Κι αυτό είναι το μόνο σίγουρο..

By Katerina V - Ιουνίου 14, 2022

 


Έχει η ζωή έναν τρόπο παράξενο να ξεγλιστράει 

τα σίγουρα από τα χέρια σου..

Να σε οδηγεί στα πιο απρόβλεπτα μέρη.


Πάντα σου άρεσαν οι περιπέτειες, θυμάσαι;


Να ζεις έντονα την στιγμή

χωρίς πρέπει και δεύτερες σκέψεις.

Το πάθος να ξεχειλίζει σε ό,τι κάνεις.


Αφήνεις το ένστικτο σου να σε οδηγεί

και τις αισθήσεις σου να σε ταξιδεύουν

με έναν τρόπο μαγικό.


Οι εφιάλτες στα όνειρά σου

σε εγκατέλειψαν.

Οι πόνοι που σε παίδευαν

εξαφανίστηκαν.


Ποτέ ξανά σίγουρη για τίποτα

Κι αυτό είναι το μόνο σίγουρο!


****

Πηγή εικόνας: @ briamegan from Pinterest




Κάποια τραγούδια λες και είναι καταδικασμένα για να τα λατρεύεις αιώνια.

Οι καταστάσεις αλλάζουν, άνθρωποι φεύγουν και έρχονται, εσύ αλλάζεις.

Εκείνα όμως παραμένουν αναλλοίωτα μέσα στον χρόνο.

Να σε αγγίζουν, να σε μαγεύουν, να σε ταξιδεύουν.

Κι αυτό είναι το μόνο σίγουρο! 



  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Ένα ακόμα όμορφό σου ποίημα, Κατερίνα μου. Που, παρά τα στοιχεία θλίψης, έχει ένα μεγάλο θετικό μήνυμα στο τέλος. Και αυτό μετράει. Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές συνυπάρχει μέσα μας αυτό το γλυκόπικρο συναίσθημα, η μάχη της μελαγχολίας και της αισιοδοξίας μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή. Γιατί είναι απαραίτητα όλα..

      Καλή συνέχεια αγαπημένε μου!

      Διαγραφή
  2. Εχω δύο επισημάνσεις. Ει άι πολύ ωραία να ζεις πάντα την στιγμή αλλά δεν είναι εφικτό.

    Επίσης νομίζω ότι τα τραγούδια παραμένουν στον χρόνο όπως το δικό μας μυαλό της νιώθει και τα "βλέπει". Και αυτά δηλαδή είναι μπλεγμένα με τα συναισθήματα μας.

    Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ όμορφο κείμενο. 😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περίεργο θα ήταν αν δεν τις είχες!! 😊😘
      Ναι δεν είναι εφικτό πάντα, θα ήταν πολύ ιδανικό και εξωπραγματικό. Αυτό όμως δεν εμποδίζει κανέναν από το να προσπαθεί να ζει έντονα την στιγμή..

      Διαγραφή
  3. Πόσο σωστό. Ποτέ δεν είμαστε σίγουροι για κάτι στη ζωή. Τίποτα δεν είναι δεδομένο. Γι'αυτό ζούμε στο παρόν και προσπαθούμε να το χαρούμε.
    Το μέλλον δε ξέρουμε τι θα φέρει ή αν θα έρθει καν.
    Οπότε ας ζούμε, γιατί η ζωή ξεγλιστρά γενικότερα.
    Ευχαριστούμε για τους στίχους που μοιράστηκες μαζί μας Κατερινάκι μου!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα ξεγλιστράνε και όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε τόσο το καλύτερο!

      Εγώ ευχαριστώ Μαρίνα μου που αφιερώνετε πάντα χρόνο εδώ! 🌷

      Διαγραφή