Take a walk with me: ένα αλλιώτικο καλοκαίρι

By Katerina V - Σεπτεμβρίου 01, 2019


Επιστροφή στα.. θρανία του blogging! Μου έλειψε όσο δεν φαντάζεστε, μου λείψατε όσο δεν ξέρετε! Αναπολώ τις εποχές που είχα τον απαραίτητο χρόνο να γράφω, να αλληλεπιδρώ. Πλέον ο προσωπικός χρόνος είναι απειροελάχιστος, η έμπνευση από την κούραση πηγαίνει περίπατο και μένω με τις ιδέες και τα θέλω μου στο συρτάρι. Ελπίζοντας πως σύντομα θα καταφέρω να τα ισορροπήσω όλα! Ας εγκαινιάσουμε τον μήνα με μια μικρή αναπόληση ενός καλοκαιριού αλλιώτικου, δύσκολου, με αναποδιές, προβληματάκια υγείας, ακύρωση διακοπών,αναταραχές και μόνο τρία μπάνια στην θάλασσα. Ναι ναι τα τραβάει πάντα ο οργανισμός μου σαν μαγνήτης όλα αυτά, το έχω πάρει πια απόφαση και προσπαθώ να το διακωμωδώ (τις ώρες που δεν αρρωσταίνω από το άγχος).  Ποιος είπε ότι οι Κοινωνικοί Λειτουργοί έχουν πάντα ψυχραιμία;;  (είμαστε άνθρωποι, όχι ρομπότ).

Ελπίζω το δικό σας καλοκαίρι να στάθηκε πιο γενναιόδωρο και να γεμίσατε όμορφες εμπειρίες και ξεγνοιασιά! Με όλα αυτά που συμβαίνουν τόσο δίπλα μας όσο και παγκοσμίως, να έχουμε ευγνωμοσύνη..


























Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε με υγεία, ηρεμία και ό,τι συναντάμε
στον δρόμο μας να έχουμε το κουράγιο να το αντιμετωπίζουμε!

ΥΓ: για τους βιαστικούς, μη μπερδεύεστε το Φθινόπωρο μπαίνει 22/9...

***

Πατάμε Pause..


  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Καλώς όρισες Κατερίνα μου! Καλό μήνα κορίτσι μου!
    Διάβασα με προσοχή τον "απολογισμό" σου και απόλαυσα τις εικόνες σου. Ελπίζω να είναι η εποχή που έρχεται καλύτερη και με λιγότερες δυσκολίες.
    Ξέρω, οι κοινωνικοί λειτουργοί αντέχετε αλλά είστε και άνθρωποι. Και μάλιστα ευαίσθητοι.
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά. Χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας.
    Και φυσικά το Φθινόπωρο έχει ακόμα 20 μέρες γεμάτες....
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!

      Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου, το ίδιο εύχομαι για όλους μας.
      Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά, γιατί απ'ότι είδα υπήρχε μεγάλη αποχή
      όλο το καλοκαίρι από την γειτονιά μας.

      Καλή εβδομάδα φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Κατερίνα μου. Ας είναι καλύτερα από εδώ και πέρα.
    Οι φωτογραφίες σου ταξιδιάρικες
    Και ναι το φθινόπωρο δεν μπήκε ακόμη...χαχαχαχα
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Άννα μου!!
      Ε μα ναι.. από βιασύνες άλλο τίποτα! :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες οι φωτό σου!
    Είχε από όλα αυτό το καλοκαίρι για μένα, Κατερινάκι. Κι εύχομαι το φθινόπωρο, όταν θα έρθει (😉) να σε αποζημιώσει. ❤Προς το παρόν καλό, χαρούμενο Σεπτέμβρη.
    Κι εμένα μου έλειψε το blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Αλεξάνδρα μου!!

      Ωχ παθούσα λοιπόν. Εμένα με πηγαίνει έτσι δύο καλοκαίρια και οι αντοχές τερμάτισαν όσο να το πεις! Λατρεύω το φθινόπωρο αλλά να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους χεχε

      Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Κατερινάκι κι από δω! Τι όμορφη που είναι η Αθήνα μας. Την καμαρώνω. Εδώ αγανακτήσαμε από τη ζέστη. Φιλιάκια Παρθενάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστινιώ μου και σε σενα σήμερα που γενεθλιάζεις!! :)
      Ωραία η Αθήνα μας, με τα καλά της και τα στραβά της.
      Ορισμένες φωτογραφίες είναι από Εύβοια. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή