Δύο κόσμοι

By Katerina V - Μαΐου 29, 2022

 


Δύο κόσμοι



Υπάρχουν δύο κόσμοι

μέσα μου.

Όταν συγκρούονται

προκύπτει κάτι μαγικό.

Όταν συμμαχούν

παίρνω μια ανάσα αρμονίας.


Ο ένας ήταν πάντα εκεί

να με διαμορφώνει. 

Το σημείο αναφοράς μου.

Η σταθερή μου αξία.


Ο άλλος σαν καταιγίδα

να με ξεβολεύει.

Να με καθοδηγεί σε απίθανα μέρη.

Να με ανακαλύπτω με τον πιο παράδοξο τρόπο.

Να επαναστατώ εναντίον μου.


Υπάρχουν δύο κόσμοι μέσα μου

που δεν μπορείς εύκολα να δεις.

Δεν θα σε αφήσω εύκολα να δεις.

Πρέπει να το κερδίσεις.

Ξανά και ξανά.


Υπάρχουν δύο ψυχές μέσα μου

που προστατεύουν η μία την άλλη.

Δεν ψάχνουν για σωτήρες.

Ακροβατούν και ισορροπούν.

Ξανά και ξανά.



  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Ξέρεις μερικές φορές, Κατερίνα μου, οι μεγάλες αντιθέσεις, που κρύβονται μέσα μας, μπορεί να χρησιμοποιηθούν γόνιμα για να μάς βάλουν σε κίνηση. Το πιστεύω.
    Πολύ ωραία η γραφή σου καλή μου φίλη, το έχω ξαναπεί. Την αγαπάμε.
    Όμορφη Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή εβδομάδα Γιάννη μου! Έτσι ακριβώς, συμφωνώ απόλυτα. Ενδέχεται να φοβόμαστε να ξεδιπλώσουμε όλες τις πτυχές του χαρακτήρα μας. Ίσως να μας τρομάζει αυτό που θα δούμε. Αν το διαχειριστούμε με άλλο τρόπο όμως; Θα φτάσουμε σε άλλο επίπεδο έξω από τη ζώνη άνεσης μας..

      Διαγραφή