Mini σκυτάλη #5

By Katerina V - Φεβρουαρίου 19, 2023

 



Σήκωσε τα χεράκια σου.

Πιο ψηλά!


Αυτός ο κόσμος δεν σε χωράει.

Είναι πολύ μικρός για σένα.

Δεν σου αξίζει.


Μη δακρύζεις!

Τα μάτια σου πρέπει να ναι καθαρά

να βλέπουν τα λίγα όμορφα

που απέμειναν.


Χαμογέλα δυνατά!

Κάνε τους να σε φοβούνται.

Εσύ είσαι το μέλλον.


Σκόρπισε μελωδίες 

να χτίσεις γέφυρες.


Σήκωσε τα χεράκια σου

Τα κάγκελα διώξε.


Φέρε το φως 

Μη σκιάσεις τις στιγμές σου.


Γίνε αγάπη

Έτσι πολέμησε τους.


****


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στην mini φώτο συγγραφική σκυτάλη

που διοργανώνει η Μαίρη από την Γήινη Ματιά!


Εδώ μπορείτε να μάθετε πληροφορίες καθώς και να διαβάσετε όλες τις συμμετοχές.



  • Share:

You Might Also Like

21 σχόλια

  1. Πόσο όμορφα θίγεις την ασχήμια του κόσμου που παραδίδουμε στα παιδιά του μέλλοντος! Τι ωραίο μήνυμα δίνεις με τους στίχους σου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Πρέπει να προβληματιζόμαστε για τις πράξεις μας και για τις συνέπειες τους σε αυτόν τον κόσμο. Όμως ποτέ δεν είδαμε τους εαυτούς μας σαν θεματοφύλακες κι όχι σαν κατακτητές της γης. Ίσως να ήταν ο κόσμος καλύτερος τότε! Και δεν ξέρω αν υπάρχει ελπίδα! Σου στέλνω πολλά φιλιά και να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν επιεικής για τον κόσμο που παραδίδουμε..
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς Μαίρη μου και πάλι πολύχρονη ό,τι καλύτερο!! 🌻

      Διαγραφή
  2. Με συγκίνησες με τους στίχους σου. Και πόσο αληθινοί! Το μέλλον μας είναι τα παιδιά και σίγουρα δεν είναι ο κόσμος που τους ταιριάζει. Γίνε αγάπη! Τι ωραία προτροπή!
    Μπράβο Κατερίνα μου για τη συμμετοχή σου
    ΦΙλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα Χριστοδούλου19/2/23

    Υπέροχο ποίημα!
    Αλίμονο, Τί κόσμο θα τους παραδώσουμε;
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου 🌷 Καλή εβδομάδα με υγεία και χαμόγελα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο μήνυμα περνάς, Κατερίνα μου. Η ποιητική σου γραφή τέτοια, που να δίνει ανάσες ελπίδας, να σπάει τα δεσμά και την απομόνωση. Το συνηθίζεις τελευταία να εκφράζεσαι μ' αυτόν τον τρόπο, όμορφα, συναισθηματικά. Να συγκινείς και να μιλάς στη δική σου γλώσσα.
    Καλή βδομάδα Κατερίνα μου με πάντα θετικές σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι ευαισθησία κρύβει μέσα της η συμμετοχή σου στην σκυτάλη Κατερίνα μου!
    Γεμάτη με ομορφη προτροπή στα παιδιά που είναι το μέλλον ετούτου του κόσμου και που δεν είμαστε καθόλου περήφανοι στο χάλι που θα τους τον παραδώσουμε... μακάρι μέχρι τότε να κάνουμε κάτι και να ξυπνήσουμε!
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλή εβδομάδα να έχεις φιλιααα!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου 🌷 Επίσης καλή εβδομάδα σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  6. Στην ασχήμια του σήμερα, απαντάς με την ελπίδα, τα παιδιά μας, ζητώντας τους να υπερβούν ότι θα τα κάνει δυστυχή!
    Υπέροχη, λιτή ποιητική γραφή!
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ 🙏🙏 Καλημέρα καλή εβδομάδα με υγεία!

      Διαγραφή
  7. "Γίνε αγάπη
    Έτσι πολέμησε τους".

    Τα είπες όλα με αυτές μονάχα τις λέξεις.
    Μακάρι να καταλάβουμε ότι τα παιδιά είναι το μέλλον, μπας και τα αφήσουμε ανεξάρτητα, να πράξουν όπως επιθυμούν και ξέρουν (που σίγουρα ξέρουν καλύτερα από εμάς).

    Πολύ όμορφο το μήνυμά που περνάς Κατερίνα μου!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα παιδιά είναι η ελπίδα του κόσμου .Πρέπει να τα προσέχουμε και να τα προστατεύουμε.Μπράβο σου Κατερίνα για τα υπέροχα μηνύματα που περνάς που που ελπίζω να γίνουν πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες 🌷
      Καλή εβδομάδα με υγεία!

      Διαγραφή
  9. Η ίδια εικόνα ενέπνευσε και τη δική μου συμμετοχή, μα με διαφορετική σκοπιά. Και αυτή είναι η μαγεία του διαδικτυακού αυτού δρώμενου της Μαίρης μας!!!!!
    Ηχηρή η συμμετοχή σου Κατερίνα μου. Μπράβο σου!
    Πράγματι, στα παιδιά δεν αξίζει αυτός ο κόσμος. Μα δυστυχώς συνεχίζουμε να αναπαράγουμε τις ίδιες καταστάσεις, χωρίς ουσιαστική προσπάθεια να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο να αφήσουμε "κληρονομιά".
    Ευχή όλων μας, με όπλο την αγάπη τα παιδιά να πολεμήσουν τη σκοτεινιά του κόσμου μας.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρίνα μου, μια εικόνα μπορεί να μας εμπνεύσει με χίλιους τρόπους!
      Μπράβο και για την δική σου συμμετοχή 🙏
      Καλή συνέχεια σε φιλώ 🌷🌷

      Διαγραφή
  10. Τα όμορφα μηνύματα ξεπήδησαν ξεκάθαρα από τους στίχους σου Κατερίνα μου , τα παιδιά, το μέλλον του κόσμου μας που βιώνουν την σκληρότητα και την ασχήμια...Τόσο αθώα και απροετοίμαστα γιά έναν κόσμο αδικίας, σκληρότητας, βίας, που θα έπρεπε να είναι φωτεινός και προστατευτικός.....Ας μην χαθει η ελπίδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάνεται και επανέρχεται η ελπίδα..Μία μάχη!

      Να είσαι καλά Κλαυδία μου 🌷

      Διαγραφή
  11. ποσο ομορφο ποιημα , Κατερινα μου !!!!! το διαβασα αποψε στον Ιασονα και λαμπυριζαν τα ματακια του ενα μεγαλο μεγαλο ευχαριστω κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή