Ο δρόμος ανοιχτός, εσύ η περιπέτεια!

By Katerina V - Ιανουαρίου 05, 2023

 

Πρώτες μέρες του χρόνου

ευχές σε ξεγελάνε

Μια μεθυσμένη θετική ενέργεια

από το πουθενά


Δεν χωράς στα όμορφα περιτυλίγματα

Σου αρέσει να τσαλακώνεσαι

Δοκιμάζεις τις αντοχές σου

Ξεπερνάς τα όρια σου


Τα νιώθεις όλα σε βάθος

Αγαπάς την θλίψη σου

Δεν την αφήνεις να σε περιορίζει 

Η ξαφνική χαρά δεν σε τρομάζει 


Εμπιστεύεσαι ακόμα

Δίνεις ευκαιρίες 

Μα δεν χάνεσαι 

στον κόσμο των άλλων 


Να μη συμβιβάζεσαι

στο λίγο του καθενός

στο κοινωνικά μέτριο

στα μεγάλα λόγια


Τρως τα μούτρα σου

Αυτοσαρκάζεσαι

και πάλι από την αρχή


Μερικά βήματα πίσω

Μια παύση

Απολαμβάνεις την ησυχία

Αρκετή καταιγίδα χώρεσες μέσα σου


Ο δρόμος σου ανοιχτός

Για δες

Δεν είσαι για νέες περιπέτειες

Εσύ είσαι η περιπέτεια


Ο χρόνος είναι αμείλικτος

Μην αργείς






****

Photo credits: Jack Turnbull / Pinterest



Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 


  • Share:

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Το "Να μη συμβιβάζεσαι στο λίγο του καθενός" είναι ένας ωραίος στόχος για τη νέα χρονιά.
    Όμορφοι οι στίχοι σου Κατερίνα μου, με μια αγέρωχη αύρα και αμέτρητη αλήθεια ψυχής.
    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μια υπενθύμιση καθημερινή 🌷

      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου 😘

      Διαγραφή
  2. "Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει ερχόμαστε για λίγο" [
    Τάσος Λειβαδίτης, Μικρό βιβλίο για μεγάλα όνειρα]

    Ανοιχτός ο δρόμος μας, κι η περιπέτεια εμείς! Πόσο μου άρεσαν τα λόγια σου...
    Φιλί σου στέλνω!♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους στίχους του Λειβαδίτη θα τους αναγνώριζα ανάμεσα σε χιλιάδες ♥️
      Το συγκεκριμένο βιβλίο το έχω κάνει δώρο σε μια ξεχωριστή ψυχή.

      Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου φιλί και αγκαλιά 🥰

      Διαγραφή
  3. Εμπνευσμένα λόγια Κατερίνα μου. Πολλοί στίχοι σου θα γίνονταν σοφά ρητά, άξια να καδραριστούν για καθημερινή υπενθύμιση. Καλή συνέχεια κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω για το τιμητικό σου σχόλιο.. 🙏
      Υπάρχουν σίγουρα πολύ καλύτερα, δεν τα νιώθω σοφά αλλά είναι αληθινά από ψυχής!

      Σε ευχαριστώ Άννα μου, επίσης καλή συνέχεια με δύναμη!!

      Διαγραφή
  4. Είναι πολλοί οι στίχοι που λάτρεψα!
    Όπως είπε και η Άννα, ρητά από μόνοι τους!

    Να μη συμβιβάζεσαι στο λίγο του καθενός
    Τρως τα μούτρα σου Αυτοσαρκάζεσαι και πάλι από την αρχή
    Αγαπάς την θλίψη σου

    Τι να πρωτοσχολιάσω. Κάθε στίχος θέλει κι άλλο σχόλιο!
    Ένα γενικό (γιατί πρέπει να πάω να μαγειρέψω 😁) : μεγαλώνεις και γίνεσαι όλο και πιο σοφή,
    πιτσιρίκα μου!

    Πολλά φιλιά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα.. Δεν το νιώθω καθόλου έτσι και μένω έκπληκτη που τα λέτε αυτά!
      Σε ευχαριστώ για την συνεχή σου στήριξη ♥️

      Διαγραφή
  5. Τι να πω; Τα είπαν όλα οι προλαλήσασες!
    Νομίζω ότι πλέον τον έχεις πάρει για τα καλά τον αέρα της ποίησης (από όσο μπορώ να κρίνω, εγώ η αδαής).
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά τώρα θα με πιάσουν οι ντροπές σταματήστε 😊😍
      Νομίζω ότι απέχω πολύ ακόμα. Όταν γράφω δεν ξέρω σε ποια κατηγορία εντάσσεται, παραείναι "ελεύθερα" τα κείμενα μου.
      Ευχαριστώ από καρδιάς πολλά φιλιά καλή συνέχεια 🌷🌷

      Διαγραφή
  6. Οι πρώτοι στίχοι της νέας χρονιάς. Οι πρώτοι προσανατολισμοί, οι νέες σκέψεις και διαπιστώσεις. Δοσμένες με λυρικό τρόπο. Παραινέσεις, συμβουλές, προτροπές. Όλα δοσμένα έξοχα και όμορφα. Κατερίνα μου, τα χνάρια σου στην ποίηση γίνονται όλο και πιο όμορφα, το ξέρεις.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν μία κάθαρση οι Πρωτοχρονιές, ένα σημείο εκκίνησης και όχι μόνο τότε φυσικά! Έχει να κάνει σε ποιο στάδιο βρισκόμαστε.
      Σε ευχαριστώ για όλα Γιάννη μου καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  7. Αν βρισκόμουν αντίκρυ στον καθρέφτη μου, αυτά τα υποστηρικτικά λόγια θα ήθελα ν' ακούσω.
    Ούτε σημείο στίξης δεν θα άλλαζα.
    Τώρα καταλαβαίνω πόσο πολύ δουλεύεις στην ενδυνάμωση της ψυχής.
    Καλή χρονιά, Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου 🙏 Με τιμάνε πολύ τα λόγια σου.
      Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο, φαίνεται τόσο ιδιαίτερο!!

      Καλή χρονιά με υγεία και ανθρωπιά ✨✨

      Διαγραφή
  8. Κάθε στροφή και ένα διαφορετικό νόημα.
    Μου αρέσουν πολύ οι στίχοι σου Κατερίνα. Είναι ό,τι χρειαζόμαστε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όπως θα παίρνω τις στροφές... 😊🙃
      Σε ευχαριστωωωώ 😘

      Διαγραφή