Pause & Inspiration

By Katerina V - Αυγούστου 24, 2020

 




Υπάρχουν μέρες που δεν μπορείς να ξεφύγεις από την μαυρίλα της εποχής. Η πραγματικότητα μοιάζει ανυπόφορη.

Δεν ξέρεις από που να πιαστείς, πως να αντιδράσεις
και νομίζεις πως είσαι μέρος μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας! Αυτή είναι η νέα εποχή, που κάποιοι είχαν προβλέψει. Και τώρα;

Ναι τα πράγματα είναι πολύ άσχημα, 
σχεδόν για όλους μας.

Δεν είμαι από εκείνους που τα παρατάνε εύκολα. 
Ελπίζω ούτε κι εσείς.



Η επανάσταση μπορεί να γίνει αλλιώς.
Με χίλιους δύο τρόπους, με μικρές πράξεις
που καθορίζουν την στάση ζωή μας.





με γενναία καρδιά και -γερό- στομάχι προχωράς!


Η καλοσύνη είναι δωρεάν, κι όμως τόσο ακριβοθώρητη!

Η πορεία του καθενός διαφέρει, γι'αυτό μην κρίνεις 
και προπάντων μη συγκρίνεις. Είναι μάταιο!

Τα πάντα αλλάζουν κι όσο κι αν μας τρομάζει,
εκεί βρίσκεται όλη η περιπέτεια.

Χάνουμε τον χρόνο και την ενέργειά μας
εστιάζοντας σε όσα δεν έχουμε,
σε όσα δεν είμαστε. 

Και τι κερδίζουμε;




ΚαΛή ΕβΔοΜάΔα!


  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Δεν χάνουμε την πίστη και το πάθος μας για ζωή Κατερίνα μου. Δεν λυγίζουμε από τις αναποδιές. Ναι, έχουμε μπροστά μας μεγάλο ανήφορο αλλά θα το παλέψουμε Κατερίνα μου. Δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά μονάχα να σταθούμε να παλέψουμε. Και θα το κάνουμε.
    Στέλνω φιλιά πολλά και τις καλύτερες ευχές μου. Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Γιάννη μου, αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!

      Διαγραφή
  2. Η τελευταία σκέψη κάθε δύσκολης μέρας: "Eίμαστε ακόμα ζωντανοί, στη σκηνή, σαν ροκ συγκρότημα..."
    Όλοι εδώ είμαστε Κατερίνα μου. Θα βγούμε πέρα, είναι μονόδρομος.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπομονή και θετική σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Και σε σενα, καλώς ήρθες!!

      Διαγραφή