Athens Release Festival: 16 June 2019

By Katerina V - Ιουνίου 24, 2019

Ήταν εκείνη η μαγική στιγμή που σκέφτηκα "γιατί όχι;" και πάτησα συμμετοχή στον διαγωνισμό του What's Up για την συναυλία που θα έβλεπα τους θρυλικούς New Order, τον καταξιωμένο Johnny Marr και ένα αγαπημένο συγκρότημα της εφηβείας μου τους Morcheeba! Δύο ημέρες πριν έρχεται ένα "κέρδισες" να με ξεσηκώσει...

Έτσι λοιπόν πήρα το συναυλιακό μου ταίρι (brother) και περάσαμε μοναδικά! Του το χρωστούσα άλλωστε γιατί όσον αφορά την ξένη δισκογραφία εκείνος με μύησε στα καλύτερα.
Λόγω του ότι εργάζομαι όλες τις Κυριακές και σχολάω στις 7 το απόγευμα δεν κατάφερα να δω τα δύο πρώτα συγκροτήματα, εκ των οποίων οι Ta Toy Boy είναι Έλληνες. Το άρθρο με το οποίο ταυτίζομαι για εκείνη την ημέρα, είναι εδώ. Μιας και δεν είμαι κριτικός, θα σας μεταφέρω νοερά μόνο με εικόνες και βίντεο.. άντε και λιιιίγο από τον ενθουσιασμό μου.




Ήταν αρχές του 2000 όταν ένα γλυκά ξεσηκωτικό άσμα μας έκανε να το τραγουδάμε συνέχεια:

You and me, were meant to be,
Walking free, in harmony,
One fine day, we'll fly away,
Don't you know that Rome wasn't built in a day,
Hey hey hey.


Η μεγάλη έκπληξη της βραδιάς ήταν αιδαμφισβήτητα ο Johnny Marr των Smiths!


Last night I dreamt 

That somebody loved me 
No hope, no harm 
Just another false alarm



You shut your mouth

How can you say
I go about things the wrong way?
I am human and I need to be loved
Just like everybody else does




Εδώ μας "συστήνει" έναν παλιό καλό του φίλο... που δεν είναι άλλος
από τον Bernard Sumner των New Order, 
την κατά κάποιο τρόπο συνέχεια των θρυλικών Joy Division.


Στην σκηνή πλέον οι New Order, με ωραίες μελωδίες που σε κρατάνε!
Και λίγο πριν με εγκαταλείψει η μπαταρία του κινητού
προλαβαίνω να τραβήξω μερικά ακόμα βίντεο 
από τον Πύργο που διέθεσαν στην What's Up για όσους κερδίσαμε!





Μπορεί η συναυλία να μου άφησε ένα γερό καλοκαιρινό κρυολόγημα,
δεν μετανιώνω όμως ούτε στιγμή. Είναι λίγες οι ευκαιρίες που έχουμε
για να ζήσουμε κάτι που δεν έχουμε συχνά την δυνατότητα.

Γι'αυτό μην τις αφήνετε να πάνε χαμένες!


Καλή εβδομάδα!


  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
    Χαίρομαι πολύ κορίτσι μου με την εμπειρία και τη χαρά σου. Αυτή η συμμετοχή σε μια συναυλία που ήθελες, με τον τρόπο μάλιστα που έγινε, είναι εξαίρετη!
    Ένα μικρό όνειρο, ανέλπιστα και από το πουθενά, έγινε πράξη. Και εσύ έλαμπες κάπου μέσα εκεί. Να πιστεύουμε στο όνειρο.
    Πολλά περαστικά κορίτσι μου για την ψύξη που δεν θα ήθελα να χαλάσει τη στιγμή.
    Όσο για το συγκρότημα, μην με ρωτάς, ιδέα δεν έχω, δεν το ξέρω καρδιά μου. Αλλά αφήνομαι στην προτίμησή σου.
    Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα συγκροτήματα μεσουρανούσαν την δεκαετία του 80!

    Σ'ευχαριστώ πολύ, όχι ψύξη, κρυολόγημα που ακόμα κρατεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή