9 χρόνια blogging και συνεχίζουμε...

By Katerina V - Μαΐου 22, 2021

 

πηγή: http://sarah.lidbom.com


❝ reading is like breathing in and writing is like breathing out ❞


Ο Μάιος είναι ο κατεξοχήν αγαπημένος μου μήνας. Είναι γεμάτος γιορτές και επετείους, από τους πολύ ξεχωριστούς. Συν του ότι η  Άνοιξη μου δίνει πάντα μια δημιουργική ώθηση μαζί με το φθινόπωρο.

Ανάμεσα στις επετείους λοιπόν βρίσκεται και εκείνη που ξεκίνησα το 2012 δειλά δειλά να γράφω δημοσίως και να επικοινωνώ με ανθρώπους που μοιραζόμασταν το ίδιο πάθος.

Οι συμμετοχές σε κάποια δρώμενα μου ξύπνησαν κάτι που κοιμόταν για χρόνια. Την αγάπη μου να γράφω ιστορίες και στην πορεία ποιήματα σε ελεύθερο στίχο, ολιγόλεκτα, άρθρα και αφιερώματα.

Το έχω πει πολλές φορές αλλά πάντα θα το αναφέρω, το blogging μου χάρισε και όμορφους ανθρώπους. Κάποιοι από αυτούς έγιναν οι πιο ξεχωριστοί μου φίλοι. Ακόμα και με εκείνους που μας χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα, είμαστε πάντα δίπλα ο ένας στον άλλον με κάθε τρόπο. 

Μπορεί τα τελευταία 2 χρόνια να μη γράφω τόσο συχνά όσο παλαιότερα, να μην καταφέρνω να επισκέπτομαι, να σχολιάζω και να αλληλεπιδρώ στα blogs φίλων αλλά με κάποιο περίεργο τρόπο είμαι πάντα εκεί. 




Έχουμε μοιραστεί τόσα πολλά που δεν χωράνε σε ένα post. Προβληματισμούς, συγκινήσεις, εμπνεύσεις... τα πάντα! Δύσκολο να το νιώσει κάποιος που δεν το ζει.

Σας ευχαριστώ όλους τόσο πολύ που είστε δίπλα μου 9 χρόνια (δεν τα λες και λίγα) κι έτσι το ταξίδι γίνεται πιο ενδιαφέρον...







  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. 9 χρόνια blogging είναι η αφορμή για να νιώσεις υπερήφανη που άντεξες ως εδώ, και πιο δυνατή για να συνεχίσεις. Οι "κερδισμένοι φίλοι" είναι νομίζω το έξτρα μπόνους μας, για όλη αυτή την προσπάθεια που κάνουμε ως bloggers.
    Χρόνια του πολλά, Κατερίνα 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το μεγαλύτερο μας δώρο Μαρία μου!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια του πολλά Κατερίνα μου! Χρόνια δημιουργικά και στο blog σου και σε εσένα, γεμάτα από εμπειρίες και φίλους! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου και εσύ πάντα δυνατή να είσαι παρούσα, δημιουργική και πάνω από όλα Άνθρωπος όπως είσαι. Αναπόσπαστο μέλλος της συντροφιάς μας παρότι η αλληλοεπίδραση είναι πιο σπάνια πλέον αλλά για μένα δεν έχει σημασία. Πάντα όταν βλέπω ενημέρωση ανάρτησης του pause blog χαμογελώ.
    Να είσαι καλά
    Να έχεις εμπνεύσεις
    Να είσαι παρούσα
    Να επηρεάζεις θετικά με τον τρόπο σου και τις εγγραφές σου όλους εμάς
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς Άννα μου
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονο το μπλογκ σου και καλές γραφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτακι σου.
    Για όλους μας σημαίνουν πολλά τα γενέθλια των μπλογκς.
    Το ότι βρεθήκαμε είναι ένα από τα πολλά.
    Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ρένα μου για όλους μας, για τον καθένα σηματοδοτεί και κάτι διαφορετικό τόσο η εκκίνηση όσο και η πορεία..

      Διαγραφή
  6. Εννέα ολάκερα χρόνια Κατερίνα μου!
    Χρόνια πολλά κορίτσι μου. Μέσα σε αυτήν τη διαδρομή, είχα τη χαρά, να σε γνωρίσω εδώ σε διάφορες φάσεις και μορφές του μπλογκ σου. Με τις αλλαγές και τις μεταβολές του. Συνεχίζω να είμαι παρών και να σε απολαμβάνω με κάθε σου δραστηριότητα και δημιουργία.
    Τις πιο ζεστές μου ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σου είμαι πολύ ευγνώμων το ξέρεις!!
      Πειραματιζόμαστε μέχρι να δούμε τι μας εκφράζει καλύτερα..

      Να είμαστε γεροί και δημιουργικοί να επιμένουμε εδώ κόντρα σε όλα!!

      Διαγραφή
  7. Κατερινάκι μου, χρόνια πολλά στο blog σου. Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική, να απολαμβάνεις κάθε στιγμή που του αφιερώνεις!
    Πάντα να χαμογελάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου κι εσύ το ίδιο!! 💕🌷💕

      Διαγραφή