Στην άναρχη σκέψη μου

By Katerina V - Ιανουαρίου 17, 2022

 

πηγή εικόνας: Merde-petit-maitre.tumblr.com



Μέσα στην άναρχη σκέψη μου εσύ.

Παντού και πουθενά.

Πάντα και ποτέ.


Μέσα στα σκοτάδια μου να δίνεις φως εσύ.

Μαζί και χωριστά.

Πριν και μετά.


Να χαράζεις ελπίδες στην απαισιόδοξη σκέψη μου.

Να γεμίζεις γέλιο τις ουλές μου.

Να δίνεις ήλιο στα μάτια μου.

Να ζωγραφίζεις πάνω σε κάθε μου ρυτίδα.


Μέσα στην αγκαλιά σου να ακουμπάω τους φόβους μου.

Να χαϊδεύεις όλες μου τις ανασφάλειες.

Να με κοιτάς βαθιά και να ανατριχιάζω.


Στην άναρχη σκέψη μου να με νικάς.

Να με παίρνεις από το χέρι και να προχωράμε μαζί.




  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ όμορφοι και ευαίσθητοι στίχοι, βαθιά συναισθηματικοί.
    Νιώθω πως είσαι σε μια περίοδο έμπνευσης Κατερινάκι μου και πολύ χαίρομαι που μοιράζεσαι μαζί μας τις σκέψεις και τους στίχους σου.
    Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Μαρινάκι μου; Η αλήθεια είναι ότι έχω ξεμπλοκάρει λίγο.
      Και σε αυτό βοήθησαν κάποιοι άνθρωποι που με τσιγκλάνε όμορφα!

      Πολλά φιλιά σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου..

      Διαγραφή