Το αποτύπωμά μας ➳ Συμπόσιο Ποίησης

By Katerina V - Ιουλίου 12, 2019


Το αποτύπωμά μας


Ονειρεύτηκα ταξίδια μακρινά,
εξωτικά μέρη, ανθρώπους 
και πολιτισμούς διαφορετικούς
να γνωρίσω.

Να ξυπνάω με το άγνωστο
και να μη με νοιάζει.

Να χάνομαι 
στο βάθος της αγκαλιάς σου
καθώς θα αφήνουμε άλλο ένα
αποτύπωμα στο χάρτη.

Μα όλα ήρθαν αλλιώς.

Κι όμως...

Τα μεγαλύτερα ταξίδια τα κάναμε
στην πορεία της αγάπης μας.

Βιώναμε το άγνωστο 
της επόμενης ημέρας
και ζούσαμε αγκαλιασμένοι
τις περιπέτειες που αδιάκοπα
μας έστελνε η ζωή.

Στα μάτια σου είδα τα καλύτερα
ηλιοβασιλέματα.
Στα χείλη μας σφραγίσαμε
τα πιο μεγάλα μας όνειρα.

Και δεν μετάνιωσα λεπτό.
Αφήνουμε το αποτύπωμά μας
σε έναν κόσμο επιφανειακό.

Εσύ και εγώ.



Μία μικρή προθέρμανση.. επιστροφής στα δρώμενα της γειτονιάς μας!
Μετά από πολύ καιρό, συμμετείχα στο Συμπόσιο Ποίησης, που
διοργανώνει η Αριστέα από το blog Η ζωή είναι ωραία...
Σας ευχαριστώ πολύ όσους το τιμήσατε με τη βαθμολογία σας!
Εδώ μπορείτε να τα διαβάσετε όλα.





  • Share:

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Και ναι, τολμώ να πω για άλλη μια φορά, ότι με μάγεψες και σε ψήφισα (τι πρωτότυποοοο) Ήταν εξαιρετική η γραφή σου Κάθριν μου. Για ακόμη μια φορά. Αισθαντική, ερωτική υπέροχη. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Τα μεγαλύτερα ταξίδια τα κάναμε
    στην πορεία της αγάπης μας..."

    Κοίτα τώρα στίχο που έγραψες! Δίνεις στο ταξίδι την πραγματική του οντότητα. Το αληθινό του βίωμα. Το βάζεις μέσα σε μια αγάπη, σε μια πορεία σχέσης και ζωής.
    Κατερίνα μου. Γνωστή για την ευαισθησία σου. Πολύ λεπτό, όμορφο, συναισθηματικό ποίημα. Να είσαι καλά κορίτσι μου και όμορφο το καλοκαίρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα ποιος μιλάει που γράφει το ένα αριστούργημα μετά το άλλο!
      Γιάννη μου ακόμα είμαι στα πολύ πρώτα βήματα δεδομένου ότι δεν έχω το ελεύθερο χρόνο να ασχοληθώ και να παρακολουθήσω σεμινάρια δημιουργικής γραφής.

      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Είχαν μια ανεπιτήδευτη αλήθεια τα λόγια σου!
    Πολύ συναισθηματικοί και λυρικοί στίχοι!
    Χάρηκα που επέστρεψες έτσι Κατερίνα μου!
    Αέρινη κι ερωτική!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για την συνεχή υποστήριξη και ενθάρρυνση!
      Πολύ ερασιτεχνική συμμετοχή ανάμεσα σε επαγγελματικές γραφές, μιας και έχουμε τουλάχιστον δύο επαγγελματίες συγγραφείς που έχουν εκδόσει βιβλία!

      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι γιατί το γουστάρουμε! :)

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφο κοριτσι μου! Κι ευχομαι βιωματικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο βιωματικό δεν γίνεται!

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  5. Φαντάζομαι πόσα ηλιοβασιλέματα μετράτε στη πορεία της αγάπης σας, που σε ώθησαν να γράψεις ένα ποίημα γεμάτο συναίσθημα.
    Μπράβο Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέκα χρόνων και κάτι.. 😃
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου να περνάς όμορφα καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  6. Γεματη αγαπη
    μπραβο Κατερινα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή