Μία νέα χρονιά έρχεται..

By Katerina V - Δεκεμβρίου 31, 2018


Λίγο πριν την έλευση μιας νέας χρονιάς
πατάμε το κουμπί της υπερβολής.
Ευχές, δώρα, αγκαλιές, φιλιά,
υψηλές προσδοκίες
κι ελπίδες φωτισμένες.
Όλα σε υπερθετικό βαθμό.

Λίγο καιρό μετά
σαν ένα μπαλόνι
που ξεφουσκώνει
αργά και βασανιστικά
χάνουμε εύκολα
όλη την καλή μας διάθεση.
Τα φώτα σβήνουν
μαζί και οι ελπίδες μας.

Τι χρειαζόμαστε για να βρίσκουμε
κατά καιρούς και πάλι
το κουράγιο μας;
Τι μας λείπει για να είμαστε ενωμένοι;

Έχουμε αναρωτηθεί πως όλα αυτά που μας ενώνουν
είναι πολύ περισσότερα από όσα μας χωρίζουν;



Βάζουμε προσιτούς στόχους
και βήμα βήμα να χτίζουμε;
Μήπως περιμένουμε ως δια μαγείας
ένα μαγικό ραβδάκι και χωρίς αγώνα
να ζήσουμε όσα ονειρευόμαστε;

Ας μην είναι το 2019
μια επαναλαμβανόμενη
χρονιά.

Έχουμε αμέτρητους λόγους
να χάνουμε την αισιοδοξία μας.
Και άλλους τόσους για να
νιώθουμε ευγνωμοσύνη.

Ας πάψουμε να είμαστε τόσο αυστηροί
και καχύποπτοι με τους πάντες και τα πάντα.
Η καλοσύνη και η ευγένεια είναι πιο ισχυρά
όπλα από όσο φανταζόμαστε.

Ας είναι το παρελθόν ένα σημείο αναφοράς
που μας δίδαξε αμέτρητα πράγματα
και όχι ο παρόν τρόπος ζωής μας.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου
να γινόμαστε πιο δοτικοί άνθρωποι
και να αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας
όσο το δυνατόν με πιο θετικά συναισθήματα!


Καλή χρονιά!



Σας αφήνω "δώρο" το παρακάτω βίντεο που με συγκίνησε πολύ.


Οι Επισκέπτες



  • Share:

You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Ας είναι η καινούρια χρονιά πιο ανθρώπινη. Υγεία και αγάπη σου εύχομαι, κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Αλεξάνδρα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ, και σε σενα ό,τι καλύτερο με όσα αγαπάς!!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ τόσο πολύ! Δεν υπάρχει μαγική λύση σε τίποτα, αλλά αν δουλέψουμε, τότε...μαγικά...όλα θα γίνουν! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Πόσο όμορφα και πετυχημένα το διατύπωσες, σ'ευχαριστωωωώ!!
      Καλή χρονιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  3. Έτσι είναι, Κατερινάκι μου, όπως τα λες!
    Ας γίνουμε πιο ουσιαστικοί και πιο ανθρώπινοι!
    Καλή χρονιά, κούκλα μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κοπέλα μου με όλα όσα ονειρεύεσαι!

      Διαγραφή
  4. Αγάπη αγαπη αγάπη σε όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω να πω ότι είσαι από εκείνους που στο κλίμα των ημερών, αυτό της λάμψης, δεν ξεχνάς να θυμίζεις την άλλη του όψη. Αυτό της λησμονιάς και της λήθης. Καλή χρονιά Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται να βρούμε μια ισορροπία Γιάννη μου!! :)
      Και όλα αυτά που ξαφνικά θυμόμαστε τα Χριστούγεννα, να τα βρίσκουμε και τις υπόλοιπες περιόδους.. Καλή χρονιά με υγεία!!

      Διαγραφή
  6. Καλή Χρονιά Κατερίνα μου! Να είναι γεμάτη αγάπη, με υγεία, κι όρεξη να δουλέψουμε: πρώτα με τον εαυτό μας, κι ύστερα με οτιδήποτε μας περιβάλλει!...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ότι καλύτερο Κατερίνα μου!
    Να έχετε υγεία και προκοπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι Κατερίνα μου να μπορούμε να περάσουμε τα σύνορα και με χαμόγελο να φωτίσουμε άλλες καρδιές ξεριζωμένες !! Το βίντεο το κρατώ στα αγαπημένα !!!
    Καλή Χρονιά σας εύχομαι πρώτα απ΄όλα με υγεία και με τη φλόγα της αγάπης να δυναμώνει !!
    Την αγάπη μου σπουδαίο κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή και ευλογημένη χρονιά φίλη μου ,με υγεία, αγάπη, ευημερία, εύχομαι με όλα τα καλά του Θεού πάντα στο σπιτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά!! Να είστε γεροί κι ενωμένοι με τους δικούς σας ανθρώπους!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις ζεστές σας ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. You have a nice blog and I also visited it. I am leaving my blog link below, you are request to visit my blog and please leave your comment with your post link.
    Thanks.
    English Grammar College

    ΑπάντησηΔιαγραφή