Στα θαύματα

By Katerina V - Δεκεμβρίου 11, 2021

 


Δεν είμαι άνθρωπος της εκκλησίας και της θρησκείας. Τους σέβομαι και όσοι από εκείνους σέβονται τις επιλογές των άλλων έχουν την εκτίμησή μου. Δεν μου αρέσουν οι διαχωρισμοί, τα καλούπια και τα κουτάκια. Είμαι με την ενότητα. Πηγαίνω σε εκκλησίες όταν δεν έχουν κόσμο, μ'αρέσει να κάθομαι μόνη μου, να διαλογίζομαι και να ηρεμώ.

Μπορεί να μη κάνω μεγάλους σταυρούς, να μη πηγαίνω σε λειτουργίες, να μην έχω εικόνες στο σπίτι μου αλλά βλέπω και αισθάνομαι τον Θεό παντού. Στα πιο απλά, στα πιο αυτονόητα. Στα τυχαία. Στις συμπτώσεις. Στις δεύτερες ευκαιρίες. 

Κάποιο βράδυ, πολύ σημαντικό για εμένα, είπα αυθόρμητα πριν κοιμηθώ "σε ευχαριστώ Θεέ μου για όλα. Που όλος ο αγώνας που δίνω αναγνωρίζεται. Για όλα εκείνα που έχω κι ας στερούμαι αρκετά. Σε ευχαριστώ για όλα."

Ήταν ο καλύτερος ύπνος που έκανα ποτέ. Ξύπνησα άλλος άνθρωπος, ανάλαφρος και με διάθεση για ζωή. 



Πιστεύω στα θαύματα. 
Σε εκείνα που ξεκινάνε πρώτα μέσα μας.






Στίχοι: Μαίρη Φασουλάκη
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός

Ο δικός μου Θεός
δε μυρίζει λιβάνι,
δεν φοράει στεφάνι
κι έχει μαύρα μαλλιά.

Στέκει φάρος λευκός
στο μικρό μου λιμάνι
λούζει φως το κορμί μου
και με παίρνει αγκαλιά.

Ο δικός μου Θεός
δεν χωράει σε εικόνες,
δεν χωράει σε κανόνες,
δεν φοράει χρυσά.

Είν' το φέγγος του μόνο
που ζεσταίνει χειμώνες
η ζεστή του ανάσα
όταν έξω φυσά.

Ο δικός μου Θεός
έχει κάρβουνα μάτια
και δυο ολόλευκα άτια
με αγγέλων φτερά.

Αν τη νύχτα κοιτάξεις
του ουρανού τα σημάδια
θα μας δεις να πετάμε
με τα χέρια ανοιχτά.

Ο δικός μου Θεός
αγαπάει το γέλιο,
αγαπάει το χρώμα,
αγαπάει τη βροχή.





  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Είχα καιρό να διαβάσω κάτι τόσο όμορφο, ότι ο θεός "βρίσκεται" στις συμπτώσεις.. Όπως κι αν είναι, υπάρχει σίγουρα μιά ανώτερη δύναμη, δεν αμφισβητείται. Αν αυτή η δύναμη είναι θεϊκή ή προϊόν ανθρώπινης αυθυποβολής, δεν νομίζω ότι θα απαντηθεί. Πάντα να νιώθεις γαλήνια και με διάθεση για ζωή όπως εκείνο το πρωί 🌸 Καλό βραδάκι, πολλά φιλιά Κατερινάκι μου! 🌺🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου!
      Είναι δύσκολο να νιώθω πάντα έτσι όταν υπάρχουν συνεχόμενα θέματα υγείας και άλλα πολλά.. Δεν τα παρατάμε όμως!

      Καλή συνέχεια Πέτρα μου 🌻

      Διαγραφή
  2. Είμαι ένας άνθρωπος που πιστεύω πολύ στον Θεό.
    Δεν είμαι κάθε Κυριακή στην εκκλησία, ούτε πιστεύω και εγώ στους μεγάλους σταυρούς. Πηγαίνω όταν το έχω ανάγκη.
    Πιστεύω επίσης πολύ στα θαύματα και μάλιστα πιστεύω πως καθημερινά συμβαίνουν, είτε μικρά, είτε μεγάλα, απλά δεν έχουμε πάντα τα μάτια της καρδιάς ανοιχτά για να τα δούμε.
    Μου άρεσε ο τρόπος που ξεκινησες την ανάρτηση σου, χθες έλεγα, πως η πίστη είναι κάτι προσωπικό. Δεν έχω θέμα με κάποιον που είτε δεν έχει πίστη είτε δεν πιστεύει στον ίδιο Θεό με εμένα, αλλά έχω θέμα όταν με "αναγκάζουν" να απολογηθώ για την πίστη μου. Γιατί το θεωρώ εξ' ορισμού και λάθος και άδικο.
    Πολύ ωραία η ανάρτηση σου Κατερινάκι. Πάντα να βρίσκουμε δύναμη, να λέμε ένα ευχαριστώ για όσα έχουμε.
    Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Μαρίνα μου, κάτι πολύ προσωπικό. Και δεν θα έπρεπε να απολογούμαστε αμφότεροι. Γι'αυτό σέβομαι τους ανθρώπους της εκκλησίας που κοιτάνε τα δικά τους και όχι τι κάνουν οι άλλοι.

      Διαγραφή
  3. Στάθηκα με μεγάλο σεβασμό Κατερίνα μου στις σκέψεις σου αυτές. Με άγγιξε αυτή η καθαρή αλήθεια που έβγαλες από την ψυχή σου. Ήταν τόσο μα τόσο όμορφη. Τόσο διακριτική, ταπεινή. Χωρίς φανφάρες και κομπασμούς. Νομίζω κάλλιστα, μια τέτοια προσέγγιση, σε αυτό το θέμα, θα έπρεπε να είναι οδηγός για όλους μας.
    Σου εύχομαι πάντα κορίτσι μου να έχεις αυτήν την αύρα και αυτή τη "σκέπη" στη ζωή σου, αντάξια με αυτό το ωραίο που κρύβεις στην καρδιά σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε οτιδήποτε κι αν πιστεύουμε νομίζω πως θα πρέπει να υπάρχουν όλα αυτά τα στοιχεία που ανέφερες! Χαίρομαι πολύ που βλέπεις πάντα πίσω από τις λέξεις, είναι μεγάλο ταλέντο αυτό! Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου καλή εβδομάδα με υγεία!!

      Διαγραφή
  4. Τα ίδια και εγώ Κατερίνα μου πιστεύω στα θαύματα που γίνονται ,μέσα μας και γίνονται η αφορμή
    να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι!
    Το όπου πιστεύει κάποιος , είναι προσωπική του υπόθεση, αν τον κάνει αυτό να νιώθει καλά!!
    Ενα ευχαριστώ γαληνεύει την καρδιά μας, όταν αποδέκτης είναι ότι πιστεύει ο καθένας μας από καρδιάς! είναι εκείνη που έχει τον πρώτο λόγο!!
    Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Καλές γιορτές σου εύχομαι ,με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου. Καλά Χριστούγεννα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφα και απλά τα είπες, έτσι όπως τα νιώθω!
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ Ρούλα μου..

      Καλές γιορτές με υγεία και ζεστές αγκαλιές!!

      Διαγραφή