Take a walk with me: Παράθυρα παντού

By Katerina V - Αυγούστου 04, 2020



Σας έχει τύχει όταν βλέπετε μια συγκεκριμένη κατηγορία "αντικειμένων" να θέλετε οπωσδήποτε να τα φωτογραφίσετε; Να σας τραβάνε σαν μαγνήτης, πιο πολύ από όλα τα υπόλοιπα. Εμένα αυτό με πιάνει με τα παράθυρα. Ενίοτε και τις πόρτες. Τα παράθυρα όμως τα ξεχωρίζω μακράν από κάθε τι άλλο. Συγκέντρωσα εδώ μια μικρή συλλογή από διάφορα μέρη, κυρίως από το κέντρο της Αθήνας, το Ναύπλιο και την Κρήτη.


τα κοινωνικά παράθυρα!


ερμητικά κλειστά παράθυρα,
μαρτυρούν εγκατάλειψη
ή ανάγκη για απομόνωση;


παράθυρο με ευχαριστήριο μήνυμα 
για εκείνους που σέβονται τον προσωπικό τους χώρο
και τα λουλούδια της αυλής!


σκιές στο παράθυρο
αγκαλιάζουν τον τοίχο



παράθυρα που αιχμαλωτίζουν


παράθυρα σπασμένα
υπήρχε ζωή κάποτε
πίσω τους...



Θεέ μου πως ποθώ μιαν



το καλύτερο μήνυμα σε τοίχο...τυχερός ο γραφών, τυχερός και ο αποδέκτης!





Παράθυρο στον ουρανό...







παράθυρο με την πιο περιζήτητη θέα



*****


Εσάς τι σας τραβάει σαν μαγνήτης να φωτογραφίζετε;
Καλό Αύγουστο με παράθυρα ανοιχτά..









  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Κατερίνα μου το θέμα σου είναι από τα λατρεμένα μου. Αν δεις τη σελίδα μου στο pinterest έχω ειδικό θέμα με πόρτες και παράθυρα. Τα λατρεύω. Όμως χρειάζεται πολύ τρέξιμο και πολλά ταξίδια για να φωτογραφίσεις ανάλογα.
    Θαύμασα τις λήψεις σου, μου άρεσαν πάρα πολύ και τις αγαπώ.
    Να είσαι καλά να μας χαρίζεις ανάλογες στιγμές.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος ούτε καν ερασιτέχνης, είναι τραβηγμένες με ένα απλό κινητό, αλλά με πολλή αγάπη! Χαίρομαι που το εισέπραξες ως λάτρης παραθύρων κι εσύ!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφο θέμα για φωτογράφιση. Τα παράθυρα μιλούν! Ανοιχτά ή κλειστά πάντα θα αναρωτιέσαι ποιοι κατοικούν μέσα! Όμορφα χρώματα, σχέδια, ιδιάιτερα μου αρέσουν τα ξύλινα με τις γρίλιες! Κι αυτά με τις γλάστρες... επιβεβαιώνουν τη ζωή!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παράθυρα μιλούν, τι ωραία φράση..! Για τίτλο ταιριαστή!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ καλημέρα, καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα τα παράθυρα σου Κατερίνα μου και άρα και τα "κλικ" σου!
    Εγώ λατρεύω τον ουρανό, ειδικά το σούρουπο. Κι έχω πάμπολες φωτογραφίες με "σούρουπα".
    Πάντα όμορφες οι διαδικτυακές μας βόλτες. Ευχαριστούμε.
    Πολλά φιλιά Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι..! Κι ο ουρανός αγαπημένη θεματολογία!
      Πολλά φιλιά Μαρίνα μου

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα σας!
    Πέρασα να πω ένα γεια, μιας και είστε η αιτία που συμμετείχα στο βλογοπαίγνιον που ξεκινήσατε και το οποίο το χάρηκα πάρα πολύ!

    Μου αρέσουν τα παράθυρα.Και έχετε πολύ ωραία παράθυρα να μας δείξετε.
    Ξεχώρισα κάποια πολύ γνωστά μου στο Ναύπλιο κι ένα που έχω την εντύπωση ότι το έχω συναντήσει στα Χανιά, αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Λέω για εκείνο με τη γάτα...

    Θα μου άρεσε να φωτογραφίζω παράθυρα.
    Επίσης θα μου άρεσε να φωτογραφίζω πόρτες.
    Και τα μηνύματα στους τοίχους!
    Αλλά δεν φωτογραφίζω συχνά.
    Μια δεν έχω τα γυαλιά της πρεσβυωπίας μαζί μου, μια τρέμει το χέρι μου, μια ο ήλιος κάνει την οθόνη να γυαλίζει, μια βαριέμαι κι έτσι σπανίως φωτογραφίζω...

    Ωραία είστε εδώ.
    Ευάερα και ευήλια και με καλό μέγεθος γραμματοσειράς.
    Θα ξαναέλθω!

    Και πάλι καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία παραθυράκια, ωραία βόλτα και το σημαντικότερο, ωραία αλλαγή στο blog. Για πάμεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή