Δύσκολοι καιροί

By Katerina V - Ιουνίου 04, 2022

 


Δύσκολοι καιροί

για να γνωρίσεις κάποιον

πραγματικά.


Τόσα ιστορικά τείχη

έπεσαν

Για να επιμένει ο άνθρωπος

να ορθώνει ακόμα ένα.


Του εγωισμού.


Δύσκολοι καιροί

για να μάθεις

τον εαυτό σου.


Η κοινωνία έρχεται

καθημερινά να σε διαλύσει.

Σε κάνει να ξεχνάς ποιος είσαι.


Όμως η ζωή είναι ακόμα εδώ.

Μπροστά σου.

Σε προκαλεί αδιάκοπα.


Κι εσύ την σπαταλάς.

Μέσα στο χάος όλων.

Μέσα στο δικό σου χάος.


Θα βγεις αλώβητος;


Δύσκολοι καιροί!




Πηγή πρώτης εικόνας: https://realgreekexperiences.com/anafiotika-in-athens-an-island-village-under-the-acropolis




  • Share:

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Ο άνθρωπος και το "εγώ" του, Κατερίνα μου, έχουν διαχρονική ειδικότητα να κατασκευάζουν τείχη και διαχωρισμούς. Να δημιουργούν ανισότητα και κατ΄ επέκταση χάος.
    Όμως, αγαπημένη μου φίλη, κάτω από τα πιο μαύρα σύννεφα κυοφορείται ο υπέρλαμπρος ήλιος και καταγάλανος ουρανός.
    Στέλνω την καλησπέρα και την αγάπη μου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις και εκείνοι οι άνθρωποι που λειτουργούν χωρίς εγωισμό και φωτίζουν τις μέρες μας!
      Σε ευχαριστώ Γιάννη μου για την τοποθέτηση σου!!

      Διαγραφή
  2. Είναι πράγματι δύσκολοι καιροί. Ειδικά γι' αυτούς που αισθάνονται! (Με όλη τη σημασία της λέξης)
    Μα δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, οπότε ας φροντίσουμε να προστατεύουμε τη καρδιά μας, από τον εγωισμό και κάθε τι αρνητικό.
    Φιλί γλυκό Κατερίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για αυτούς Μαρίνα μου. Πολλές φορές λέμε μακάρι να ήμουν αναίσθητος.. Αλλά όχι δεν θα το προτιμούσα! Προτιμώ τον δύσκολο δρόμο γιατί με φέρνει σε μεγαλύτερες χαρές και ευλογίες.

      Σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!!

      Διαγραφή
  3. Η μεγαλύτερη "αντιξοότητα" που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, είναι αυτό ακριβώς που βλέπουμε στον καθρέφτη μας. Αν έχουμε την όρεξη να δουλέψουμε με τον εαυτό μας, τότε παρά τα εμπόδια που μας φέρνει η κοινωνία, εμείς θα καταφέρνουμε να επιστρέφουμε στη βάση μας. Εύκολα ή δύσκολα. Είμαι αισιόδοξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή Γιώτα μου!
      Εκτός από το ότι θα επιστρέφουμε στη βάση μας, θα θωρακιζόμαστε ίσως καλύτερα.

      Χαίρομαι που είσαι αισιόδοξη 🌻

      Διαγραφή
  4. Και ποιοι καιροί ήταν εύκολοι άραγε; Θ' αντέξουμε, Κατερίνα μου και οι δυσκολίες που ζούμε, θα δώσουν αξία στη νίκη μας.
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι καιροί δύσκολοι είναι, σαφώς!

      Έτσι ακριβώς Μαρία μου κάθε μικρή μας νίκη είναι άξια..

      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή