Journal prompts Απριλίου

By Katerina V - Μαΐου 08, 2022

 


1. Λίστα με τα μικρά πράγματα που μου φέρνουν χαρά: Οι βόλτες με φίλους, όταν γράφω, όταν γελάμε μέχρι δακρύων, οι ζεστές αγκαλιές, η αγαπημένη μου μουσική. Μια οικογενειακή μάζωξη με ιστορίες από τα παλιά.

2. Πώς θα ήταν η τέλεια μέρα ακριβώς τώρα; Η τέλεια μέρα δεν υπάρχει. Μόνο μερικές στιγμές.. Μια εκδρομή στη θάλασσα χωρίς έγνοιες θα ήταν κάτι τέλειο σίγουρα!

3. Μια ανεβαστική λέξη: Αναγέννηση

4. Τι ήχους ακούς τώρα: Μετακόμισα πριν λίγες ημέρες και ακούω περισσότερο ήχους της φύσης παρά αυτοκίνητα, φωνές, βρισίδια και μουσικές καψούρας...!

5. Πώς αισθάνομαι στα 36 μου, σχεδόν 37.. Εξαρτάται πολλές φορές από το σε ποια φάση βρίσκομαι. Όταν δεν είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου νιώθω πως τα κατάφερα καλά σε γενικές γραμμές. Δεν πρόδωσα τα πιστεύω μου ούτε τις αξίες μου.

6. Τι σε ενθουσιάζει για το μέλλον: Έτσι όπως έγινε το παρόν μας, το μέλλον μόνο τρόμο προκαλεί. Σε στιγμές αισιοδοξίας με ενθουσιάζει το πόσα ακόμα όμορφα απροσδόκητα θα συμβούν. Μέσα σε όλη την μαυρίλα και αβεβαιότητα.

7. Πώς τα καταφέρνω με τον δικό μου τρόπο; Όταν κάτι σε αντιπροσωπεύει και νιώθεις ο εαυτός σου βρίσκεις τρόπους.

8. Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά των social media: Τα καλά είναι η άμεση επικοινωνία και αλληλεπίδραση. Τα αρνητικά άπειρα αλλά έχει να κάνει με τον τρόπο που θα τα διαχειριστούμε. Να βρούμε το μέτρο. Αυτό που με ενοχλεί είναι οι ξερόλες και κριτές των πάντων και αυτό που με αηδιάζει τα ψεύτικα προφίλ και τα άρρωστα μυαλά.

9. Έχω πολύ καιρό να επισκεφτώ κάποιο μουσείο, νομίζω η τελευταία φορά ήταν στην Άνδρο. Το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

10. Τα καλά στοιχεία της περιοχής που κατοικώ: Η φύση, πιο καθαρή ατμόσφαιρα και σχετικά από τις πιο ασφαλείς περιοχές.

11. Ποιο είναι το ακριβότερο πράγμα που θέλεις να αγοράσεις: μια καλή γραφομηχανή και ένα πικ απ. Είμαι ολιγαρκής!

12. Τι έμαθες σήμερα: Εκείνη την ημέρα κατάλαβα πως δεν μπορούμε να προσπεράσουμε αυτά που νιώθουμε έντονα και να εμπιστευόμαστε το ένστικτο μας. 

13. Συλλογή από σουβενίρ: Δεν είμαι και τόσο των σουβενίρ. Ωστόσο από όλους ζητάω χιονόμπαλες και μαγνητάκια ψυγείου μιας και ταξιδεύω σπάνια.

14. Εδώ γελάνε, βρήκε άτομο το journal για πάρτι και εντυπωσιακά ντυσίματα.

15. Τι αλλαγές έχω δει στον εαυτό μου: Εσωτερικές αλλαγές, βρίσκω σιγά σιγά τον εαυτό μου, αισθάνομαι πιο απελευθερωμένη και πιο σίγουρη για τις επιλογές μου.

16. Περιέγραψε το ιδανικό σπίτι: Θα ήθελα να είναι μικρό με εσωτερική σκάλα, μικρό κήπο και boho πινελιές. Άνετο για μένα και φιλόξενο. Φωτεινό, minimal. Όχι σε κεντρικό σημείο ούτε απόμακρο. 

17. Τι έκανες σήμερα στις 8 το πρωί: κοιμόμουν!! Η χαρά της νέας δουλειάς που μπορώ επιτέλους να απολαύσω τα σαββατοκύριακα.

18. Ένα χρόνο πριν η ζωή μου ήταν εντελώς διαφορετική. Τέτοια εποχή περνούσα ένα πρόβλημα υγείας που με ταρακούνησε και με οδήγησε σταδιακά σε ριζικές αλλαγές.

19. Μια ανάμνηση με ζωάκι: Το πρώτο μου δέσιμο έγινε με ένα μαλτεζακι φίλου που ερχόταν και χάιδευε το πόδι μου όταν δεν ήμουν καλά.

20. Κάτι που ο κόσμος χρειάζεται περισσότερο: Λιγότερη παράνοια, ίσως;

21. Ποια ταινία είχε μεγάλη επίδραση πάνω σου; Είναι τόσες πολλές  οι ταινίες που άφηναν τα σημάδια τους ανάλογα την περίοδο που βρισκόμουν. Μια από αυτές η Αιώνια Λιακάδα Ενός Καθαρού Μυαλού.

22. Μ. Παρασκευή και πώς αισθάνομαι. Μια εσωτερική ανάγκη να μείνω μέσα και να κάνω τα δικά μου. Είναι πολύ σημαντικό να διακρίνεις πότε είναι απαραίτητο να μείνεις μόνος.

23. Αν είχα την δυνατότητα να αλλάξω επάγγελμα, θα ήθελα να ασχοληθώ με την Ειδική Αγωγή. Ή με κάποιο επάγγελμα που θα είχε συχνά ταξίδια. 

24. Περιέγραψε κάτι αινιγματικό: Ολόκληρη η ανθρωπότητα είναι ένα διαρκές αίνιγμα..

25. Αν και δεν είμαι σίγουρη αν κατανόησα την ερώτηση, διαρκή κληρονομιά μας αφήνουν οι γονείς μας με την ανατροφή που μας δίνουν. Και οι δικοί μας έδωσαν μεγάλη!

26. Ποια μπλε πράγματα μου αρέσουν: Μπλε ρούχα και αποχρώσεις του μπλε σε τοίχους με ξετρελαίνουν.

27. Πώς είσαι δημιουργικός: Κάτω από δύσκολες συνθήκες είμαι συνήθως πιο δημιουργική. Αν και συχνά θέλω παρακίνηση. Ή όταν έχω πετύχει μια αρμονία μέσα μου και στο περιβάλλον που συναναστρέφομαι.

28. Το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που κάνεις: Ακούω μουσική!

29. Πώς πήγε η διασκέδαση σήμερα: Η μέρα είχε γυναικείο self care που είναι απαραίτητο!

30. Γράψε τρόπους με τους οποίους μπορείς να είσαι καλοσυνάτος με κάποιον: Να τον βοηθάς χωρίς να το ζητήσει, να είσαι ευγενικός, γενναιόδωρος, χαμογελαστός, υποστηρικτικός, τρυφερός, με κατανόηση, με ενσυναίσθηση, να τον ακούς, να τον κάνεις να γελάει, να του μεταδίδεις δύναμη, ελπίδα, κουράγιο, αισιοδοξία. Να μην είσαι επικριτικός, αδιάφορος, ειρωνικός, ανταγωνιστικός, σκληρός. Η καλοσύνη είναι στάση ζωής και εκφράζεται με χίλιους τρόπους, διακρίνεται στα μικρά και απλά καθημερινά. Γι'αυτό και είναι τόσο δύσκολη να τη συναντήσεις!




  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. "Είναι πολύ σημαντικό να διακρίνεις πότε είναι απαραίτητο να μείνεις μόνος." Πράγματι! Ο σεβασμός προς τις ανάγκες μας, είναι απαραίτητος. Μακριά από τα κοινωνικά πρέπει.

    Για το γυναικείο self care, δεν το συζητώ πως είναι απαραίτητο. Γιατί, το να νιώθει κανείς πως περιποιείται τον εαυτό του (και το να το κάνει φυσικά) είναι ιδιαίτερα σημαντικό και για την ψυχική μας υγεία και για τις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Αφού η σχέση με τον εαυτό μας είναι η πυξίδα και για όλες τις υπόλοιπες.

    Και εννοείται ότι παρότι είναι ματαιόδοξο, το να νιώθεις "ωραίος" είναι σημαντικό για την αυτοπεποίθηση.

    Ωραίο και αυτή τη φορά το journal σου Κατερινάκι! Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ημερολόγιο καταστρώματος", όπως έλεγαν οι ναυτικοί. Ημερολόγιο καταγραφής σκέψεων και στόχων, Κατερίνα μου. Με πολλές και άκρως ενδιαφέρουσες όλες αυτές για μια όμορφη συζήτηση αλλά και διαβίωση.
    Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή