Η δική μου προσευχή

By Katerina V - Φεβρουαρίου 13, 2023

 


Η δική μου προσευχή

είναι οι καλές σκέψεις

και οι όμορφες πράξεις.


Η δική μου προσευχή

είναι τα τραγούδια

που σε αλλάζουν.


Η δική μου προσευχή

είναι οι αγκαλιές.


Η δική μου προσευχή

είναι να συγχωρώ.


Η δική μου προσευχή

είναι να μη σου ανταποδώσω

ποτέ το κακό.


Η δική μου προσευχή

είναι να χαμογελάμε πάντα.


Η δική μου προσευχή

είναι να αντέχουμε

να (μας)  αγαπάμε.





Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 

  • Share:

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Η δική σου προσευχή είναι γεμάτη δοτικότητα, αλτρουισμό και άπειρα συναισθήματα, Κατερίνα μου. Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη και καλή βδομάδα. Ένα ακόμα όμορφο ποίημά σου, αντανάκλαση της δοσμένης ευαισθησίας της καρδιάς και του κόσμου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι η προσευχή σου να ακουστεί παντού. Γιατί είναι προσευχή ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ!
    Καλησπέρα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο τέτοιες προσευχές κάνω.
      Καλησπέρα Άννα μου 🌷

      Διαγραφή
  3. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι... Με συγκίνησες.
    Σε ευχαριστώ γι' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη προσευχή Κατερίνα μου όλο θετικότητα και αγάπη... έτσι πρέπει να είναι οι προσευχές των ανθρώπων.
    Υπέροχη και η προσευχή της Χαρούλας στο βίντεο.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιααα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να κλείνουμε τα μάτια μας 5 λεπτά κάθε μέρα. Να κάνουμε μια τέτοια προσευχή!
    Να μπει ασπίδα μας μπροστά στον σκοτεινό μας κόσμο, να μην επηρεάζει το φως της ψυχής μας.
    Μας γαλήνεψαν οι στίχοι σου Κατερινάκι μου.
    Γλυκό φιλί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέντε λεπτά αρκούν, σωστά Μαρίνα μου!
      Χαίρομαι και συγκινούμαι 🙏🌷

      Διαγραφή