Ένα Κυριακάτικο μουσικό αφιέρωμα

By Katerina V - Μαΐου 22, 2022

 


Ένα μουσικό αφιέρωμα για την Κυριακή αλλά και για κάθε μέρα νομίζω πως επιβάλλεται. Δεν ξέρω για εσάς, αν βρίσκετε συχνά καταφύγιο στην μουσική. Και ευτυχώς εκεί υπάρχει πλούσιο υλικό για να μην μείνει κανένας παραπονεμένος. 

Το σημερινό αφιέρωμα περιλαμβάνει τραγούδια που εμπνεύστηκαν από την φύση και από τα καιρικά φαινόμενα.. Ήταν πάρα πολλά οπότε επέλεξα ορισμένα για τους αγαπημένους μου αναγνώστες και μόνο! Είδατε πόσο σας περιποιούμαι..

Βροχή, ήλιος, αέρας, λουλούδια δίνουν και παίρνουν.. Αυτή τη φορά εκπέμπουμε μόνο ελληνικά! Περιμένω στα σχόλια σας όσα δεν είδατε εδώ. Καλή ακρόαση!! 



•Πόσο ανάγκη έχω τώρα
από ένα δικό σου φιλί
πόσο μου λείπει η ζεστή σου
ανάσα που χείλη θεριεύει
Ζωντανεύει την καρδιά
Ήλιε μου, ήλιε μου
Έλα ήλιε μου•


•Γαρύφαλε, Γαρύφαλε
κανείς μας δεν ξέρει ποιος είσαι•


•Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά•


•Βγαίνω στη βροχή
μόνο αυτή σου μοιάζει
μάνα που αγκαλιάζει
ό,τι όμορφο ξεχνώ•


•Κι εγώ σαν άνεμος θα φύγω θα χαθώ
Κι όπως θα φεύγω φως μου θα σε ονειρευτώ



•Έλα φεγγάρι στην αγκαλιά μου
πάνω σου βλέπω το φως της μέρας.
Έστω για λίγο μείνε κοντά μου
πάλι φυσάει ζεστός αέρας•


•Φυσάει
Φυσάει απόψε, φυσάει
Τρέχουν οι δρόμοι
Λαχανιασμένοι, φυσάει•


•Κι είναι σαν εσύ κι εγώ να είμαστε ένα
όταν όλα γύρω μας δείχνουν χαμένα
σαν ένα φορτηγό να θυμάμαι τα μέρη που άφηνα
χιλιάδες χιλιόμετρα, ατελείωτα χρυσάνθεμα•


•Τώρα τι να σου πω;
Φταίω, που σ'αγαπώ!
Τ' άστρα χίλιοι καημοί
κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί.•


•Σαν τριαντάφυλλο μέσα στο άπειρο
μαζί σου αγάπη μου όλα τα έζησα•


•Σαν τα λουλούδια που πίνουν δροσιά
έτσι χορταίνω όταν με κοιτάς•



•Κι εσύ κάπου εκεί έξω περιμένεις.
Περιμένεις με πρόσωπο λουσμένο
 από το νερό της βροχής και από τα φώτα του δρόμου.•


****

Περιμένω τα δικά σας αγαπημένα!

Καλή Κυριακή!





  • Share:

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Τι ωραία μουσική ανάρτηση!
    Μπράβο Κατερίνα μου. Κάποια από αυτά, πολύ αγαπημένα, μας ταξιδεύουν σε αναμνήσεις που συνόδευσαν.
    Στέλνω φιλί γλυκό, για καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρινάκι μου!
      Έχετε καταλάβει νομίζω την σχέση μου με την μουσική και από τα social media.. Λατρεία! Ναι τα περισσότερα είναι παλιά και γεμάτα αναμνήσεις 😊 Να έχεις μια όμορφη μέρα!!

      Διαγραφή
  2. Ω, τι λες τώρα. Καλοκαιρινή αύρα με μια σειρά αγαπημένα, κάποια λατρεμένα τραγούδια, Κατερίνα μου. Ειδικά εκείνα τα παλιά, της δεκαετίας της νιότης μας, κάπου στα 1960-70, είναι γεμάτα νοσταλγία και μνήμες.
    Τι να προσθέσουμε τώρα, ουουουου. Μιάς και έκανες αναφορά σε παλιότερα τραγούδια. Θα πάω κάπου στα 1970, στους αγαπημένους Pink Floyd και θα σταθώ στο μεγάλο τους έργο "The dark side of the moon".
    Κατερίνα μου, την καλησπέρα μου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τραγουδάρες μας χάρισες σήμερα! Και ξύπνησαν αναμνήσεις! Ωραιότατα Κατερίνα μου και ναι έχουμε καταλάβει τη λατρεία σου στη μουσική....Πώς γίνεται να μην λατρεύει κάποιος τη μουσική;
    Καλή σου μέρα και καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή