Ένας (όχι και τόσο) οδηγός επιβίωσης διαζυγίου!

By Katerina V - Ιουνίου 12, 2022

 

Παίρνεις διαζύγιο στο εξωτερικό;
Δεν τρέχει κάστανο.
Παίρνεις διαζύγιο στην Ελλάδα;
Άρχισαν τα όργανα...


Ο οδηγός επιβίωσης διαζυγίου είναι ξεκάθαρα μια δόση τρολ, ελαφρύς κυνισμός, τόση όση σοβαρότητα, φουλ αυτοσαρκασμός. Γιατί εκτός από την φτώχεια θέλει και το διαζύγιο καλοπέραση, αμ τι το περάσατε; Η προσέγγιση που ακολουθεί δεν έχει καμία σχέση με επαγγελματική ανάλυση, είναι ένας πιο ανάλαφρος τρόπος να δούμε μια πραγματικότητα.


" Οι σημερινοί νέοι σήμερα παντρεύονται αύριο χωρίζουν. Είναι η αρρώστια της εποχής" .

Ναι φίλε μου. Στα δικά σου χρόνια ήταν η κατάθλιψη, χωρίς θεραπεία κιόλας, που διαιωνισε γενιές με λάθος πρότυπα.


"Υπήρξε τρίτο πρόσωπο;". 

Όχι φίλε μου θα σε σοκάρω αλλά η αιτία διαζυγίου δεν είναι τα τρίτα πρόσωπα.


"Α κι εμένα μια φίλη μου χώρισε και έκανε εκείνο και το άλλο".

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν θυμάμαι να σου είπα ότι με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι.


" Είσαι ακόμα νέα, έξυπνη, όμορφη, ταλαντούχα. Θα τα καταφέρεις".

Αυτό είναι σύσταση για το βιογραφικό, όχι αστεία!


"Μη μπεις αμέσως σε άλλη σχέση".

Έγινε.


"Σε βρίσκω πολύ ανανεωμένη".

Αυτό που υποβόσκει: "περίμενα να σε δω καταρρακωμένη".


"Πότε θα ξαναφτιάξεις την ζωή σου;".

Δεν νομίζω να είναι χαλασμένη, σόρρυ κιόλας!


"Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος".

Βέβαια, γιατί η κατάταξη είναι που μετράει..



Όπως γνωρίζετε ήδη και πήρατε μια γερή δόση, κυρίως οι γυναίκες ακούμε πάρα πολλά τραγελαφικά κατά την περίοδο αυτή. Ειδικά αν είμαστε εμείς που πήραμε την απόφαση. (Βάσει στατιστικών οι γυναίκες ζητάμε κυρίως διαζύγιο) Η λύση είναι μία και είναι πολύ απλή. Κλείνεις τα αυτιά σου!! Επικεντρώνεσαι σε ό,τι έχει ουσία για σένα.

Σίγουρα δεν είναι όλοι κακοθελητές, υπάρχουν και εκείνοι που με καλή πρόθεση προσπαθούν να βοηθήσουν αν και νιώθουν συνήθως άβολα. Και εδώ εξαρτάται από τους δικούς μας χειρισμούς, αν θα επιτρέψουμε σε κάποιον να είναι δίπλα μας σε αυτό το μεταβατικό στάδιο.

Υπάρχουν σίγουρα πολλοί τρόποι για να γίνεις υποστηρικτικός, δεν θα πρότεινα τους προαναφερθέντες! Μπορείς να είσαι δίπλα σε κάποιον που βιώνει μια ριζική αλλαγή στην προσωπική του ζωή χωρίς να προτρέχεις. 

Δώσε του χρόνο. Δείξε με πράξεις πως είσαι δίπλα του, βοήθησε τον να το ξορκίσει με χιούμορ, με αυτοσαρκασμό. Δείξε του πως δεν πρόκειται για μια αποτυχία. Ήταν μια εμπειρία ζωής, ένας κύκλος που έκλεισε. Είτε το επέλεξε είτε όχι βιώνει σε κάθε περίπτωση μια διαδικασία πένθους.

Γίνε η υπενθύμιση του καλύτερου του εαυτού. Των ονείρων που ενδεχομένως θυσίασε. Βοήθησε τον να βάλει μικρούς στόχους για να μη βουλιάξει σε προσδοκίες. Να μη μετανιώνει για τις επιλογές του. Και προς Θεού παιδιά... όχι συνοικέσια!!


Σας αγαπώ κα σας φιλώ!



  • Share:

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Καλησπέρα Κατερίνα μου.
    Καταλαβαίνω τι λες ή μάλλον, προσπαθώ να καταλάβω.
    Δυστυχώς στα θέματα κοινωνικών και προσωπικών σχέσεων, το ευρύ κοινό, ο περίγυρος, ο "κόσμος", έρχεται με εντελώς άκομψο τρόπο στις περισσότερες των περιπτώσεων, να εισβάλλει στη ζωή σου και στις προσωπικές σου επιλογές.
    Αναλυτής, ειδήμων και το χειρότερο, κριτής. Πολλές φορές και στην πλάτη σου μάλιστα.
    Βέβαια δεν είναι το σύνολο συλλήβδην έτσι. Υπάρχουν και οι φίλοι, γνωστοί, που θα σε σεβαστούν, θα προσπαθήσουν να δώσουν κάθε καλή προαίρεση δική τους, στη διάθεσή σου. Αυτό βέβαια είναι "επιστήμη" και θέλει τον τρόπο του.
    Είμαι άνθρωπος, που έχει υποφέρει τα μάλα στη ζωή του από τη λογική "τι λέει ο κόσμος", Κατερίνα. Για αυτό, κορίτσι μου, μη δίνεις σημασία. Προσπέρασε αποφασιστικά ότι σε ενοχλεί και μείνε στη θετική πρόθεση των ανθρώπων που σ' αγαπούν για αυτό που είσαι.
    Προχώρα με χαμόγελο κορίτσι μου, η ζωή είναι εκεί έξω, ένα πεδίο με θετικά και αρνητικά μαζί, όπως είναι φυσικό.
    Να έχεις τη καλή μου σκέψη. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τίμιο και γενναίο το κείμενό σου. Στους γάμους έρχονται πολλοί "φίλοι" αλλά στο διαζύγιο διαπιστώνεις πόσοι είναι τελικά οι αληθινοί φίλοι. Και δεν θέλει λόγια, ένα βλέμμα και μια ενθαρρυντική κουβέντα είναι αρκετά για να σε στηρίξουν στο νέο σου ξεκίνημα.
    Την καλησπέρα μου, Κατερίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη μου και Μαρία μου σας ευχαριστώ πολύ!

    Ο λόγος που έγραψα γι αυτό το ζήτημα δεν είναι για εμένα αλλά για τις γυναίκες εκείνες που βιώνουν κάτι παρόμοιο. Να πάρουν έστω και λίγο δύναμη. Αλλά και για τους υπόλοιπους που έχουν στο περιβάλλον τους κάποιον δικό τους που περνάει το ίδιο.

    Υπάρχει ακόμα ταμπού στο να συζητάμε ανοικτά και αυτό είναι λάθος.

    Ευτυχώς είμαι από τους τυχερούς. Έχω εσωτερική δύναμη, υποστηρικτικό οικογενειακό περιβάλλον και καλούς φίλους που είναι συνέχεια δίπλα μου σε αυτό το μεταβατικό στάδιο.

    Οι περισσότεροι όχι δυστυχώς οπότε καλό είναι να θίγουμε και αυτά τς ζητήματα δίχως φόβο και ντροπή! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, καλά κάνεις και θίγεις το θέμα, γιατί όπως λες κάποιος μπορεί να πάρει δύναμη από τις σκέψεις σου και τα σχόλια μας.
      Για εμένα όταν ο κόσμος μάθει να κοιτάζει τη δουλειά του, θα ξημερώσουμε σε έναν πιο ήσυχο κόσμο.
      Με την λογική του κόσμου, πρέπει να απολογούμαστε ή να εξηγούμαστε για το κάθε τι. Από εμένα είναι όχι.
      Ειδικά σε προσωπικά ζητήματα, ο κόσμος και η γνώμη του περισσεύει.
      Στο τέλος της ημέρας, προτεραιότητα του καθένα μας είναι να νιώθουμε εντάξει με τον εαυτό μας και να πασχίζουμε για την ηρεμία και την υγεία του (σωματική και ψυχική!), με όποιο τρόπο πιστεύει ο καθένας πως μπορεί να το επιτύχει αυτό.
      Σε φιλώ πολύ γλυκά Κατερινάκι μου!

      Διαγραφή
    2. Τι εννοείς να κοιτάζει τη δουλειά του;; Μα ΑΥΤΗ είναι η δουλειά του, οι ζωές των άλλων! (έχει γίνει και ταινία αυτό χαχαχα)

      Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ!! 💕

      Διαγραφή
  4. Νομιζω ότι οι φίλοι και οι δικοί μας άνθρωποι, είναι κοντά μας σε μια τέτοια περίπτωση και δεν κάνουν παρόμοια σχόλια. Για τους άλλους ποιος νοιάζεται;
    Κάθε αλλαγή στη ζωή μας μπορεί να οδηγήσει σε νέους ανεξερεύνητους ορίζοντες. Μια νέα αρχή...στο χέρι μας είναι να της δώσουμε θετικό πρόσιμο.
    Άσε τον κόσμο να λέει. Κι αν είναι καλά το ζευγάρι για χρόνια, πάλι λέει . Κοιτάμε μπροστά και επουλώνουμε πληγές. Διδασκόμαστε και μετράμε φίλους. Αυτό για μένα ισχύει
    Φιλιά΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες Άννα μου είναι το υγιές, το οποίο δεν είναι δεδομένο για όλους!
      Εμένα δεν με ενδιέφερε ποτέ η γνώμη των άλλων ούτε ως παντρεμένη που κι εκεί άκουγα πολλά ούτε και τώρα. Κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι και επηρεάζονται. Για εκείνους είναι η ανάρτηση!
      Συμφωνώ απόλυτα για τις αλλαγές 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου φιλάκια πολλά 🌻

      Διαγραφή
  5. χεχε! Γελούσα όσο σε διάβαζα! Τα 'χω περάσει αφού! Βέβαια, διαζύγιο δεν έχω
    πάρει ακόμα ☺ κι ας κοντεύω την 20ετία... (Το ξεχάσαμε εμείς ☺)
    Το ότι είσαι γενναία το είχα καταλάβει έτσι κι αλλιώς. Χαίρομαι που έχεις
    και απίστευτο χιούμορ!
    Ένα διαζύγιο στις μέρες μας δεν είναι πια disadvantage! Το αντίθετο!
    Είναι πιστοποιητικό μάθησης και εκπαίδευσης!
    Μην σου πω και μεταπτυχιακό!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'αγαπώ ρε το ξέρεις!!
      Αν βρεθούμε από κοντά έχουμε να πούμε πολλά και θα γελάσουμε με πολλά είμαι σίγουρη..
      Γενναίες είναι οι γυναίκες με παιδιά ή εκείνες που πήραν αποφάσεις δύσκολες κάτω από άσχημες συνθήκες. Με τιμάει που το λες αλλά δεν νιώθω καθόλου έτσι.
      Μεταπτυχιακό στάνταρ!!

      Πολλά φιλιά κόουτς μου ❤️

      Διαγραφή