Diary of Bliss 2022

By Katerina V - Μαρτίου 29, 2022



DIARY OF BLISS  2022


Κι είμαι ακόμα ζωντανή στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα..


Αγαπητό μου blissοημερολόγιο..


Φαίνεται πως θα είχα τους λόγους μου που σε είχα παρατημένο τόσο καιρό.

Και τώρα ήρθε η ώρα να σου αλλάξω τα φώτα. Ωραία τα έλεγα κάποτε, ακόμα πιο ωραία τα έκανα. Ε κάπου στη διαδρομή το χάσαμε.. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να τα θυμηθώ, να τα βρω ξανά, να με βρω ξανά.

Όταν κλείνει ένα κεφάλαιο λένε ανοίγει ένα καινούργιο.. Μεγάλη ανακάλυψη όποιος το είπε πρώτος, πόση ώρα να το σκεφτόταν;

Με συγχωρείς για τον κυνισμό μου αλλά δεν πέρασα και λίγα. Από την πανδημία και μετά ειδικά, η ζωή μου μπήκε στην ταχεία, πρόλαβα όμως και πήδηξα από το τρένο τελευταία στιγμή. Σώθηκα; Θα δείξει.

Σημασία έχει πως η ψυχή μου γιατρεύεται. Θα ονειρευτώ ξανά γιατί μπορώ. Γιατί δεν βασίζω ποτέ την ζωή μου στις πλάτες κανενός. Μια χαρά είναι και οι δικές μου. Κι ενώ φανταζόμουν μια ατέλειωτη μοναξιά, παραδόξως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Η ευλογία να έχεις υπέροχα πλάσματα στη ζωή σου και να σου υπενθυμίζουν την αξία σου. Να σε αγαπούν και να στο δείχνουν ο καθένας με τον τρόπο του. 

Η ευλογία να μπορείς να μείνεις μόνη παρά να συμβιβαστείς.

Η ευλογία να μπορείς να χαμογελάς ακόμα!

Σας χαιρετώ από το όμορφο χάος μου.. Και σας στέλνω την αγάπη μου, που ενώ λείπω από τα blogs σας εσείς πάντα δείχνετε κατανόηση!

Χωρίς υπολογιστή, εν μέσω μετακόμισης, δε ξεχνάω όμως ποτέ το χώρο αυτό που έφερε πολλά όμορφα στη ζωή μου. Σύντομα κλείνει και 10 ολόκληρα χρόνια.


Σας φιλώ με αγάπη!




Το Diary of Bliss ηταν η πρώτη μου στήλη πριν από 9 περίπου χρόνια στην οποία συμμετείχαν πολλοί φίλοι bloggers μέσα από τα δικά τους blogs. Μετράμε ευλογίες και όχι στερήσεις.. Λόγους που μας κάνουν να νιώθουμε ευγνωμοσύνη. 
Στιγμές πού ξεχωρίζουμε.

  • Share:

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Καλή δύναμη Κατερίνα... Κάθε αλλαγή μόνο καλό μπορεί να φέρει, να το θυμάσαι. Κι ας είναι στην αρχή δύσκολα... ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου ξέρω ότι με νιώθεις γιατί έχεις περάσει κι εσύ πολλά. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αυτό το μήνα θα αξιωθώ να πάρω και τα δύο σου βιβλία μαζί πιστεύω.. Καλοτάξιδο το καινούργιο!!

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι, όσα σε πόνεσαν, γρήγορα να ξεχαστούν. Όσο για την blogoπαρέα μας, θα είναι εδώ, για όποτε εσύ αισθάνεσαι έτοιμη. Είναι αλήθεια, οι μικρές παύσεις, πολλές φορές λειτουργούν ευεργετικά. Σου δίνουν χρόνο για γενική ανασυγκρότηση.
    Νάσαι καλά, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Συμφωνώ για τις μικρές παύσεις.. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Σημασία έχει πως η ψυχή σου γιατρεύεται, πιτσιρίκα μου!
    Πάντα θα είσαι η πιτσιρίκα μου! Σε νιώθω περισσότερο από
    πολλούς άλλους, για πολλούς λόγους! Και σε θαυμάζω!

    Δε σε φοβάμαι!


    ΥΓ1: συνδέσου μόνο για το Συμπόσιο, ναι; 😅
    ΥΓ2: αν χρειαστεί να γράψω σκέψεις μου θα κάνω κι εγώ το blissημερολόγιο 😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω δεν έχω λόγια είναι πολύ τιμητικό αυτό που μου λες.. ❤️

      Διαγραφή
  4. Θυμάμαι συμμετείχα κι εγώ σ'αυτό το ημερολόγιο. Γιατί το ξεχάσαμε;
    Εύχομαι πάντα από τις δυσκολίες να βγαίνεις δυνατή
    Και οι αλλαγές καλό κάνουν και χρειάζονται.
    Ευλογημένη να είσαι πάντα με όμορφους ανθρώπους δίπλα σου που σ'αγαπούν γι αυτό που είσαι
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε Άννα μου. Συμμετείχες και χαίρομαι πολύ γι αυτό!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ σε φιλώ 🌻

      Διαγραφή
  5. "Όλα για κάποιο λόγο γίνονται" λένε, και αυτός ο κάποιος λόγος ήρθε η ώρα να διευκρινιστεί. Γιατί είναι ίδιος για όλους μας. Όλα αυτά γίνονται για να μας αποδείξουν ότι είμαστε τελικά πιο δυνατοί από αυτό που πιστεύαμε. Και για να πατήσουμε στα πόδια μας καλύτερα.

    ΥΓ1: Πήδηξες από το τρένο και σώθηκες. Στο λέω εγώ, να την ακούς τη Γιώτα. Μπορεί να έμειναν μόνο δυο-τρεις γρατζουνιές γιατί η πτώση ήταν λίγο απότομη.

    ΥΓ2: Δεν είναι όμορφο που ξαναγνωρίζεις τον εαυτό σου; Ή που ανακαλύπτεις πτυχές του τις οποίες δε γνώριζες; Αντιλαμβάνομαι ότι η αφορμή για να γίνει αυτό... ας έλειπε. Αλλά αφού δεν έλειψε, εκμεταλλεύσου την για εσένα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Γιωτάκι μου.
      Είναι όμορφη αυτή η νέα ανακάλυψη αν και περίεργη μετά από 13 χρόνια..

      Και πιο δυνατή και πιο αισιόδοξη από όσο περίμενα..

      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου όμορφο ❤️

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα μου, να είσαι σίγουρη ότι και εμείς αγαπούμε το σπιτάκι σου εδώ και το θεωρούμε και δικό μας. Έχουμε ζήσει πάρα πολύ όμορφα πράγματα δημιουργικά εδώ μαζί.
    Εγώ θα πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα που ήδη νιώθεις καλύτερα. Που ήδη δρομολογείς το καινούργιο, το θετικό. Αυτό είναι η δική σου νίκη.
    Είμαστε εδώ κοντά σου Κατερίνα μου και απολαμβάνουμε πάντα την παρουσία σου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οι μικρές μας καθημερινές νίκες όσα ξεπερνάμε.
      Δε φαντάζεσαι πόσο με συγκινεί που είστε πάντα εδώ αλήθεια.

      Ελπίζω να είσαι καλά Γιάννη μου. 🙏🌻

      Διαγραφή
  7. Κατερινα γερά!
    Τα καλύτερα έρχονται!
    Το έχω περάσει...

    https://youtu.be/DB489oYIksc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου.. Με νιώθεις κι ας διαφέρει η κάθε περίπτωση.

      Το άκουσα αυτό το τραγούδι πριν μετακομισω! 😊

      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ 🌻

      Διαγραφή
  8. Δύσκολα πάντα θα υπάρχουν, αλλά είναι τεράστιο το να βλέπουμε την ψυχή, να γιατρεύεται και όπως σωστά αναφέρεις, ευλογία να μπορεί κανείς να χαμογελά, παρά τα δύσκολα.
    Και εύχομαι πάντα να το έχεις αυτό.
    Με το καλό να γιορτάσουμε την επετειακή δεκαετία :)
    Σου στέλνω πολλά φιλιά Κατερινάκι μου :)
    Καλό μήνα και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δύσκολα και να αναποδογυρίζεται ο κόσμος σου όλος μετά από τόσα χρόνια..
      Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου καλό μήνα με υγεία και αντοχές!!

      Διαγραφή