Συλλογικό δρώμενο: Μια ιστορία γραμμένη από στίχους τραγουδιών!

By Katerina V - Φεβρουαρίου 07, 2020



Μια ιδέα γεννήθηκε ένα πρωί του Σαββάτου και περίμενε καρτερικά να έρθει το φθινόπωρο, να επιστρέψουν όλοι.. Μετά έμεινε για πολύ καιρό στο συρτάρι εξαιτίας του τρελού εργασιακού μου προγράμματος. Όμως κάτι μου ψιθυρίζει πως ήρθε η ώρα να βγει...

Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ακούω μουσική ακατάπαυστα! Είμαι όμως από εκείνους που δίνουν τεράστια σημασία στους στίχους.. Θυμάμαι στίχους τραγουδιών που έχω να ακούσω άπειρα χρόνια. Ενώ αφομοιώνω τα πάντα με τεράστια δυσκολία (δεν είμαι του παπαγαλίζειν και της αποστήθισης) αυτό δεν συμβαίνει και με τους στίχους που τους απορροφώ σαν σφουγγάρι.



Η σκέψη μου λοιπόν είναι η δημιουργία μιας ιστορίας από κοινού, η οποία στην βάση της θα γραφτεί από στίχους τραγουδιών. Στην ουσία την πλοκή θα την καθοδηγούν στίχοι τραγουδιών (ελληνικοί και ξένοι - ακόμα και μετεφρασμένοι). Στην πράξη, θα αφήσω περίπου μία  εβδομάδα περιθώριο για δήλωση συμμετοχής και ύστερα θα ξεκινήσω την ιστορία δίνοντας την σκυτάλη στον επόμενο και ούτω ο καθεξής. Θα σας ενημερώνω τον καθένα ξεχωριστά για την σειρά του και φυσικά θα έχετε περιθώριο μία εβδομάδα με δέκα ημέρες, για να μη χαθεί και η ροή του project. Το έχουμε ξανακάνει, σαν διαδικαστικό, το γνωρίζουμε καλά πλέον αλλά θα χαρώ να προσκαλέσουμε και νέους συμμετέχοντες! Είμαι σίγουρη πως πάλι θα δημιουργήσουμε κάτι ευρηματικό και μοναδικό..! 

Εξυπακούεται πως στο τέλος της ανάρτησής μας θα έχουμε και τις απαραίτητες πληροφορίες για τους στίχους που χρησιμοποιήσαμε, αναφερόμενοι πάντα στους δημιουργούς τους. Προτείνω να τους τονίζουμε με bold για να μη δημιουργηθούν παρεξηγήσεις ότι τους οικειοποιούμαστε.  Τέλος, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όσους στίχους θέλουμε και θεωρούμε ότι δένουν με την ιστορία και την εξέλιξή της. Πρότασή μου να μη γράφουμε ο καθένας πολλές "σελίδες". Ας τηρήσουμε το όριο που έχουμε και στα υπόλοιπα δρώμενα. Όποιος επιθυμεί να λάβει μέρος και δεν έχει δικό του blog, με χαρά να τον φιλοξενήσω. Αφήστε μου ένα σχόλιο όσοι είστε σίγουροι ότι θέλετε να είστε μέσα. Αν κάποιοι από εσάς θέλετε να συμμετέχετε αλλά προς το τέλος, δεν έχετε παρά να το αναφέρετε.

tips: Ξεκινήστε να καταγράφετε τους στίχους των αγαπημένων σας τραγουδιών και εμπνευστείτε...




Ας βαφτίσουμε το συλλογικό μας δρώμενο...

Μια ιστορία από στιχάκια







  • Share:

You Might Also Like

48 σχόλια

  1. Καλησπέρα Κατερίνα.
    Κάθε λογοτεχνικό δρώμενο πάντα τραβάει το ενδιαφέρον μου με μια ματιά βέβαια πάντα και στα ...κότσια μου.
    Θα ήθελα κάποιες διευκρινίσεις για την "πλοκή" του δρώμενου. Ξεκινάμε λοιπόν να γράφουμε μια ιστορία:
    *Έχουμε όριο λέξεων;
    **Θέμα της ιστορίας; Ορίζεται αυθαίρετα από τον πρώτο που θα ξεκινήσει;
    ***Η Χρήση στίχων τραγουδιών Ελληνικών η ξένων θα έχει όρια; θέλω να πω μπορούμε να βάλουμε όσους θέλουμε; υπάρχει ελάχιστο;

    Αυτά είναι τα πρώτα μου ερωτήματα καθώς ναι με ενδιαφέρει.
    Στέλνω φιλιά πολλά.
    **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Χωρίς εσένα δεν νοείται συλλογικό δρώμενο άλλωστε. :)

    Λοιπόν ναι ο πρώτος που ξεκινάει την ιστορία θέτει τους πρωταγωνιστές και την πλοκή. Στίχους ας χρησιμοποιήσουμε όσους επιθυμούμε! Όριο γενικά ναι ας βάλουμε για να μη ξεφύγει πολύ, τι λέτε κι εσείς; Είμαι ανοικτή σε προτάσεις και αλλαγές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα καλημέρα κι εγώ εδώ βέβαια, παρότι δεν μπορώ να το φανταστώ ακόμα πώς θα είναι.
    Όπως κατάλαβα η ιστορία θα είναι μία με συνέχειες. Η ιστορία θα είναι όλο στίχους; Ή απλά θα πετάμε στίχους όπου ταιριάζει; Φαντάζομαι πως η σειρά συμμετοχής καθορίζεται από τα σχόλια. Σωστό ή λάθος; Το όριο όταν λες το καθορισμένο εννοείς τις πεντακόσιες λέξεις; Δεν χρειάζεται να βάζουμε και εικόνα στην ανάρτηση μας έτσι δεν είναι;
    Το σήμα του παιχνιδιού είναι αυτό που έχεις βάλει πάνω; Ο τίτλος της ιστορίας θα είναι γενικός που θα τον ορίσεις εσύ;Πιστεύω πως δεν πρέπει να συμπεριλάβουμε τους ξένους στίχους, εκτός αν τους βάζουμε μεταφρασμένους πράγμα που θεωρώ πως θα μειώσει την ουσία της ιστορίας. Πιστεύω πως μπορεί να δυσκολευτούν κάποιοι από εμάς. Για μένα καλύτερα ελληνικοί στίχοι τραγουδιών. Άλλες απορίες στη συνέχεια. Καλή αρχή και καλό χτίσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου καλησπέρα!
      Η ιστορία θα συμπεριλαμβάνει στίχους δεν θα είναι μόνο στίχοι. Προαιρετικά όποιος θέλει βάζει εικόνες που επιθυμεί. Ένα όριο λέξεων να το βάλουμε για να μη χάσουμε την συνοχή μετά.

      Το σήμα είναι η τελευταία φωτογραφία της ανάρτησης!

      Η σειρά συμμετοχών μπορεί να είναι με βάση τα σχόλια αλλά φυσικά αλλάζει ανάλογα με την διαθεσιμότητα σας!

      Για τους ελληνικούς στίχους συμφωνώ.

      Διαγραφή
    2. Ωραία όταν ολοκληρωθεί η εβδομάδα των συμμετοχών περιμένουμε με τους τελικούς κανόνες μια ανάρτηση να έχουμε όλοι μια εικόνα συλλογική πριν ξεκινήσουμε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Κατερινάκι μου, τι ωραία ιδέα!! Φυσικά και είμαι μέσα! Θέλω πολύ να λάβω μέρος και περιμένω τις οδηγίες σου και να κάνεις την αρχή για να μπω καλύτερα στο νόημα και στο κλίμα!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Μαρίνα μου πολύ χαίρομαι!
      Ο Γιάννης θα κάνει την εκκίνηση κι εγώ το φινάλε. :)
      Ό,τι απορίες έχετε να με ενοχλείτε, μ'αρέσει!

      Διαγραφή
    2. Εγώ την εκκίνηση; Ωχ!!! Εγώ θα το φάω το ....βρισίδι χαχαχαχαχαχα.

      Διαγραφή
    3. Αυτό είναι σίγουρο να το ξέρεις χαχαχα!

      Διαγραφή
    4. Γιάννη μου ο δεύτερος θα είσαι. Πρώτη στην εκκίνηση η οικοδέσποινα η Κατερίνα χαχχααχα γλυτώνεις το βρίσιμο μην σκας!!!!

      Διαγραφή
    5. Άννα μου ο Γιάννης θα ξεκινήσει κι εγώ θα το κλείσω! 😊 Νομίζω ότι θα είναιναι εξαιρετικός στην εκκίνηση!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου καλή σου μέρα. Ωραία και πρωτότυπη ιδέα δρώμενου. Εγώ που δεν θυμάμαι στίχους θα τους ψάξω αλλά θέλω να δω την απάντηση στη Μαίρη γιατί έχω την ίδια απορία για τους στίχους.
    Λοιπόν περιμένουμε τις διευκρινίσεις και εύχομαι καλή αρχή
    Μέσα λοιπόν κι εγώ και βλέπουμε...
    Καλή σου μέρα με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ'ευχαριστώ χαίρομαι πολύ!!
      Ελπίζω να σας την έλυσα την απορία. Θα περιέχει στίχους, θα καθοδηγείται από στίχους αλλά δεν θα είναι μόνο στίχοι.

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν πρώτα καλημέρα σου
      Επειτα να συνοψισω τι κατάλαβα:
      Ξεκινάς μια ιστορία, εσύ η οικοδέσποινα, που θα περιέχει στίχους τραγουδιών εκεί που ταιριάζουν. Το διήγημα θα είναι μέχρι 500 λέξεις. Συνεχίζει ο δεύτερος και μετά ο τρίτος κ.ο.κ. Σωστά; Δημοσιεύουμε στα μπλογκ μας με λινκ για να τα βρίσκουν οι μεθεπόμενοι για να θυμούνται την πλοκή, σωστά;
      Και εσύ δημοσιεύεις τα λινκ κάθε φορά έτσι;
      Στο τέλος κάθε συμμεοχής ο συμμετέχων θα γράφει και ποιου τραγουδιού τους στίχους χρησιμοποίησε. Να είναι ελληνικά τα τραγούδια είπες.
      Και ο γενικός τίτλος θα είναι δικός σου ναι;
      Τώρα για την πλοκή εσύ θα αποφασίσεις ό,τι έμπνευση θα έχεις ή μια πλοκή που να μπορεί να τραβήξει Γιατί αν είμαστε πολλοί θα πρέπει να γράφουμε έτσι ώστε να μπορεί να συνεχίσει ο επόμενος.
      Ενδιαφέρον πολύ !
      Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβα
      Στην τελικη σου ανάρτηση που θα πεις για συμμετοχές θα μας πεις τους τελικούς κανόνες έτσι;
      Φιλιά

      Διαγραφή
    3. Τα κατάλαβες όλα ορθά ;)

      Προτείνω να ξεκινήσει ο Γιάννης και να την κλείσω εγώ! Όταν είμαστε έτοιμοι με τις συμμετοχές θα σας στείλω ένα ομαδικό email για να προτείνουμε την πλοκή της ιστορίας και ίσως μια μικρή περίληψη βοηθητική για τον πρώτο που κάνει την εκκίνηση!

      Διαγραφή
  6. Δηλώνω παρούσα ύστερα από πολύ πολύ καιρό μου αρέσει Τοσο πολύ η ιδέα δεκτοί όλοι οι όροι ����������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου τι ευχάριστη έκπληξη!
      Πόσο σ'ευχαριστώ που θα λάβεις μέρος!!

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ μέσα, Κατερίνα μου. Οπωσδήποτε θα συμμετέχω. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαρούμενη με κάνετε!!

      Διαγραφή
    2. Καινούριο δρώμενο στη μπλογκογειτονιά? Πρέπει όλοι να το στηρίξουμε, Κατερίνα μου.

      Διαγραφή
  8. Πριν ξεκινήσουμε πρέπει να μαζευτεί παιδιά το πράγμα για να ξέρουμε πως θα κινηθούμε συλλογικά. Ακόμα πιστεύω έναρξη δεν έχει δοθεί επίσημα. Είμαστε στα διαδικαστικά.
    Στέλνω φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλετε μόλις κλείσουν οι συμμετοχές σε μία εβδομάδα να συναποφασίσουμε λίγο την πλοκή, τους χαρακτήρες, το είδος, το περιεχόμενο;

      Διαγραφή
  9. Τολμώ διστακτικά να δηλώσω συμμετοχή, αν και δεν έχω πολυκαταλάβει πώς θα λειτουργήσει το δρώμενο. Ωστόσο, με εξιτάρει σαν ιδέα και ανυπομονώ να ξεκινήσει! Καλώς σας βρήκα όλους σας, λοιπόν και συγχαρητήρια για την ιδέα σου, Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου είναι πολύ απλό! Ξεκινάει πχ ο Γιάννης από το ιστολόγιο του την ιστορία. Γράφει όπως θα έγραφε κάθε ιστορία, μόνο που εδώ θα συμπεριλάβει και στίχους τραγουδιών ( όσους θέλει ο καθένας). Σταματά το κεφάλαιο του και δίνει την σκυτάλη στην Μαίρη και ούτω καθεξής. Τονίζουμε με bold τους στίχους και στο τέλος αναφέρουμε την πηγή. Η κάθε συμμετοχή να είναι εντός φυσιολογικού ορίου λέξεων για να μη χάνεται η συνοχή. Ελπίζω κάπως να σου ξεδιαλυνα τις απορίες!!

      Διαγραφή
  10. Φαίνεται ενδιαφέρον το δρώμενο Κατερίνα μου θα σας παρακολουθώ στις αναρτήσεις..για να το εμπεδώσω.. μέχρι την επόμενη φορά...καλές εμπνεύσεις σε όλους σας..φιλιαα! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο Ρούλα μου συνεχίζεις μια ιστορία όπως εσύ την θέλεις με τη μόνη διαφορά ότι κολλάς και στίχους τραγουδιού που σου είναι ταιριαστοί. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Εμένα με παίζεται;
    Ωραία η ιδέα σου Κατερίνα μου.
    Αν εκτός από τους στοίχους των τραγουδιών θα πρέπει να γράψουμε κι εμείς με στοίχους, δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω.
    Δηλώνω παρούσα πάντως και όταν θα ανακοινώσεις όλες τις λεπτομέρειες θα το προσπαθήσω.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα δεν παίζουμε, είναι δυνατόν;; Όχι δεν θα γράψουμε δικούς μας στίχους, δες στα σχόλια που έκανα πιο πάνω νομίζω κάπως το ξεκαθάρισα το διαδικαστικό. Αν συνεχίζει να σας φαίνεται πολύπλοκο το βλέπετε και στην πράξη!
      Και μου στέλνετε email αν δυσκολευτείτε!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος9/2/20

    Καλημέρα μέσω της φωτο-συγγραφικής σκυτάλης.
    Ακούγεται πρωτότυπη και δημιουργική η πρόταση για μια ιστορία στην βάση στίχων τραγουδιών. Δηλώνω "μέσα". Κι ό,τι συζητούσα με φίλες πόσο μου αρέσουν οι στίχοι του Smile (μουσική Τσάρλι Τσάπλιν) και του Moon River. Περιμένω να δω αν και πώς μπορώ να τους χρησιμοποιήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, χαίρομαι που ήδη έχεις εμπνευστεί!!

      Διαγραφή
  13. Διστακτικά, αλλά, εννοείται μέσα κι εγώ, Κατερινάκι! Θα με βολέψει πολύ η ειδοποίηση με μέηλ λόγω πολύ περιορισμένου χρόνου.
    Μου αρέσει πάρα πολύ ιδέα! Μπράβο σου! ❤ Έχω κι εγώ πρόβλημα αποστήθισης, όμως τους στίχους τους ρουφάω σα σφουγάρι! 😊
    Φιλιά πολλά, κοριτσάκι! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου πολύ χαίρομαι που είσαι μέσα!! Εννοείται θα σας ειδοποιώ..

      Πολλά φιλιά καλό μήνα❣️

      Διαγραφή
  14. Πρόλαβα;;; Δεν έχω καθόλου χρόνο αλλά θα συμμετέχω για να με κρατήσω σε εγρήγορση. Μέσα λοιπόν και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ χθες αναρτήθηκε! Σε μια εβδομάδα θα λήξει η προθεσμία. Ούτε εγώ έχω χρόνο, για τον ίδιο λόγο το κάνω χιχι Φιλάκια Μαρία μου

      Διαγραφή
  15. Κάπως σαν την Μαρία κι εγώ... Δεν έχω χρόνο και δεν ξέρω αν θα είμαι σωστή, αλλά
    το κίνητρο για να επιστρέψω είναι μεγάλο. Βέβαια εγώ είμαι το αντίθετό σου: δεν το 'χω καθόλου με τους στίχους. Ξεχνάω εύκολα και πάντα θυμάμαι λάθος τα περισσότερα κομμάτια ( έχω πετάξει ουκ ολίγοις βλακείες σιγοτραγουδώντας! ) Η πρόκληση είναι μεγάλη...
    Μέχρι το Σάββατο λοιπόν είναι προθεσμία; Δεν δηλώνω ακόμα συμμετοχή, θα το δουλέψω πρώτα...
    Φιλάκια πολλά!

    υγ: Χάρηκα πολύ όμως με την πρόκληση!
    Πάντα είμαι υπέρ των δρώμενων στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σου έστειλα και email! Χωρίς άγχος, χωρίς πίεση, θα μπεις προς το τέλος ναι; Δεν χαλάμε τις καρδιές μας. Κι εγώ δεν έχω καθόλου χρόνο και το έκανα για να μπω πάλι στο παιχνίδι! 💖

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα σε όλη την παρέα
    Με ιντριγκάρει σαν ιδέα, με αγχώνει αλλά εντάξει σκέφτομαι πως ένα παιχνίδι είναι.

    Οπότε μέσα κι εγώ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες ❣️
      Πολύ χαίρομαι, είπες και την σωστή κουβέντα, ένα παιχνίδι είναι! Δημιουργικό & συλλογικό.. σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα σε όλους και όλες. Θα είμαι λακωνικός.θα συμμετάσχω για να κλέψω τις εντυπώσεις.

    Ελπίζω να μην σας αγχωνει αυτό. Άλλωστε σας έχω συνηθίσει στις χαζομάρες!χαχαχα σας την έσκασα!

    Λοιπόν δηλώνω συμμετοχή και επιφυλάσσομαι! Ααααααα η Κατερίνα ρίσκαρε! Μ' αρεσει η ιδέα, το έχω με τους στίχους νομίζω, είμαι συλλογικό παιδί, οπότε έτοιμος πανέτοιμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου απαντώ εσένα δημόσια κι ας τα ζητά ο οργανισμός σου ❣️

      Σ'ευχαριστουμε που μας κάνεις την τιμή!😊

      Πρόσεχε μη σε βάλω να το ξεκινήσεις αφού είσαι πανέτοιμος κιόλας!

      Διαγραφή
  18. Χαχα καλά ντε μια πλάκα έκανα, αμέσως να ξεκινήσω κιόλας! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατερίνα μου γεια σου!
    Με βρίσκεις σε περίοδο αγρανάπαυσης, έτσι για να το πω αστεία κι ανάλαφρα, αλλά με τη διαρκή σκέψη να αρχίσω πάλι να γίνομαι ενεργή και η ιδέα σου είναι πάρα πολύ όμορφη. Οπότε αν είμαι μέσα στο χρόνο, είμαι και μέσα στο δρώμενο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πολύ χαίρομαι! Έτσι λίγο πολύ είμαστε οι περισσότεροι πλέον, μην ανησυχείς!

      Είσαι μέσα,Θα σε ενημερώσω για τα υπόλοιπα!!

      Διαγραφή
  20. Λοιπόν, επειδή ανυπομονώ, θα ρωτήσω: έκλεισαν οι συμμετοχές? Πότε ξεκινάμε? Χα, χα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι συμμετοχές έκλεισαν! Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή