February Journal Prompts: about love

By Katerina V - Φεβρουαρίου 22, 2023

 



Για αυτό το μήνα, το γνωστό ημερολόγιο δεν θα μπορούσε να έχει διαφορετική θεματολογία.

Οπότε θα το πάμε λίγο αγαπησιάρικα, όσο μπορούμε και αντέχουμε! 


Μπορείτε να βρείτε την λίστα εδώ:  https://www.mercyk.com/february-journal-prompts/



  • How do you define Love? Also, how do you define self-love? Για εμένα αγάπη είναι ένα δόσιμο με διάρκεια και ανιδιοτέλεια. Είναι μια πλήρης αποδοχή του άλλου, είναι κομμάτι στην ζωή μας. Τώρα όσον αφορά την αγάπη προς τον εαυτό μας είναι μια πρωταρχική διαδικασία. Αν δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας δεν μπορούμε να αγαπήσουμε κανέναν άλλο πραγματικά.
  • Do you unconditionally love yourself?  Ε ναι νομίζω στα 37 μου το έχω καταφέρει αυτό, να με αποδεχτώ και να με αγαπώ.
  • What top 3 things do you love most about yourself? Also, what top 3 things do you love least about yourself? (How can you change it?) Το ότι βλέπω πάντα το καλό στους άλλους, το ότι είμαι καλή ακροάτρια και πολύ δοτική. Το ότι είμαι ανασφαλής είναι ένα θέμα, το ότι δεν μπορώ να ακούω συνέχεια τα ίδια πράγματα και δεν αντέχω την υπερανάλυση. Το παλεύω να είμαι πιο ψύχραιμη και πλέον νευριάζω δύσκολα.
  • Are you deep down happy on your own? (Why or why not) Also, List down any insecurities you may have. Ναι νομίζω είναι αρκετά υποτιμημένη η έννοια της μοναξιάς. Είναι απαραίτητη και σου δίνει ένα απίστευτο αίσθημα ελευθερίας και δύναμης. Έχω μάθει να περνάω καλά και μόνη μου.  Για εμένα το χειρότερο είναι να νιώθεις μόνος σε μια σχέση. Ανασφάλειες έχω σε θέματα υγείας και οικονομικά. Οπότε είμαι deep για deep down happy on my own. Πιο συνειδητοποιημένη και κατασταλαγμένη, άσχετα αν οι γύρω μου είναι όλοι μπερδεμένοι και φοβισμένοι και με μπλέκουν! 
  • Have you been heartbroken before? If so, what steps did you take towards healing? What precautions will you take in the next relationship? Έχω βρεθεί σε αυτή τη θέση και έχω φέρει άλλους σε αυτή τη θέση εξίσου άθελά μου.  Είναι κατά κάποιο τρόπο μοιραίο. Περνάω σχετικά γρήγορα όλα τα στάδια. Το βασικό είναι η αποδοχή και το να μη λαμβάνουμε τα πάντα ως απόρριψη. Κάτι που δεν προχώρησε είχε τους λόγους του. 
  • Do you have someone you really love? Also, describe how you honestly feel about them   Νομίζω πως έχω την τύχη και ευλογία να έχω αρκετούς ανθρώπους που αγαπώ πραγματικά. Νιώθω ευγνωμοσύνη και πολύ όμορφα που είναι στην ζωή μου και μοιραζόμαστε τα πάντα.
  • What is your love language?  Είμαι άνθρωπος που εκφράζεται ανοιχτά όταν αισθανθεί εμπιστοσύνη και χημεία. Θα εκφράσω και τα συναισθήματα και τις επιθυμίες μου ανά πάσα στιγμή. Δεν είμαι ρομαντική με την κλασσική έννοια, με μια βαθύτερη εκδοχή ενδεχομένως.
  •  How do you show love to others? Με κάθε τρόπο!
  • Write down top 10 qualities you like in a relationship. Also, write down top 3 things you cannot tolerate from a relationship. (aka red flags) Να υπάρχει σεβασμός, θαυμασμός, γέλιο, τρυφερότητα, πάθος, μοίρασμα, εξέλιξη, ελευθερία, στήριξη, κατανόηση. Δεν μπορώ την καχυποψία, την αρρωστημένη ζήλεια, τα ψέματα, την έλλειψη πρωτοβουλιών, την συνεχόμενη ρουτίνα, την κτητικότητα, την επιβολή, την τσιγκουνιά στα πάντα, την χειριστικότητα, την αναβλητικότητα.
  • Name at least one supportive person in your life? Also describe how they have been supportive. How will you appreciate them this month? Εντάξει είναι σίγουρα οι γονείς μου, ειδικά στο μεταβατικό μου στάδιο που ξεκίνησε πέρυσι. Αλλά και καλοί φίλοι που ήταν δίπλα μου και με βοήθησαν ψυχολογικά. Προσπαθώ να μη τους ταλαιπωρώ και να έχω κατανόηση στα δικά τους θέματα.
  • What is the first thing that makes you attracted to a person? Η αύρα του. Δεν είναι ούτε η εξωτερική εμφάνιση ούτε ο χαρακτήρας που προφανώς δεν βλέπεις αμέσως. Κυρίως τα μάτια και το χαμόγελο μου δείχνουν πολλά! Πως με κάνουν να αισθάνομαι όταν είμαι δίπλα τους, η ενέργεια.
  • Who is the person you think about the most this February? Δεν μπορώ να το αποκαλύψω αυτό! Πρόκειται για ένα όμορφο new entry.
  • Who makes you feel loved and cared for? Also, describe how they make you feel loved and cared for. Write down 1 memory that made you feel loved? Έχω λάβει πάρα πολλή αγάπη και νοιάξιμο. Όταν σε κάνουν να νιώθεις ξεχωριστή και στο δείχνουν με κάθε τρόπο. Αναμνήσεις έχω άπειρες αλλά είναι επίσης και προσωπικές!
  • Name the person who makes you laugh the most. How? Ο αγαπημένος μου συνάδελφος!
  • Be 100% honest. How does February, "the month of love" really make you feel  Έπεσες στην περίπτωση, ήταν λίγο upside down  η φάση τον Φεβρουάριο. Απογείωση και ξενέρωμα όλα μαζί.
  • Do you celebrate Valentines or galentines day? Why or why not? What does Valentine’s Day mean to you? Όχι δεν γιορτάζω ποτέ και ούτε κατακρίνω όσους το κάνουν. Με εκνευρίζουν εξίσου και όσοι λένε θα έπρεπε να γιορτάζουμε κάθε μέρα! Ας χαλαρώσουμε λίγο! 
  • What steps will you take to find love or keep your relationship on fire? Δεν υπάρχει βίβλος ούτε οδηγίες χρήσης, τι καλά που θα ήταν μερικές φορές! Στην  πρώτη περίπτωση με βρίσκει από μόνο του όταν δεν το περιμένω. Στην δεύτερη προσπαθώ να κάνω πράγματα για να ξεφύγουμε από την ρουτίνα και για να θυμόμαστε τους λόγους που ερωτευτήκαμε ο ένας τον άλλον.
  • Do you love romantic movies? If so, what is your favorite romantic movie to watch? Συνήθως τις αποφεύγω γιατί είναι τρομερά κλισέ και απέχουν από την πραγματικότητα. Αλλά επειδή δε θέλω να είμαι στραβόξυλο, θα αναφέρω κάποιες που μου έκαναν κλικ στην νεανική ηλικία. Το When a man loves a woman με Μεγκ Ράιαν και Άντι Γκαρσία και φυσικά το Notebook με Ρέιτσελ Μακ Άνταμς και Ράιαν Γκόσλινγκ.
  • Write down 3 ways you will treat yourself during the year. Με περισσότερη προδέρμ σίγουρα. Θα ήθελα να κάνω όσα στερήθηκα για λόγους υγείας και να μην αναβάλλω τίποτα πλέον. Επομένως, να με φροντίσω καλύτερα, να κάνω αυτοκριτική και να διασκεδάζω περισσότερο.
  • Write about any obstacles that February has for you. Also, how are you going to combat them? Ο long covid ήταν ένα τεράστιο εμπόδιο, όλα τα άλλα τα καταπολεμώ με διάφορους τρόπους.
  • Describe 3 ways you will take care of yourself when you feel low, lost, or stressed during the whole month of February.  Με καλή μουσική, όμορφες συζητήσεις με αγαπημένους ανθρώπους, με περιποίηση και πολύ γράψιμο...
  • How are your goals and resolutions coming along this year? Also, create your SMART goals for February Είναι ένας χρόνος εκκίνησης. Επίσης έγινα προληπτική. Κάθε φορά που ανακοινώνω κάτι, χαλάει!
  • Write a letter/note to someone you love. Έχω πολύ καιρό να γράψω γράμμα σε κάποιον που αγαπώ, λες να ήρθε η στιγμή;









  • Share:

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Άκρως ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις, Κατερίνα. Όπως και οι απαντήσεις σου, καλή μου φίλη. Μπορεί να λειτουργήσει και σαν ένα είδος συνέντευξης όλο αυτό, Κατερίνα.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή