Take a walk with me - January '20

By Katerina V - Ιανουαρίου 31, 2020



Δώσε μου λιγάκι ουρανό..







Κάτω απ' τις ράγες των τρένων Πίσω απ' τις γραμμές των βιβλίων Κάτω απ' τα βήματα των στρατιωτών Όταν όλα περάσουν Πάντα σε περιμένω Κάτω από κάθε τι που σου σκεπάζει τη ζωή Όταν όλα περάσουν Σε περιμένω





Έλα στ' όνειρό μου και περπάτησε
κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη
κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές
θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε
θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία
ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές



Καλό Φεβρουάριο!




  • Share:

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Καλό μήνα Κατερίνα!
    Πόσο όμορφες σκέψεις αποτυπωμένες με τις εικόνες σου. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Κατερίνα, με πολλές φωτογραφίες και αστείρευτη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Κατερίνα μου
    Πάντα όμορφες βόλτες να κάνετε
    Και τα λόγια που τις συνοδεύεις τόσο ταιριαστά υπέροχα
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχες εικόνες, μπερδεύτηκαν στους στίχους και μας χάρισαν αυτή την όμορφη βόλτα;
    Καλό μήνα να έχουμε Κατερίνα μου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινάκι!!! Πόσο όμορφες οι φωτό σου!! Μου έφτιαξαν τη διάθεση! Να είσαι καλά, κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή