Πάνω σε δυο ρόδες - ανήκεις στην πόλη!

By Katerina V - Φεβρουαρίου 10, 2023

 



Πάνω σε δυο ρόδες

Πετάς


Ελευθερία


Εικόνες τρέχουν

μέσα από τα μάτια σου


Χαμόγελα αληθινά

μοιράζονται τη στιγμή


μαζί σου


Ελευθερία


Νιώθεις τον αέρα

Ανασαίνει η ψυχή σου


Νιώθεις την άσφαλτο

Ζωντανεύουν τα όνειρά σου


Πάνω σε δυο ρόδες

Ελευθερία





Ανήκεις στην πόλη

και η πόλη σου ανήκει


Βλέπεις χρώμα 

στο γκρίζο της

Ανακαλύπτεις 

την αθέατη ομορφιά της


Δεν μιζεριάζεις

Απολαμβάνεις κάθε στιγμή μαζί της

κι εκείνη σε αποζημιώνει


Μερικά κλικ μαγικά

μας συνεπαίρνουν

σ' ένα ταξίδι 

που δεν τελειώνει


Ανήκεις στην πόλη

της δίνεις πνοή

και την χρωματίζεις 

πάλι απ' την αρχή 



Photographer: John Calivas

https://www.instagram.com/johncalivas/?hl=el




Μερικές φορές κάποιες φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους.
Και είναι φορές πάλι... που μιλάνε μέσα σου!



Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 

  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Υπάρχει όντως μια αθέατη ομορφιά στην urban ατμόσφαιρα της πόλης.
    Μας πήρες πάνω σε δυο ρόδες και μας ταξίδεψες στην ατμόσφαιρα αυτή. Μια ατμόσφαιρα που η αύρα του σύγχρονου κόσμου, συχνά, δεν επιτρέπει να εκτιμούμε.
    Λάτρεψα τους στίχους σου, σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες.

    Πολλά φιλιά Κατερινάκι μου.
    Ήρεμο Σαββατοκύριακο να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τόσο εύστοχα τα σχόλια σου!!
      Έπιασες το νόημα και τον παλμό τόσο των φωτογραφιών όσο και των στίχων μου. Σε ευχαριστώ Μαρινάκι μου επίσης όμορφο Σαββατοκύριακο να έχουμε!! 💕

      Διαγραφή
  2. Όμορφες φωτογραφίες, όμορφη η Αθήνα.
    Μου αρέσει που έριξες χρώμα μέσα στο γκρίζο της με τους στίχους σου... Το χρειάζονται οι άνθρωποι των πόλεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν, σε ευχαριστούμε και οι δύο για τα καλά σου λόγια. Η Αθήνα έχει πολλές πλευρές που κάποιοι δεν θέλουν να βλέπουν γιατί μένουν μόνο στα αρνητικά. Εκείνοι χάνουν!

      Καλή συνέχεια σε φιλώ 🌷

      Διαγραφή
  3. Και στις δύο όμως περιπτώσεις, Κατερίνα μου, η ομορφιά αυτή ήρθε να δώσει ζωή σε ένα ακόμα σου εκφραστικό δημιούργημα. Ένα σου ποίημα, για τη χαρά της ζωής, για την ελευθερία των στιγμών μέσα στις στράτες της πόλης. Αναζητώντας εκείνες τις όμορφες ανάσες που μπορεί να δώσει. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα πολύ έμπνευση από τις συγκεκριμένες φωτογραφίες αλλά και από αρκετές ακόμα. Σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας.
      Όπως πάντα τιμητικά και συγκινητικά τα λόγια σου Γιάννη μου,
      ευχαριστώ από καρδιάς 🙏

      Διαγραφή