Είναι Εκείνοι..

By Katerina V - Σεπτεμβρίου 19, 2018



Κάποιοι λένε πως οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα. Άλλοι ισχυρίζονται το αντίθετο. Πως φαίνονται μόνο αν χαίρονται αληθινά με την χαρά σου. Τα δικά μου κριτήρια μάλλον είναι..πιο εξεζητημένα! Και νιώθω πολύ τυχερή, που σε μια εποχή που ο καθένας κοιτάει μόνο τον εαυτό του, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που νοιάζονται.

Είναι εκείνοι που όταν χάσεις την αισιοδοξία σου θα σου υπενθυμίσουν ποιος πραγματικά είσαι και θα σε παροτρύνουν να ξαναβρείς τον εαυτό σου. Είναι εκείνοι που πιστεύουν σε σενα, δεν θα σου δώσουν έτοιμες συμβουλές και εύκολες λύσεις απλά για να πουν ότι σου συμπαραστάθηκαν. Θα σου δώσουν κίνητρα. Είναι εκείνοι που παράλληλα με σενα αντιμετωπίζουν ένα σωρό δικές τους δυσκολίες, δίνουν τον αγώνα τους αλλά δεν συγκρίνουν ποτέ τα προβλήματά σας.

Είναι εκείνοι που θα σε κάνουν να γελάσεις μέχρι δακρύων, θα σου αφιερώσουν τον πολύτιμο χρόνο τους και ποτέ δεν θα σου το κοπανήσουν ότι το έκαναν. Δεν θα σου χρυσώσουν το χάπι ούτε θα γίνουν αυλοκόλακες. Είναι εκείνοι που πραγματικά θέλουν να σε βλέπουν δημιουργικό κι ευτυχισμένο.

Είναι εκείνοι που δεν χρειάζεται να πεις πολλά λόγια για να σε καταλάβουν. Σε νιώθουν ακόμα κι όταν δεν μιλάτε. Σου στέλνουν την θετική τους ενέργεια χωρίς να το βροντοφωνάζουν. Είναι εκείνοι που θα σου δώσουν την ανάσα που χρειάζεσαι..

Όλα αυτά που ελπίζω να είμαι για εκείνους.


Σκέψεις που μοιράστηκα στο facebook και είπα να τις μοιραστώ και μαζί σας..
Αλήθεια, τι σημαίνει για εσάς η φιλία; 

  • Share:

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Και είναι κι εκείνοι που σου ποτίζουν καθημερινά την επιθυμία να γίνεις καλύτερος άνθρωπος!
    Οι φίλοι είναι η οικογένεια που διαλέγουμε...
    Καλή συνέχεια, Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αυτοί είναι οι φίλοι. Εκείνοι που σε σηκώνουν όταν πέσεις, που σε σπρώχνουν όταν σταματάς, που μοιράζονται το φόβο μαζί σου.
    Ευλογημένη είσαι όταν έχεις τέτοιους ανθρώπους κοντά σου
    Καλό απόγευμα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτοί είναι φίλοι "άγγελοι" Κατερίνα μου ! και είναι πραγματική ευλογία να έχεις δίπλα σου έστω έναν τέτοιο άνθρωπο. Μπορεί να αποβεί καθοριστικός για τη ζωή σου. Πολλές φορές τέτοιες παρουσίες είναι πιο καταλυτικές από τον/την σύντροφό μας και το λέω με πλήρη επίγνωση, καθώς μπορείς να ανοιχτείς μαζί του χωρίς προκατάληψη και καχυποψία.
    Ειδικότερα στο θέμα της χαράς και του γέλιου, εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο λαμπερά.
    Εύχομαι να ζεις με τέτοιους φίλους Κατερίνα μου.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά από καιρό μπορώ να γράψω σχόλιο !!! Το άφηνα (προ καλοκαιριού ) και χανόταν !!
    Καλό φθινόπωρο Κατερίνα μου !!
    Οι βελούδινοι άνθρωποι που μας χαρίζουν απλόχερα τη σκέψη τους , το χέρι τους την αγκαλιά τους !!
    Να είσαι καλά και σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' αυτά τα ταιριάσματα ψυχών, υπάρχει μια διαφορετική αίσθηση. Τη νιώθεις!
    Μέσα σ' αυτή κλείνεται ο δικός μου ορισμός τής φιλίας.

    <3 U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με έχει καλύψει η Αλεξανδρούλα!
    Να έχεις τέτοια άτομα στη ζωή σου είναι υπέροχο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέτοιους φίλους θέλουμε, κι ακόμα κι αν έχουμε μόνο έναν, πρέπει και πάλι να είμαστε ευτυχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτι έχει γίνει με το gmail και το google plus και έχω δυσκολία στο να σχολιάζω με το προφίλ του blog. Τα κατάφερα για την ώρα..!

    Άννα μου, τι ωραίο αυτό που είπες..που μοιράζονται τον φόβο μαζί σου.. Τόσο σπάνιο πλέον! Οι περισσότεροι εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες σου ή στην καλύτερη όταν μοιραστείς τους φόβους σου θα σου πουν έλα μωρέ τώρα.. και θα αντιπαραθέσουν τα δικά τους.

    Γιάννη μου για να είμαι ειλικρινής ο πιο καταλυτικός ρόλος στην δική μου πορεία είναι ο άντρας μου, γιατί 10 χρόνια τώρα είναι κάτι παραπάνω από σύντροφος. Είναι τα πάντα. Κάνουμε και παρέα μαζί σε τέτοιο βαθμό που προτιμάει να είναι μαζί μου παρά με φίλους. Αλλά πάντα σε σημείο που να μη πνίγουμε ο ένας τον άλλον. Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες γιατί το έχω δει να ισχύει σε πολλές περιπτώσεις και το κατανοώ. Πέρασα πολλά για να τους βρω μετά τα τριάντα μου.. Ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου καλή συνέχεια!!

    Νικόλ μου το ξέρω σας εχω ταλαιπωρήσει, επιστρέψαμε στις παλιές καλές μας συνήθειες και τώρα όλοι θα διευκολύνονται..! :) Σ'ευχαριστώ που είσαι εδώ. Βελούδινοι άνθρωποι, μα πόσο ποιητική παρέα έχουμε εδώ..! Με έχετε ενθουσιάσει με την έμπνευση που μου δίνετε. Φιλιά πολλά!!

    Λυσιππάκι μου πόσο τυχερή που σε έχω και ας είσαι μακριά.. Όταν τα καταφέρω το ξέρεις πως θα είσαι το πρώτο ταξίδι που θα κάνω. Love you too!!

    Γιάννα μου Se on ihana ja niukat ! (μη νομίζεις ότι δεν σε προσέχω χιχι)

    Little Hope Flags εννοείται! Και ξέρεις ε, μετά από χρόνια ταλαιπωρίας όταν έρθει ο ένας ως δια μαγείας λες και ανοίγει η τύχη σου.. Και βρίσκεις κι άλλους που θέλουν να τιμούν την φιλία ουσιαστικά..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι ευλογία για εμένα η φιλία. Δεν την είχα πάντα τη τύχη με το μέρος μου στο τομέα αυτό, αλλά πλέον, έχω ωραίους ανθρώπους στη ζωή μου και πολύ το χαίρομαι. Μακάρι, αυτή την ευλογία να την έχουν όλοι.
    Σε φιλώ Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φιλία για εμένα σημαίνει οικογένεια και θησαυρός
    ενίοτε και τα αδέρφια που δεν είχα μικρή
    είναι σημαντικοί οι καλοί φίλοι, είναι ευλογία

    φιλια Κατερινα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοί φίλοι...χμ...υπάρχουν;Μακάρι! Συνήθιζα να πιστεύω πολύ στη φιλία...ίσως υπερβολικά πολύ...τώρα δε ξέρω.
    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να πω τη γνώμη μου επί του θέματος. Σε ευχαριστώ και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή