Anne with an E

By Katerina V - Οκτωβρίου 07, 2018




Μια σειρά που ξεχώρισα αυτό το καλοκαίρι ήταν η Anne with an E..! Ακόμα και η τσαχπινιά του τίτλου σε προδιαθέτει για κάτι ιδιαίτερο. Είναι μια οικογενειακή σειρά που περνάει πολύ σημαντικά μηνύματα με πρωταγωνίστρια μια φοβερή και τρομερή κοκκινομάλλα!






ΥπόθεσηΗ σειρά Anne είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα "Anne of Green Gables" της Καναδής Lucy Maud Montgomery, που εκδόθηκε το 1908. Η Anne Shirley είναι ένα πανέξυπνο κορίτσι 13 ετών, που μεγαλώνει στα τέλη του 19ου αιώνα σε ένα ορφανοτροφείο στο Prince Edward Island της Nova Scotia, μιας περιοχής του Καναδά. Από ένα λάθος του ορφανοτροφείου, η Anne καταλήγει στο σπίτι δυο αδερφών, του Matthew και της Camilla Cuthbert. Η παρουσία της θα αλλάξει τόσο τη ζωή των αδερφών, όσο και της μικρής πόλης όπου ζουν. 





Είναι αρκετά ανησυχητικό το γεγονός ότι σοβαρά ζητήματα που υπήρχαν τον 19ο αιώνα, εξακολουθούν να ταλανίζουν παγκοσμίως κάθε κοινωνία, μικρή ή μεγάλη. Άραγε όσο προχωράμε μπροστά εξακολουθούμε να μένουμε πίσω; 



Θέματα προκατάληψης και ξενοφοβίας μπλεγμένα με μπόλικο χιούμορ, έντονα συναισθήματα και περιπέτειες.. Οικογένεια και σχολείο είναι οι δύο βασικοί πυλώνες για τη διαμόρφωση χαρακτήρων. Μια σειρά κατάλληλη και για παιδιά, μπορεί μια οικογένεια να την απολαύσει μαζί. Θα είναι κι ένας ενδιαφέρον τρόπος για συζήτηση μετά το πέρας των επεισοδίων. 


❝ δεν είναι τι σου επιφυλάσσει ο κόσμος,
αλλά τι του προσδίδεις εσύ.❞
(from season 2)

δείτε το trailer για να πάρετε μια μικρή γεύση



  • Share:

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Από όσα είδα και διάβασα φαίνεται ενδιαφέρουσα! Τη βάζω στα υπόψη για όταν τελειώσω αυτή που βλέπω τώρα (Mad men). Ευχαριστούμε πολύ για την πρόταση. Φιλάκια πολλά!

    Υ.Γ. Πολύ χαίρομαι που επιτέλους μπόρεσα να σου αφήσω σχόλιο- έβγαλες τη φόρμα του G+; Ευχαριστώ γι΄αυτό! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω πόσες σειρές βλέπω ταυτόχρονα την ίδια εποχή..θα ανησυχήσεις! :)
      Μα τι διακριτική φίλη που έχω, δεν παραπονέθηκες εντωμεταξύ για τα σχόλια
      ούτε μια φορά. Νόμιζα πως με το google plus θα έδινε παραπάνω δυνατότητες
      αλλά..δεν! Το This is us να δεις.. (κολλημένη!)

      Διαγραφή
    2. Χεχε! Ούτε εσύ παραπονέθηκες ποτέ που δεν έβλεπες σχόλια από μένα! Αφού ξέρεις, δε βλέπω το λόγο να αναβαθμίσω σε g+... (και ευτυχώς που μέχρι τώρα με έχει ξεχάσει ο γούγλης και δεν μου το έχει επιβάλλει με το ζόρι).
      Παλιότερα το έκανα αυτό, να βλέπω παράλληλα πολλές σειρές. Και καταλήξαμε να έχουμε τεφτέρι στο σπίτι, ποια είδαμε, ποιο κύκλο, που σταματήσαμε, τι περιμένουμε να δούμε... χάσιμο. Μέχρι που μου την έδωσε το όλο θέμα - δεν ήταν κατάσταση αυτή! Τώρα επιλέγω κυρίως πιο παλιές σειρές που έχουν αρκετούς κύκλους να δω, ή που έχουν ολοκληρωθεί (ακόμη καλύτερα). Έτσι τελειώνω τη μια, αρχίζω άλλη... Κι όταν δεν έχω τι να δω, ξαναγυρνάω στη σειρά-πασπαρτού-να περνάει η ώρα: Grey's Anatomy. ;-)

      Διαγραφή
  2. Ακούω για αυτή τη σειρά συνεχώς τα καλύτερα λόγια, τα οποία συνεχώς αυξάνονται. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να της δώσω μια ευκαιρία.
    Ύστερα από την ανάγνωση του <> τον προηγούμενο μήνα, τα βιβλία, οι σειρές και οι ταινίες που λαμβάνουν χώρα στον 19ο αιώνα μου φαίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσσες.
    Σου εύχομαι μια πανέμορφη εβδομάδα :)♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Τελευταία δοκιμάζω αρκετές και διαφορετικές σειρές χωρίς να διαβάζω κριτικές
      για να μην επηρεαστώ! Η συγκεκριμένη με κέρδισε, θυμίζει πολύ και ταινία.
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ καλή εβδομάδα με υγεία και χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  3. Μια από τις αγαπημεναγ μου σειρες. Έχω κάνει κι εγώ ανάρτηση για αυτή τη σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε μου το blog σου γιατί δεν το βρίσκω στο προφίλ σου! :)

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου καλησπέρα σου.
    Σε σένα χαίρομαι το χάρισμά σου να παρουσιάζεις όμορφες, αξιόλογες σειρές, που έχουν πολλά να μας δώσουν και αξίζουν την θέασή τους. Ως Σινεφίλ, δυστυχώς, δεν έχω μπει στη διαδικασία να παρακολουθώ σειρές. Τώρα κάνω μια προσπάθεια, μέσα από την ΕΡΤ, να παρακολουθήσω κάποιες που ξεχώρισα.
    Εδώ βλέπω να μας δίνεις κάτι πολύ όμορφο και σε ευχαριστούμε για την πρόταση.
    Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου! Η αλήθεια είναι πως όταν κολλάς με τις σειρές παραμελείς τις ταινίες..
      Οι ξένες σειρές έχουν κάνει τρομερή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, έχουν κινηματογραφικό στυλ και νοίζω αυτό με κέρδισε. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, επίσης να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  5. Ομολογώ πως την δεν γνώριζα τη σειρά, αλλά τις τελευταίες μέρες βομβαρδίζομαι από παντού! Τί γίνεται???
    Τώρα που έχω κάποιο χρόνο ελεύθερο, νομίζω πως θα της τη δώσω την ευκαιρία της! Βέβαια με τόσες σειρές που με περιμένουν *και βιβλία!* να δεις πώς εξαφανίζεται ο ελεύθερος χρόνος!
    (Θα γίνω αντικοινωνική και θα το έχετε κρίμα στο λαιμό σας!)
    :-p
    Καλή εβδομάδα, Κατερινάκι! ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε τότε είναι καρμικό ;)
      Αν είναι να γίνεις αντικοινωνική λόγω βιβλίων και σειρών σε συγχωρούμε!!
      Καλή συνέχεια κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  6. Την είχε προτείνει κι η Μαρία και μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω καταφέρει να τη δω. Όταν το κάνω θα σας πω και τις εντυπώσεις μου στο blog! (θα σας αναφέρω κιόλας, γιατί εσείς με ξεσηκώνετε χαχα)
    Αλλά δε μπορεί, για να την προτείνετε κι οι δυο, θα είναι σίγουρα σούπερ. Σας εμπιστεύομαι!
    Πολλά φιλιά Κατερινάκι! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι με την Μαρία έχουμε πολλές κοινές αγαπημένες σειρές!
      Δεν έχω καταφέρει να διαβάσω τις περισσότερες αναρτήσεις σας, γιατί βρίσκομαι σε μια δύσκολη φάση. Γι'αυτό είμαι και δεν είμαι εδώ τελευταία. :)
      Μ'αρέσει να ξεσηκώνουμε ο ένας τον άλλον, γενικότερα!! Ναι κοίτα γιατί αν δεν μας αναφέρεις θα σου κάνουμε μήνννννυση!!

      Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη ♥

      Διαγραφή
  7. Έχω πλά ακούδει για τη σειρά και τώρα που βλέπω να την προτείνεις κι εσύ και να λες ότι μοιάζει με ταινία, τη βάζω στο πρόγραμμα.
    😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν ήμουν μικρή, έβλεπα στην ΕΡΤ μια σειρά που λεγόταν ''Η Άννα των αγρών''. Θαρρώ πως είναι η ίδια υπόθεση, εφόσον βασίζονται και οι δύο στο ίδιο βιβλίο. Την είχε δείξει ξανά πριν κάποιο καιρό. Ήταν από τις αγαπημένες μου και είχα ρίξει απίστευτο κλάμα.
    Θα ήθελα να δω και αυτήν την εκδοχή της, αν βρω χρόνο κάποια στιγμή.
    Καλημέρα!
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=75&v=czJi_FpLBYY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι σχεδόν ολόιδιο απ΄ότι βλέπω! Στη καινούργια εκδοχή της σειράς ίσως είναι πιο χιουμοριστική και ζωηρή, στην παλιά εκδοχή πρέπει να ήταν πιο δραματική. Αν και δεν σου κρύβω πως ναι έκλαψα κι εγώ πολλές φορές με αυτή τη σειρά. :)

      Διαγραφή
  9. Κατερινα μου δεν ξερω αγαπη μου που να σε βρω..ειδα εδώ και περασα να σου πω χρονια πολλα για την χθεσινή γιορτη σου... αν και απο οτι βλεπω ημερομηνιες εχει περασει ενα μηνας και... να μπεις εδω ..ισως να μην δεις τις ευχες μου .. εγω στις εστηλα παντως...να είσαι καλα παντα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή