Άνθρωποι Θυμωμένοι

By Katerina V - Δεκεμβρίου 08, 2018

πηγή εικόνας: www.maxpixel.net




Άνθρωποι Θυμωμένοι.

Ο πόνος μετουσιώνεται σε κακία, σε φθόνο.
Πονάω άρα πρέπει να πονάς κι εσύ.
Να σε πονέσω για να δεις πως είναι.
Να αισθανθώ λιγότερο αποτυχημένος.

Και τα κόμπλεξ μου να χορεύουν
σε ένα πάρτυ ατελείωτο.

Πονάω μα δεν θέλω να πονάς.
Χαμογελάω για να ξορκίσω 
ό,τι αιχμαλωτίζει
την θετική μου ενέργεια.

Κάθε μέρα κάνω τα μαγικά μου
για να μοιράσω ανάσες.

Έτσι ανασαίνω κι εγώ καλύτερα.

Είναι επιλογή σου
και δεν χωρούν δικαιολογίες.


*****


Αγαπημένοι μου να σας ευχηθώ καλό μήνα με καθυστέρηση! Εύχομαι οι γιορτές να σας βρουν σε ζεστές αγκαλιές, με ανοιχτά μυαλά και καρδιές που αγαπούν ανιδιοτελώς. Μου έχετε λείψει άπειρα..Ο λόγος που δεν προλαβαίνω να σας επισκέπτομαι και να γράφω πιο τακτικά, είναι 120 ηλικιωμένα παιδιά που έχουν γίνει πλέον το δεύτερο σπίτι μου!! Ανυπομονώ να σας γράψω σύντομα για τις εμπειρίες και τα συναισθήματά μου, τα μαθήματα ζωής που λαμβάνω, την αγάπη που εισπράττω, η οποία γλυκαίνει την κούραση ενός δύσκολου καθημερινά ωραρίου.


Καλό Δεκέμβρη να έχουμε με αντοχές σε όλες τις αδικίες, τα εμπόδια και τις αναποδιές που συναντάμε διαρκώς. 







  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Καλή δύναμη σε αυτό το μεγάλο που κάνεις Κατερίνα μου. Ότι ομορφότερο. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Δεκέμβρη να έχεις αγαπημένη μου! Πολύτιμα τα μαθήματα ζωής, πολύτιμη και η αγάπη που εισπράττεις καθημερινά. Είμαι σίγουρη ότι σε έχουν λατρέψει και οι 120. Φιλιά πολλά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα, κορίτσι μου!
    Σίγουρα θα είσαι το αγαπημένο τους πρόσωπο!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχο αυτό που κανεις;. Να είσαι καλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Δεκέμβρη Κατερίνα μου. Πάρε το χρόνο σου είναι ιερό το καθήκον σου. Και ναι περιμένω εντυπώσεις και εμπειρίες από αυτά τα μεγάλα παιδιά .
    Καλές γιορτές εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ανακυκλώσιμη ασχήμια είναι ένας φαύλος κύκλος. Δεν βγάζει πουθενά. Σε καθηλώνει σαν άλλο Σίσυφο να σπρώχνεις μια πελώρια πέτρα ξανά και ξανά. Το να σπας την αλυσίδα σημαίνει απελευθέρωση, σημαίνει πιο εύκολες ανάσες.

    Εύχομαι τον πιο όμορφο, γιορτινό & ζεστό μήνα, μουσικοσυμπεθέρα μου. Τραβάς μεγάλο ζόρι με τέτοιο ωράριο, αλλά είμαι σίγουρη πως θα σε έχουν λατρέψει τα γεροντάκια, κι αυτό σβήνει κάθε κούραση. ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα είπαμε, τα λέμε αλλά ας γράψω κάτι και εδώ. " Κάθε μέρα κάνω τα μαγικά μου
    για να μοιράσω ανάσες." Αυτό, μου αρέσει πολύ. Και βέβαια να ξέρεις πως οι θυμωμένοι άνθρωποι (καλά το ξέρεις δεν δασκαλίζω), στην πραγματικότητα είναι πληγωμένοι. Άλλοι το ξέρουν και εξωτερικευουν με θυμό ότι νιώθουν, άλλοι δεν έχουν ιδεά για το τι είναι αυτό που περνάνε.

    Και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Η μάλλον εμείς το κάνουμς να είναι το...ίδιο. Όταν καταλάβουμε ότι παίρνουμε πίσω αυτό που δίνουμε ίσως καταφέρουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο.

    ΥΓ. Τα 120 ηλικιωμένα παιδιά είναι ένα μεγάλο μάθημα .Για όλους. Και όλα. Ακόμη και για αυτήν, την ίδια την ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και για πότε φτάνουμε όλοι στο κατώφλι τού "ηλικιωμένου παιδιού", δε λέγεται.. Όπως λέει κι η μαμά μου "βραδιάζει, ξημερώνει, κι έχει περάσει η ζωή".. Άμα είναι δε να την περάσουμε όλη "θυμωμένοι", φασκελοκουκούλωστα :( Υ.Γ Μεγάλη εμπειρία ζεις Κατερινάκι μου, δίνεις και παίρνεις ταυτόχρονα! Πολλά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή