Σχέσεις Μαγικές

By Katerina V - Ιανουαρίου 15, 2022

 

Υπάρχουν κάτι σχέσεις μαγικές

έξω από το κατεστημένο.

Μπορείς να τις αισθανθείς

και όχι να τις ερμηνεύσεις.


Υπάρχει έρωτας χωρίς τον έρωτα.

Η ίδια κινητήριος δύναμη για ζωή.

Σε παρακινεί να ερωτευτείς τα πάντα.

Και να είσαι ευγνώμων για αυτό.


Υπάρχουν κάτι σχέσεις που σε ωθούν

να αγαπήσεις περισσότερο

τον εαυτό σου και όσους είναι απαραίτητοι.

Σε βάζουν να σκαλίσεις βαθιά στην ψυχή σου

και να ανακαλύψεις κρυμμένους θησαυρούς.


Υπάρχουν κάτι άνθρωποι

που βλέπουν μέσα σου

ακόμα και όταν εσύ

έχεις χάσει τον δρόμο.


Κράτησέ τους φυλακτό.

Γιατί είναι απλά μαγικοί.



ΥΓ: Αφιερωμένο σε Εκείνον 

που έδωσε στην φιλία άλλη υπόσταση. 







  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Σπάνιες αυτές οι σχέσεις, γι' αυτό και είναι πολύτιμες. Είμαστε τυχεροί όσοι το έχουμε βιώσει αυτό το υπέροχο συναίσθημα που περιγράφεις τόσο ωραία Κατερίνα μου...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε, είμαστε Λία μου!
      Είναι απίστευτο συναίσθημα και σχέση ζωής με γερά θεμέλια.

      Διαγραφή
  2. Στίχοι γεμάτοι αλήθεια και ευαισθησία.
    Υπερτυχεροί όσοι έχουν τέτοιες σχέσεις στη ζωη τους.
    Μακάρι όλοι να τις βίωναν. Ίσως σε αυτή την περίπτωση η κοινωνία γίνονταν καλύτερη!
    Σε φιλώ Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν περίμενα ποτέ ότι θα το ζήσω αλλά ήρθε η στιγμή.. Οπότε μπορούν όλοι να το βιώσουν αρκεί να το πιστέψουν και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις..

      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτά σου τα ποιητικά μονοπάτια, που πάντα οδηγούν σε όμορφα συναισθήματα και τρυφερές στιγμές. Πολύ όμορφο Κατερίνα μου. Ευλογία οι σχέσεις αυτές στη ζωή μας και χαίρομαι που τις έχεις. Την καλησπέρα μου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα σχόλια σου!!
      Ευλογία δεν λες τίποτα Γιάννη μου, είμαι πολύ τυχερή σε κάποιος τομείς..

      Καλή Κυριακή να έχεις φιλιά!

      Διαγραφή