Φράσεις από την μικρή & μεγάλη οθόνη που ξεχώρισα -Μέρος Δεύτερο

By Katerina V - Ιανουαρίου 19, 2022

 


Το ζητήσατε, ήταν δίκαιο και έγινε πράξη!



Συνεχίζουμε με τις φράσεις που ξεχώρισα από την μικρή και μεγάλη οθόνη, παίρνοντας μια γεύση πρώτα από εδώ... Τα αφιερώματα αυτά αφορούν περισσότερο σε σκηνές- φράσεις και όχι τις κλασικές ατάκες που έχουμε στο μυαλό μας. Όσο σκέφτομαι τελικά πόσες ταινίες έχω δει όλα αυτά τα χρόνια της ύπαρξής μου μάλλον θα χρειαστεί και τρίτο μέρος! 





As good as it gets (1997)



The man who knew infinity (2015)



Interstellar (2014)



Legends of the fall (1994)



Pay it forward (2000)


The Great Gasby (2013)



The Danish Girl (2015)



21 grams (2003)



The butterfly effect (2004)




The theory of everything (2014)



και συνεχίζεται..


  • Share:

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολύ ωραία αυτά που σταχυολόγησες, ειδικά το τελευταίο! Και ωραία ταινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Είναι κάτι φράσεις που σου δίνουν μεγάλη έμπνευση..

      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Ω να και ο δεύτερος αξιόλογος αυτός κατάλογος που ακολουθεί στην πρώτη σχετική σου ανάρτηση Κατερίνα. Ξέρεις ότι το αγαπώ πολύ αυτό το θέμα. Είναι δύσκολη δουλειά, θέλει ψάξιμο, μεράκι, διάθεση και κινηματογραφική γνώση. Μου αρέσει πάρα πολύ, στο λέω ξανά και θέλω να το συνεχίσεις. Θα έλεγα δε ταπεινά, να δεις και τις ατάκες του παλιού κλασικού κινηματογράφου.
    Μπράβο καλή μου φίλη. Διαλεγμένες προσεκτικά φράσεις.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα Γιάννη μου εκεί βρίσκεται πλούσιο υλικό αλλά έχουν γράψει οι πάντες γι αυτό και απέφυγα να γίνω γραφική! 🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή