Bloggers Talking Challenge #1

By Katerina V - Μαΐου 03, 2020


Η ιδέα είναι απλή.

Γνωρίζουμε bloggers, μοιράζονται μαζί μας σκέψεις, ιδέες, συναισθήματα,
μας μιλάνε για την καθημερινότητά τους, από που αντλούν δύναμη..
Και δίνουν το Challenge στον blogger που επιθυμούν!

Στο Bloggers Talking Challenge #1
θα είναι οι συγκεκριμένες ερωτήσεις επηρεασμένες
από τα όσα διανύουμε. Στο #2 θα διαμορφωθούν 
αλλιώς και θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε πολλούς 
ακόμα αξιόλογους bloggers που έχουν κάτι να μοιραστούν!


Για αρχή προσκάλεσα 
την Ντένια από το It's time to thank yourself, please.



1. Το It’s time to thank yourself, please ξεκίνησε με πολύ αγάπη. Δεν ήταν η πρώτη απόπειρα, αλλά η τρίτη και καλή που λένε. Είχα προσπαθήσει ναι στο παρελθόν να ασχοληθώ με το blogging, αλλά δεν ήμουν έτοιμη και έμεινε στο παρελθόν. Σε αυτή την φάση της ζωής μου νιώθω πιο ώριμη και δημιουργική, με λιγότερους φραγμούς και περισσότερο πάθος για την επιλογή μου. Είναι το δημιούργημά μου και είναι ένας τρόπος έκφρασης για μένα. Έχω την δυνατότητα μέσω αυτού να επικοινωνώ τους προβληματισμούς και τις σκέψεις μου, τους στόχους και τις επιθυμίες μου.
Γενικά, είμαι ένα άνθρωπος θετικός, αλλά υπάρχουν στιγμές που κι εγώ αγχώνομαι ή πελαγώνω από σκέψεις και προβλήματα, αυτός ο τρόπος και η άσκηση μου είναι για μένα η αποφόρτιση μου. Από την φύση μου δραστήρια, το έκανα και τρόπο ζωής και τρόπο βιοπορισμού. Σε αυτή την φάση της ζωής μου, με βρίσκεις να κάνω δύο πράγματα που με χαρακτηρίζουν. Την γυμναστική και το blogging, καθώς πάντα έγραφα, αλλά φοβόμουν να εκθέσω στα μάτια των άλλων τα κείμενα μου.


2. Νομίζω πως ήμουν από τις τυχερές, καθώς ο κατ οίκον περιορισμός ήρθε σε μια φάση που ήμουν πολύ κουρασμένη. Έτσι άρπαξα την ευκαιρία και κοιμήθηκα, ξεκουράστηκα και χάρηκα το σπίτι μου λιγάκι παραπάνω.


3. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που πανικοβάλλονται εύκολα. Οπότε ήρεμη και χαλαρή παρακολουθούσα τις εξελίξεις. Σίγουρα, δεν ήταν ωραία φάση για κανέναν. Και τα θέματα υγείας μας αγγίζουν όλους, ακόμα και αν δεν συμβαίνουν στο σπίτι μας. Ίσως κάποιες στιγμές κι εγώ να φοβήθηκα για τους δικούς μου ανθρώπους, την οικογένειά και τους φίλους μου. Αλλά σίγουρα δεν με κυρίευσε ο πανικός. Ακόμα και σήμερα παραμένω ψύχραιμη και ήρεμη. Απλά επειδή είναι αρκετός ο καιρός που είμαστε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, έχω επιθυμήσει κι εγώ κάποιες από τις παλιές μου συνήθειες. Να πάω μια βόλτα ή και να δουλέψω λιγάκι.


4. «Here I give you my phone number, when you worry, call me, I make you happy, don't worry, be happy Don't worry, be happy» Αυτή η φράση από το τραγούδι του Bob Marley μου φτιάχνει την διάθεση και μου δημιουργεί τρομερή ενέργεια, καθώς ξέρω πως ακόμα και στις δύσκολες στιγμές έχω ανθρώπους που θα είναι δίπλα μου, θα μου δώσουν δύναμη και κουράγιο. Όταν μοιράζεσαι είναι πιο εύκολο αν ξεπεράσεις κάτι. Είναι σημαντικό να έχεις φίλους που είναι δίπλα σου και στα εύκολα και στο δύσκολα, στα όμορφα και τα άσχημα.


5. Είμαι άνθρωπος τους προγράμματος, οπότε φροντίζω από την πρώτη στιγμή να φτιάξω μια ρουτίνα και να προσπαθώ να την ακολουθώ όσο πιο πιστά γίνεται. Δεν είναι πάντα εύκολο, καθώς όταν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο, κάπου χάνεσαι. Βέβαια, επειδή δεν δουλεύω και βλέπω να αργεί πολύ η επιστροφή μου στο χώρο εργασίας μου, θα πρέπει να προσπαθήσω να παραμείνω μέσα σε αυτή την ρουτίνα και να μην ξοδευομαι από καναπέ σε κρεβάτι. Ξυπνάω το πρωί και κάνω γυμναστική, όχι κάτι σπουδαίο, 30-40 λεπτά είναι αρκετά. Στην συνέχεια κάνω τις βασικές δουλειες του σπιτιού, μαγείρεμα, σκούπισμα, σφουγγάρισμα, δεν μπορώ να τις αποφύγω με τίποτα. Το μεσημέρι θα χαζέψω λιγάκι τηλεόραση μέχρι να επιστρέψει ο σύντροφός μου και να καθίσουμε μαζί για φαγητό. Το απόγευμα είναι πολύ χαλαρό πάντα. Εκεί θα πρέπει να οργανωθώ όσο καλύτερα γίνεται για να μην χαθεί ο χρόνος. Συνήθως θα βγούμε να τρέξουμε ή να κάνουμε ποδήλατο. Δεν γλιτώνει την γυμναστική, ας πρόσεχε για τις επιλογές του. Πέρα από την πλάκα νομίζω πως η άσκηση στην καραντίνα βοήθησε όλον τον κόσμο να μείνει ενεργός και δραστήριος, υγιής και ψύχραιμος. Βέβαια, είχα και την ευκαιρία να δω αρκετές ταινίες το βράδυ, κάτι που στην καθημερινότητα μου, δεν μπορούσα αν απολαύσω. Δεν θα σου κρύψω πως πέρασα όμορφες στιγμές στην καραντίνα.


6. Οι συζητήσεις με τους φίλους μου είναι μεγάλη πηγή έμπνευσης για μένα. Είναι μια επικοινωνία καθαρή και χωρίς φραγμούς, μπορείς να πεις και να ακούσεις σκέψεις που θα σου δώσουν τροφή για άρθρα και κείμενα. Θα ακουστούν προβληματισμοί και θα επικοινωνήσουμε θέματα, που σίγουρα χωρίς βοήθεια δεν θα μπορούσες να φτάσεις σε κάποιο συμπέρασμα. Καθώς ο διάλογος σε βάζει σε σκέψεις και ο αντίλογος σε προβληματίζει. Μια ακόμα πηγή έμπνευσης είναι τα βιβλία. Λατρεύω τα βιβλία και τα θεωρώ τον καλύτερο φίλο τους ανθρώπου. Κάνε μου δώρο ένα βιβλίο και θα γίνουμε κολλητοι.


1.
7. Δεν μπορώ να πω ότι μου έλειψε κάτι πολύ. Ίσως επειδή μένω μακρυά από την οικογένεια μου, αν είχα την ευκαιρία να τους επισκεφτώ έστω και μια φορά μέσα στην καραντίνα, να μην μου έλειπε τίποτα απολύτως. Γενικά είμαι άνθρωπος που είναι χαρούμενος με τα λίγα. Αν μπορώ να μιλήσω με τους γονείς μου, να κάνω ένα skype με τους φίλους μου και μια βιντεοκλήση με τα αδέρφια μου είμαι χαρούμενη. Εφόσον μπορώ να βγω να περπατήσω, να πιω ένα καφέ, και να τρέξω ελεύθερη στο κοντινό πάρκο, δε νομίζω πως στερήθηκα και πολλά. Το μόνο που θα ήθελα να κάνω σε πρώτη ευκαιρία, είναι μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, έναν περίπατο στον ήλιο με τον σύντροφό μου. Ίσως αυτό να μου είχε λείψει λιγάκι παραπάνω.

2.    
8. Είμαι άνθρωπος που βλέπω τα πράγματα θετικά, αλλά και ρεαλιστικά, οπότε δεν ξέρω αν υπήρξε κάτι που με συγκίνησε ιδιαίτερα στη δεδομένη φάση της ζωής μας. Ίσως το ενδιαφέρον κάποιων γνωστών, στο αν είμαι καλά και αν χρειάζομαι κάτι. Όπως επίσης και το ενδιαφέρον των γειτόνων, που πλέον αρχίσαμε να ανταλλάσσουμε μια καλημέρα και ένα δύο λόγια παραπάνω.
Θεωρώ πως η κατάσταση που βιώσαμε και συνεχίζουμε να βιώνουμε, καθώς δεν θα βγούμε όλοι στην κανονικότητα άμεσα, μας έφερε πιο κοντά. Μας οδήγησε σε παλιές καλές συνήθειες. Να ενδιαφερόμαστε για τον διπλανό, τον γείτονα, τον γνωστό. Να λέμε μια καλημέρα στο ασανσέρ.
Με μια δεύτερη σκέψη, ίσως να ένιωσα συγκίνηση στο χειροκρότημα για τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Για τους νοσηλευτές που ολες αυτές τις μέρες είναι εκεί, και προσπαθούν για όλους εμάς. Ναι, τώρα που το σκέφτομαι αυτή ήταν μια ομορφή κίνηση και αρκετά συγκινητική.

3.  
9. Πολλές οι σκέψεις, ακόμα περισσότερα τα σχέδια. Θα ήθελα πολύ μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Να καθίσω να πιο ένα καφέ σε ένα μικρό καφέ της Πλάκας με τους φίλους μου, επειδή όμως δεν θα είναι και πολύ εφικτό για αρχή. Έχουμε σαν plan B  μια βόλτα σε μια παραλία με ένα καφέ στο χέρι και να ατενίζουμε το πέλαγο. Κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα της καραντίνας.
Αν και για να σου πω την αλήθεια, δεν με νοιάζει το τόσο το που θα είναι η βόλτα, αλλά το να έχει ήλιο. Αυτό μου έχει λείψει. Να μπορώ να χορτάσω τον ήλιο για ώρες ολόκληρες.

4.    
10. Σίγουρα η ζωή μας έχει μπει σε άλλους ρυθμούς. Έχουμε περάσει σε μια διαφορετική φάση και κατάσταση. Θα υπάρξουν πολλές αλλαγές στα επαγγελματικά και τα οικονομικά μας. Βέβαια, κανείς δεν μπορεί αν γνωρίζει ακριβώς αυτές τις αλλαγές. Δεν χρειάζεται να ζούμε μέσα στο άγχος. Μπορούμε απλά να κάνουμε υπομονή και να δούμε που η ζωή μας πηγαίνει. Ας διατηρήσουμε μια θετική στάση ζωής, και όλα θα είναι πολύ καλύτερα στην ζωή μας. Εξάλλου κάθε εμπόδιο είναι για καλό, έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε. Ας το δούμε σαν ευκαιρία να γίνουμε καλύτεροι, να αναθεωρήσουμε τις αξίες και τα ιδανικά μας και να εκτιμήσουμε την υγεία και τα αγαθά που έχουμε, τους ανθρώπους μας και την οικογένειά μας. Σίγουρα, θα πρέπει να δημιουργήσουμε μια αλλαγή ρουτίνας, τελείως διαφορετική.

Έχω βάλει σαν πρώτο στόχο, να εκμεταλλευτώ την δυνατότητα μου για ζωή. Να ζω την κάθε στιγμή μου θετικά και με χαρά. Να αρκούμαι σε μικρές στιγμές και απλές. Βόλτες και εκδρομές με τους φίλους μου, οικογενειακές συγκεντρώσεις, και μικρές αποδράσεις με τον σύντροφό μου. Αυτή η κατάσταση ήταν μεγάλο εμπόδιο για την δουλειά μου, έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να ψάξω να βρω διαφορετικούς τρόπους εργασίας πάνω στο αντικείμενο μου. Άρχισα να μπαίνω στον κόσμο των social media περισσότερο, ώστε να επικοινωνώ με τον κόσμο, ώστε να μπορώ να είμαι σε επαφή με τους ασκούμενους μου. Να μπορώ να τους δώσω κίνητρο και τρόπους να ασκηθούν.

Ισως να ήταν μια ευκαιρία να εξελίξουμε τις γνώσεις μας και τις ικανότητες μας σε τομείς που αγνοούσαμε, ή τεμεπελιαζαμε με γνώμονα την ασφάλεια της εποχής. Έτσι το είδα, και φρόντισα να γίνω πιο δημιουργική από ποτέ, ακόμα και μέσα από το blog μου. Θεωρώ πως όλοι μας πρέπει αν κινητοποιηθούμε και αν βρούμε καλύτερους και διαφορετικούς τρόπους να ανταπεξέλθουμε στους νέους ρυθμούς και την καινούργια καθημερινότητα.

Δεν υπάρχει λόγος άγχους και πανικό. Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορεί να σου προσφέρει τρομερές ιδέες επαγγελματικής εξέλιξης και επανεκπαίδευσης. Όπως και εξαίσιες ιδέες για να ανακαμψεις ψυχολογικά. Βόλτες στον ήλιο, για φωτοσύνθεση και βιταμίνη D, περιπάτους στην εξοχή, για να μαζέψεις καθαρό αέρα, ένα δείπνο με φίλους, για να ανταλλάξετε ιδέες και προβληματισμούς, άσκηση με τον σύντροφό σου ή το παιδί σου στο κοντινό άλσος, για ενέργεια και ευεξία. Υπάρχουν πολλές ιδέες που μπορείς να σκεφτείς, να ανακαλύψεις ή και να διαβάσεις, ώστε η καθημερινότητα σου να αποκτήσει μια ομαλή λειτουργία.

Σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες την ευκαιρία  να συμμετάσχω σε αυτό το challenge. Μου αρέσουν πολύ, νιώθω πως με κάνουν δημιουργική και απολαμβάνω το χρόνο που τους αφιερώνω.



Βρείτε την: 









ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΡΟΣ 
ΣΤΟ BLOGGERS TALKING
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ 
ΣΤΟ infojustk@gmail.com
ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ! 






  • Share:

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Πάντα αυτά τα δρώμενα φέρνουν κόσμο κοντά. Μεγαλώνει η δικτυακή γειτονιά και όλα παίρνουν ένα πιο ζεστό χρώμα.
    Θα το παρακολουθήσω Κατερίνα μου.
    Καλή και όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα μου.
    Πρόσφατα σκεφτόμουν πως μου έλειψαν αυτά τα δρώμενα στην μπλοκόσφαιρα, μας φέρνουν πιο κοντά και γνωριζόμαστε καλύτερα.
    Ευχαριστουυμε για την ομορφη ιδεα!
    Να εισαι καλα και να εχεις εναν ομορφο μηνα!
    Παω να ερευνησω την νεα μπλοκοφιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα δρώμενα νομίζω πως μας βγάζουν άπό τα καθιερωμένα, από την ρουτίνα ας πούμε των αναρτήσεων μας που πολλές φορές γράφονται γιατί απλά θέλουμε να επικοινωνήσουμε, να πούμε τις σκέψεις και τις χαρές μας.Όπως πάντα εσείς οι νέες θα είστε αυτές που θα αλλάξετε τα παλιά..εξώφυλλα και θα βάλετε νέα. Είμαι στο χώρο αυτό από το 2007 και κανένα FB ή Insragram δεν μπορεί να μου το αντικαταστήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντένια πολύ χάρηκα που σε γνωρίσαμε καλύτερα! Κατερίνα μου μπράβο για την όμορφη πρωτοβουλία σου. Σε χαίρομαι που όλο βρίσκεις κάτι καινούριο να καταπιαστείς.
    Τα φιλιά μου και στις δυο σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το παιχνίδι τελικά ια μας φέρει πιο κοντά.
    Χάρηκα κι εγώ που σε γνώρισα και κάνοντας μια βιαστική βόλτα στο μπλογκ σου, είδα ενδιαφέροντα πράγματα.
    Θα φροντίσω να το ξεψαχνίσω καλύτερα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή