Τραγούδια που έμειναν ατάκες

By Katerina V - Ιουνίου 02, 2022


Πόσα τραγούδια έμειναν χαραγμένα στην μνήμη μας από κάποιους στίχους, με πιο χιουμοριστική, ανάλαφρη διάθεση; 

Πόσες φορές δεν έχουμε αναφέρει κάποια φράση και μετά καταλήγουμε να το τραγουδάμε; Ακόμα και σε αυτά που δεν μας βγάζουν χιούμορ.

Όπως κάθε φορά έτσι και σήμερα σας έχω ενδεικτικά ένα μικρό δείγμα από τέτοια τραγούδια που κατά γενική ομολογία άφησαν το στίγμα τους με έναν αλλιώτικο τρόπο! Απολαύστε υπεύθυνα!!



Καλημέρα τι κάνεις (να σαι πάντα καλά)


Σε όποιον αρέσουμε (για τους άλλους δε θα μπορέσουμε)


Λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου


Μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς

Ελλάς...Μίλα μας και μη μας αγαπάς..

..

Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες


Θα κάνω ό,τι μου αρέσει τελικά


Εγώ δεν πάω Μέγαρο..(θα μείνω με τον παίδαρο)


Εσύ τι λες; (Θα γίνουμε επιτέλους εραστές;)

 


Ο νέος είναι ωραίος (μα πάντα ευτυχώς ο παλιός είναι αλλιώς)



Έλα μωράκι μου (το στρώμα είναι καπιτονέ)


Μπανάκι μανάκι (κουράγιο και τελειώνουν τα παλούκια μανάκι)



Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια..


Κι όπως θα παίρνω τις στροφές (εσύ αν θέλεις κοίταζε με)


Τηλεφώνησε μου (ίσως να μας βγει σε καλό)


Άμα δεις τα παιδιά (πες ένα γεια)


Σαν να μη πέρασε μια μέρα (από το ναι του χωρισμού)


Θα'ναι Σαν να μπαίνει η άνοιξη


Σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι!


Χαιρετίσματα λοιπόν...! 




  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Αααα πολύ πετυχημένες επιλογές όλες οι φράσεις! Αν και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα είναι κάτι παραπάνω από ατάκες. Οι περισσότερες είναι τόσο ουσιαστικές που της λες και είναι σα να έχεις κάνει ολοκλήρη συζήτηση!🙂 Σημαίνουν τόσα πολλά!

    ΥΓ. "Θα κάνω ότι κατεβάσει το μυαλο μουυυυ," Πιτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ξύπνησα καλά δε μπορείς να πεις!! Άφησα κι άλλα απ' έξω, είμαι σίγουρη ότι θα με παραπέμψετε εσείς. 🙂 Όπως πχ του Πανταζή κάποια επικά.
      Σαφώς και είναι παραπάνω από ατάκες, είναι statements..! 😂
      Καλημέρα βαζελάκι!

      ΥΓ: για τις πράξεις μου δεν δίνω αναφορά
      Θα κάνω ό, τι μου αρέσει τελικααα

      Διαγραφή
    2. Τώρα που λες Πανταζής, ο Λεπα έχει πει το αξέχαστο "από δω η γυναίκα μου κι από δω το αίσθημα μουυυυ", η επίσης το άλλο το θεϊκό "μείνε μαζί μου έγκυος είμαι πολύ φερέγγυος". Αυτές είναι δηλώσεις όχι αστεία! Με κοινωνικές προεκτάσεις. Σου λέει έλα μειώσουμε την υπογεννητικότητα, και να ξέρεις ότι δεν είμαι κανένας τυχαίος. Έτσι απλά το λέει ο Λεπα. Φάση, πάμε για φαγητό κερνάω εγώ😆

      Διαγραφή
    3. ... Κλαίω 😋
      Αυτά τα δύο όλως παραδόξως μου ήρθαν κι εμένα στο μυαλό! Με τον ΛΕΠΑ είναι όλα απλά..!!
      Κοινωνική ευθύνη, το συζητάς;

      Διαγραφή
  2. Ωραίες επιλογές! Και τα ακούσαμε και τα τραγουδήσαμε και χρησ/με τόσες φορές τους στίχους τους!! Λες να ήξεραν οι στιχουργοί ότι θα μείνουν οι στίχοι στο στόμα τόσων;
    Καλό μήνα Κατερίνα
    Πάω να τα ακούσω να μου φτιάξει το κέφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν χθες για τους στιχουργούς!
      Χρειάζεται να ξεφεύγουμε, αν σας φτιάχνω το κέφι με τις επιλογές μου χαίρομαι διπλά!! 🌷 Καλημέρα καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  3. Οι αναδρομές αυτές σε παλιότερα τραγούδια, μού αρέσουν πολύ, Κατερίνα μου. Έχουν μια ομορφιά γιατί συνδέονται με συγκεκριμένες στιγμές εκείνων των εποχών αλλά και φωτογραφίζουν δικές μας αναμνήσεις.
    Αυτό είναι το πρώτο συναίσθημα, που πυροδοτείται μέσα μου, όταν τα ακούω.
    Κατερίνα μου, καλησπέρα και καλό σου Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μουσική τελικά μας συντροφεύει σε όλα τα στάδια στην πορεία της ζωής μας! Ακόμα και τα τραγούδια που ανήκουν σε είδη μουσικής που δεν προτιμάμε, όλο και κάτι μας αφήνουν!
      Καλό σαββατοκύριακο Γιάννη μου 🌻

      Διαγραφή