29ο Συμπόσιο Ποίησης/ Σε ένα τραπέζι, κάποτε!

By Katerina V - Δεκεμβρίου 30, 2022

 

Σε ένα τραπέζι, κάποτε!



Κανένας δεν θα σε αγαπήσει όπως εγώ. 

Νομίζεις θα βρεις καλύτερα. 

Πως θα τα καταφέρεις μόνη σου. 


Το χέρι του πάνω στο τραπέζι

ένας διαρκής κρότος 

μέσα στην ψυχή της. 

Τρυπάει τα αυτιά της 

κάθε φορά που λέει 

θα φύγει.


Και μένει. 


......


Μείνε λίγο ακόμα γιε μου. 

Έχω ετοιμάσει το αγαπημένο σου. 

Κάθησε στο τραπέζι

να σε χαρώ. 

Πετάνε τα χρόνια τα ρημάδια

κι όταν θα με αναζητήσεις 

θα 'ναι αργά. 


Όχι, δεν είναι τίποτα αυτό

καταλάθος χτύπησα. 

Γιε μου θα περάσει.

Μη φωνάζεις!


Να φύγω; 

Που να πάω τώρα πια;

.....


Τώρα πια 

άδειες έμειναν οι καρέκλες

πλάι και αντικριστά. 

Έμοιαζαν με ειρωνείες. 

Απουσίες σε μια ζωή 

που δεν ήταν παρούσα 

μέχρι το τέλος. 


Σε ένα τραπέζι ειπώθηκαν 

οι πιο σκληρές αλήθειες 

μέσα από τη σιωπή. 

Σε ένα τραπέζι κάποτε 

υπήρχε η λαχτάρα 

του μοιράσματος

της ένωσης

των αγγιγμάτων. 


Σε ένα τραπέζι κάποτε 

υπήρχαν βλέμματα με στοργή. 

Όνειρα που εκφράζονταν

μέσα από μυρωδιές και γεύσεις. 

Χρώματα.. Ήχοι αγάπης! 


Σε ένα τραπέζι, κάποτε! 



****

Ήταν η συμμετοχή μου στο 29ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνει η κόουτς μας Αριστέα 

εδώ και πολλά χρόνια, με επιλεγμένη την λέξη τραπέζι. 

Συγχαρητήρια σε όλους, να είμαστε πάντα καλά να δημιουργούμε...!

Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα όλων των συμμετοχών.



Μία πολύ δύσκολη χρονιά, για τους περισσότερους από εμάς, φτάνει στο τέλος της. 

Ας φροντίσουμε να αφήσουμε, σε αυτό το χάος που βιώνουμε, το δικό μας αποτύπωμα. 

Αυτό που θα μας κάνει περήφανους!


Καλή χρονιά με υγεία και ανθρωπιά!



  • Share:

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Σε ένα τραπέζι κάποτε, μια ολόκληρη ζωή. Με αγωνίες, πόνο, σιωπές.
    Οι στίχοι σου, έχτισαν μια δυνατή ιστορία, που δυστυχώς δεν είναι φανταστική.
    Μπορεί να κρύβεται στη διπλανή μας πόρτα.
    Ας ευχηθούμε όμως, τώρα που τα στόματα μαθαίνουν να ανοίγουν, κάποια στιγμή όλα αυτά να πάψουν να συμβαίνουν.
    Και οι ψυχές πίσω από τις πόρτες, καθισμένες στο οικογενειακό τραπέζι, μονάχα να χαμογελούν.
    Με το καλό να ανταμώσουμε στα δρώμενα μας και δη στο συμπόσιο και με τη νέα χρονιά.
    Να έχεις μια χρονιά όπως την επιθυμείς Κατερίνα μου.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου βρε Μαρινάκι μου που σε πέτυχα και στα δύο χωρίς να το γνωρίζω! Πάντα είμαστε σε κοντινό μήκος κύματος και δεν είναι τυχαίο που τις περισσότερες φορές ξεχωρίζω δικά σου ποιήματα. Θα στα πω και όταν τα δημοσιεύσεις.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σου σχόλιο! Δεν είχα έμπνευση ούτε και φέτος, μου βγήκε κάτι και είπα να λάβω μέρος... Την αγαπώ την διαδικασία!

      Καλή χρονιά να έχουμε, μόνο υγεία και δύναμη να βρούμε όλα τα υπόλοιπα!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το ποίημα, όπως και το ολιγόλεκτο της Πέτρας με είχαν
    κερδίσει ήδη από την εικόνα! Ήξερα ότι θα διαβάσω κάτι
    δυνατό! Εκείνες οι ειρωνείες δε πόσο πετυχημένη επιλογή λέξης!
    Κι εκείνο το "Να σε χαρώ!" Σπαρακτικό!
    Κατερινιώ μου, μου αρέσει όταν καταπιάνεσαι με θέματα γροθιά!
    Συνέχισε κοριτσάρα ! Τα πας περίφημα! Το λέει η κόουτς, εξάλλου,
    όχι κάποιος τυχάρπαστος! 😁

    Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα παρούσα και εξελίσσεσαι!
    Ολόψυχα εύχομαι καλή και ευλογημένη χρονιά, με Υγεία
    και αγάπη! Την αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λόγος της κόουτς είναι εγγύηση, τέλος!! Χαχαχα
      Ξέρεις τι κόλλημα έχω με τις φωτογραφίες, θέλω να ταιριάζουν απόλυτα και να τις νιώθω. Παιδευτηκα πολύ μέχρι να την βρω! Καλά της Πέτρας ήταν μοναδική και η εικόνα και η συμμετοχή, κόλλησα αμέσως!

      Ευχαριστώ για όλα για χιλιοστή φορά το λέω αλλά τι να κάνουμε.. που μόνο τυχάρπαστη δεν είναι η Αριστέα μας ♥️♥️

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ έχω κόλλημα με τις φωτογραφίες, για αυτό και τις έχω προαπαιτούμενες στο Συμπόσιο. Δεν έχω καλύτερο από το να δω στίχους και εικόνα να πηγαίνουν χέρι-χέρι!
      Φιλάκια πολλά, τσουπίτσα μου (πελοποννησιακό αυτό ☺)

      Διαγραφή
    3. Έζησα τέσσερα χρόνια στην Πάτρα, κλασσική λέξη τοπικής διαλέκτου!! 😊

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. 💖💖

      (Ως ατζαμής και ως πρωτάρα, έσβησα το πιο πάνω σχόλιο γιατί νόμιζα ότι θα εξαφανιζόταν, για να σας χάριζα δυο καρδιές, αντί για μια, αλλά δεν τα κατάφερα η άσχετη..😊)

      Διαγραφή
    6. Χαχαχα να σαι καλά Πέτρα μου!
      Παίρνω την καρδούλα που μου αναλογεί λοιπόν και συνεχίζω 🙂

      Διαγραφή
  3. Πολύ δυνατό ποίημα Κατερίνα. Με τόσες σπαρακτικές αλήθειες!
    Μπράβο σου για την γροθιά στο στομάχι που έγραψες. Θέλει δυνατή πένα για να το κα΄νεις αυτό
    Εύχομαι πάντα να σαι καλά και δημιουργική
    Καλή νέα χρονιά χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ...
      Καλή χρονιά, ό,τι καλύτερο με υγεία!!

      Διαγραφή
  4. Φοβάμαι ότι αυτή είναι μοίρα των ανθρώπων όταν έχουν την τύχη να φτάσουν στην ηλικία που τα παιδιά τους θα αυτονομηθούν. Η μοναξιά! Σκληρό από την μία αλλά ίσως να απαλύνεται ο πόνος αν ξέρεις ότι είναι καλά!
    Ωραία, λιτή γραφή που τα λέει όλα!
    Καλή Χρονιά , Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μοναξιά αυτού του είδους είναι βαριά και ασήκωτη. Ας ελπίσουμε πως τώρα που αλλάζουν κάπως τα πράγματα θα σωθούν πολλές ψυχές..
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ 🙏
      Επίσης με υγεία και όμορφες στιγμές!

      Διαγραφή
  5. Με τον γνωστό σου ευαίσθητο τρόπο, μας γεμίζεις εικόνες που μας συγκινούν και μας προβληματίζουν.
    Να έχεις μία όμορφη και δημιουργική χρονιά, Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ σε ευχαριστώ 🙏

      Να είσαι καλά και να έχεις μια εύκολη και όμορφη χρονιά ✨✨

      Διαγραφή
  6. Σε ένα τραπέζι ειπώθηκαν οι πιο μεγάλες αλήθειες!
    Η δεδομένη κοινωνική σου και ανθρώπινη ευαισθησία, Κατερίνα μου, αποτυπώνονται και εδώ στους στίχους σου, σε ένα ακόμα λυρικό σου δημιούργημα.
    Μας χάρισες έντονα συναισθήματα και σκέψεις πολλές.
    Να ευχηθώ πάντα να φωτίζεις τους ανθρώπους γύρω σου, καλή μου φίλη.
    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Γιάννη μου πάντα αληθινά υποστηρικτικός με όλους μας!
      Ελπίζω το σύμπαν να σου επιστρέψει τόση καλοσύνη που σκορπάς..

      Καλή χρονιά με υγεία ✨✨

      Διαγραφή
  7. Από 'μένα είναι ΝΑΙ. Αν και δεν πρόλαβα ούτε να ψηφίσω ούτε να γράψω, ομολογώ πως το ποίημά σου με συνεπήρε. Και αυτό διότι γράφεις αλήθειες, οι οποίες (αν με ρωτάς, που δε ρώτησες δηλαδή χαχαχα) δεν είναι ευχάριστες, αλλά υπαρκτές.

    Να έχεις μία όμορφη χρονιά! Ήρεμη, με υγεία, αγάπη, έρωτα και μπόλικη δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα συγχωρούνται οι ταξιδιάρες ψυχές!! (Να παίρνουν παράδειγμα μερικοί μερικοί)
      Η αλήθεια είναι δεν ρωτάω ποτέ, κάνω ό,τι μου έρθει χαχαχα
      Χαίρομαι που γύρισες σε καλό mood, το έχουμε ανάγκη μετέδωσε το μας!!

      Να είσαι καλά κορίτσι μου όμορφο και η νέα χρονιά να είναι γενναιόδωρη μαζί σου🤍

      Διαγραφή
  8. Τα τραπέζια των σπιτιών μας είναι σαν ομφαλός της ζωής μας. Εκεί παίζονται όλα τα μονόπρακτα, οι σιωπηροί μονόλογοι, εκεί διαδραματίζονται οι αψιμαχίες μας, τα λεκτικά μαχαιρώματα αλλά κι εκεί μονιάζουμε και αγαπιόμαστε στο τέλος. Όλα τα πάθη μας, τα λάθη μας, οι έρωτές μας ακόμα, γύρω από ένα τραπέζι.
    Τα έχει όλα τα υπέροχο ποίημά σου Κατερίνα μου: πολύ σπαραγμό, πολύ παράπονο, πολύ φόβο αλλά και νοιάξιμο και ελπίδα. Με συγκίνησε και με γοήτευσε ταυτόχρονα.
    Συγχαρητήρια !!
    Ο νέος χρόνος εύχομαι να σου φέρει ό,τι λαχταράει η ψυχή σου και ακόμα περισσότερα. Και πάνω απ' όλα να σε κρατήσει υγιή και χαρούμενη.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχα που τα έγραψες!!
      Όπως επίσης υπέροχη ήταν η συμμετοχή σου, την αγάπησα αμέσως!
      "Πώς ξεσηκώνουν τόσα κύματα οι ήσυχες λέξεις των ψιθύρων; "

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ 🙏
      μια όμορφη και δημιουργική χρονιά με όσα αγαπάς 🌷

      Διαγραφή
  9. Αυτό το "τραπέζι" εγώ το τίμησα δεόντως, γιατί μεταξύ άλλων, με παρέσυρε στη δίνη του κι ο ανατριχιαστικός διάλογος/μονόλογος.. Η δε εικόνα απόλυτα ταιριαστή 😉 Καλή σου χρονιά Κατερίνα μου, με όμορφα όνειρα και ονειρεμένες στιγμές! ⭐✨⭐✨⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ 🙏 Άκουγα ένα ανατριχιαστικό τραγούδι όταν το έγραφα, λες να έπαιξε ρόλο;; Και πάλι συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτο σου!!

      Καλή χρονιά με υγεία και όσα αγαπάς 🌷🌷

      Διαγραφή
  10. Ήρθα!
    Τα τελευταία δυο χρόνια πάντα αργώ να εμφανιστώ και ποτέ δεν είναι επιλογή μου.
    Φταίνε οι άδειες καρέκλες, τα άδεια τραπέζια, οι αίθουσες αναμονής των νοσοκομείων, τα πονεμένα αντίο...τα αντίο που δεν θες να ξεστομίσεις...
    Οι στίχοι σου έχουν το άρωμα όσων σπούδασες και όσων επέλεξες να υπηρετείς κι αλήθεια αν όντως είσαι στο πεδίο, οι άνθρωποι που σε έχουν κοντά τους είναι πολύ τυχεροί.
    Συγχαρητήρια για το τόσο αληθινό σου ποίημα, Κατερίνα μου, το τόσο αριστοτεχνικά δοσμένο.
    Να είσαι πάντα καλά και να ποιείς, στη ζωή και στη γραφή.
    Καλή χρονιά μάτια μου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε καταλαβαίνω... Κι εγώ όταν εργαζόμουν σε δομή υγείας δεν είχα ωράρια, ήταν το δεύτερο σπίτι μου η εργασία. Ναι είμαι 11 χρόνια (πρακτικά) Κοινωνική Λειτουργός και παρά τις τόσες δυσκολίες δεν το μετανιώνω. Έχω ζήσει απίστευτες στιγμές.
      Σε ευχαριστώ πολύ 🌷 καλή συνέχεια στον αγώνα σου!!

      Διαγραφή