Bloggers Talking Challenge #2

By Katerina V - Μαΐου 27, 2020



Η νέα στήλη, έρχεται ανανεωμένη μετά τις δύσκολες ημέρες του εγκλεισμού!
Με νέες ερωτήσεις, που σας περιμένουν παλιούς και καινούργιους bloggers
για να γνωριστούμε, να μοιραστούμε, να επικοινωνήσουμε, να παρακινήσουμε!

Εκδήλωση ενδιαφέροντος και πληροφορίες στο infojustk@gmail.com

Η ιδέα είναι απλή: Μου στέλνετε τις απαντήσεις σας στο e-mail για να σας παρουσιάσω και προσκαλείτε όποιον blogger επιθυμείτε να λάβει μέρος. Εκείνος με την σειρά του σας δίνει τις απαντήσεις του για να τις αναρτήσετε στο δικό σας blog και προσκαλεί τον επόμενο blogger.. Σαν μία σκυτάλη "συνεντεύξεων".




Κι επειδή στο προηγούμενο challenge δεν πήρα μέρος, θα κάνω την αρχή σε αυτό
και θα προσκαλέσω την blogger: 

 Μαρίνα από το blog Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή  


➳➳➳➳


  1. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ: Ήταν μία ζόρικη χρονιά, πριν από 8 χρόνια, που ένιωθα ότι θέλω να μοιραστώ πολλά. Έγραφα από μικρή, αλλά δεν έδινα σε κανέναν να διαβάσει τις ιστορίες μου. Έτσι, ο άντρας μου με παρότρυνε να δημιουργήσω το δικό μου blog και φυσικά δεν περιμέναμε τις διαστάσεις που θα έπαιρνε στην καθημερινότητα και στην ζωή μου γενικότερα. Μερικοί από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους που έχω, είναι bloggers που γνώρισα στα σχετικά πρώτα μου βήματα! Η γραφή μου απελευθερώθηκε, δοκιμάστηκα σε τόσα που δεν περίμενα ποτέ ότι θα εκτεθώ δημοσίως. Υπήρξαν και λιγοστά -ευτυχώς- παρατράγουδα, αλλά στο σύνολό της η πορεία στο blogging είναι ένα μοναδικό ταξίδι. Στο πρώτο μου ιστολόγιο, ο σκοπός μου ήταν να μοιράζομαι κείμενα αισιοδοξίας, αργότερα εξελίχθηκε διαφορετικά και έτσι κατέληξα εδώ με πιο συγκεκριμένη θεματολογία. 
  2. 5 ΤΥΧΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ: i. Έχω έναν τρομερό ζωδιακό συνδυασμό Παρθένος με ωροσκόπο Λέων που όσοι το ακούνε τρέχουν μακριά..! ii. Μετά τα 30 αγάπησα ξαφνικά τις μετεκπαιδεύσεις (ειδική αγωγή, παιδαγωγική επάρκεια, εισαγωγή στην σχολική ψυχολογία, ψυχογηριατρική) iii. βλέπω όνειρα κινηματογραφικά τα οποία μου έχουν δώσει και έμπνευση για να γράψω ιστορίες  iv. δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική v. είμαι πολύ επικοινωνιακή και κάνω τους άλλους να νιώσουν οικειότητα, αλλά ανοίγω την ψυχή μου σε ελάχιστους. 
  3. ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗStand by me - Ben E. King
  4. ΤΙ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Η ευκολία που ο κόσμος κρίνει, βγάζει συμπεράσματα, επιτίθεται, προσβάλει. Η επιφάνεια στην οποία εγκλωβίζεται ένα μεγάλο ποσοστό και η ξερολίαση στην οποία επιδίδεται.
  5. ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ: Η απώλεια συγγενικών μας προσώπων, οι σοβαρές ασθένειες, τα αναπάντεχα εμπόδια σε κάνουν να βλέπεις διαφορετικά τα πάντα. Αναθεωρείς, βάζεις άλλες προτεραιότητες, επιδιώκεις πιο ουσιώδη πράγματα και χρειάζεσαι ανθρώπους που να εκτιμάς και να σε εκτιμούν. Που να σε αποδέχονται για αυτό που είσαι και να σε στηρίζουν να γίνεις καλύτερος. Να φέρεσαι όπως θα ήθελες να σου φέρονται.
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ:  Όταν γυρνάω από τη δουλειά το απόγευμα να φτιάχνω έναν καφέ και να έχω λίγες στιγμές ηρεμίας. Είτε βλέποντας μια ξένη σειρά, είτε σερφάροντας στο blogging.
  7. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Ένας προορισμός που λατρεύουμε και έχω πάει πολλές φορές είναι η Πάρος. Το νησί  της καρδιάς μου όμως είναι η Ζάκυνθος, η μισή καταγωγή μου. Φέτος σχεδιάζαμε να γνωρίσουμε κάποιο άλλο νησάκι μας.. Όταν όμως εμείς κάνουμε σχέδια... το σύμπαν γελάει!
  8. ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΩ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ: Να μη προδώσω τα όνειρά μου και τις μάχες που έδωσα, να έχω καθαρή συνείδηση σε έναν πολύ πολύ βρώμικο κόσμο, αναζητώντας τις εξαιρέσεις... Οι άνθρωποι που αγαπώ και το γεγονός ότι δεν θα ζήσουμε αιώνια για να ταλαιπωρούμαστε! Δανείζομαι την φράση του αγαπημένου Τσάρλι Τσάπλιν : 

❝ i have many problems in my life

 but my lips don't know that.❞




  




  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Κατερίνα μου χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα μέσα από τις ερωτήσεις σου και χαίρομαι πολύ για την πρόσκληση.
    Να 'σαι καλά και να 'χεις μια όμορφη ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/5/20

    Ένα ακόμη project που μας βοηθά να γνωρίσουμε καλύτερα πτυχές της δημιουργικότητας σου. Και βέβαια, περισσότερους μπλόγκερ, με παρόμοιες ανησυχίες.
    Βρίσκω ενδιαφέρουσε την ερώτηση 5 και αισιόδοξη την ερώτηση 8.
    Θα παρακολουθώ τις συνεντεύξεις με μεγάλο ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο εξελίσσεται όλο αυτό. Ναι, γνωριζόμαστε με πολλούς bloggers αλλά κάθε φορά έχουμε κάτι καινούργιο να μάθουμε, να χαρούμε, να προσεγγίσουμε.
    Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις. Καλησπέρα Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κατερίνα, επειδή το γαϊτανάκι συνεχίζεται, μήπως θα ήταν εύκολο να συγκεντρωθούν κάπου, όλες οι συνεντεύξεις. Έτσι θα μας δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσουμε κι άλλα άτομα που συμμετέχουν σε αυτό το όμορφο δρώμενο.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτή την ανάρτηση βρίσκονται όλες οι συνεντεύξεις, λείπουν μόνο οι τελευταίες για τις οποίες δεν έλαβα κάποια ενημέρωση!

      https://pause-theblog.blogspot.com/2020/06/bloggers-talking-challenge-2-athenian.html

      Σας ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Κατερίνα!
    Χθες έλαβα την πρόσκληση της Μάνιας και πηγαίνοντας προς τα πίσω βρήκα εσένα! Ωραία η ιδέα σου να γνωριστούμε καλύτερα. Σ'ευχαριστώ γι' αυτό. Να είσαι καλά. Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή