόγω 2019 μαθημάτων. Να είναι τα βήματα σου ξεκούραστα και οι στιγμές σου ανέφελες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμα τα μαθήματα σου Κατερίνα! Εύχομαι υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς να το αποκτήσεις το 2020!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Κατερίνα μου.
    Μου άρεσε ο τίτλος της ανάρτησής σου, ευρηματικός. Ουσιαστικά και όλα όσα αναφέρεις προσμετρώντας τις εμπειρίες και τα βιώματα του 2019.
    Σου έχω εμπιστοσύνη στις αξίες, στις αρχές, στην ποιότητά σου. Πιστεύω σε σένα και θα τα καταφέρεις.
    Καλή χρονιά κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Κατερίνα μου.
    Ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι ποθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή