December Journal Prompts Part B

By Katerina V - Δεκεμβρίου 29, 2020

 


Το δεύτερο μέρος της λίστας Δεκεμβρίου από το blog https://millennial-grind.com γιατί η αυτο-συνέντευξη δεν είναι εύκολη υπόθεση όσο και αν σε αποζημιώνει στο τέλος. Όσοι το έχετε δοκιμάσει μπορείτε να καταλάβετε το συναίσθημα και το αποτέλεσμα!



  1. What big change would you like to make to your life? : Την πιο μεγάλη προτιμώ να την κρατήσω ιδιωτική. Τις αμέσως επόμενες μπορώ να τις καταγράψω. Να αλλάξω σπίτι-περιοχή, να αλλάξω εργασία.

  2. What is your dream job? : Εκείνη που θα μπορώ να συνδυάζω και τα χόμπι μου και το μεγάλο μου απωθημένο... τα ταξίδια!

  3. What is your vision for the future? How will you get there? : Με όσα τρομακτικά συμβαίνουν χάνω την διορατικότητά μου ορισμένες φορές και δυσκολεύομαι να δω πως θα εξελιχθώ κι εγώ και ο κόσμος όλος.

  4. What do you fear most about the future? : Πέρα από τα προβλήματα υγείας με τρομάζει η αγριότητα της κοινωνίας.

  5. Does growing old scare you? : Η αλήθεια είναι πως συμφιλιώνομαι εύκολα με το γεγονός ότι μεγαλώνω. (συμβάλλει θετικά και η απουσία ρυτίδων χεχε)

  6. What do you want most out of life? : Να ζω έντονα την κάθε στιγμή, να απολαμβάνω τις χαρές χωρίς να σκέφτομαι τις δυσκολίες και το μετά... Γιατί αυτό μας μένει. 

  7. What one thing could you do today to help you achieve your goals? : Να μη χάσω την πίστη στις δυνατότητές μου, να μετατρέπω όλα τα εμπόδια σε δύναμη και ευελιξία.

  8. What could you do to improve your finances in the future? : χαχα εδώ γελάνε!

  9. Is anything holding you back from achieving your goals? How can you deal with it? : Η κατάσταση που βιώνουμε εδώ και ένα χρόνο περίπου, η οποία έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά σε όλους τους κλάδους. Δεν είναι κάτι που μπορείς να διαχειριστείς εύκολα. Είσαι σε μια αρρένα και πολεμάς με τα θηρία.

  10. Do you believe you deserve good things to happen to you? If not, why? : Φυσικά και το πιστεύω χωρίς να αποτυπώνεται εγωϊστικά. Κι αυτό δεν σημαίνει πως τα περιμένω εξ 'ουρανού ή πως δεν δίνω καλά πράγματα στους άλλους.

  11. What new thing do you want to try in the next year? : Για μία φορά θα ήθελα να μη κάνω σχέδια και να αφήσω λίγο το σύμπαν να με πάει...

  12. What makes you happy about your life right now? : Η οικογένειά μου και εκείνοι οι λίγοι άνθρωποι που με ξέρουν και με νιώθουν πραγματικά και έχουμε αμοιβαία αγάπη και εκτίμηση.

  13. What makes you sad about your life right now? : Το ότι συμβιβάστηκα εργασιακά για να μπορέσω να επιβιώσω μέχρι να δούμε λίγο φως.

  14. Are you satisfied with life? : Σε έναν ικανοποιητικό βαθμό ναι είμαι, κι ας έχω τόσα ακόμα που θέλω να καταφέρω.

  15. What difference would you make to the world? : Ω δύσκολη ερώτηση, είναι από εκείνες που αν είσαι προσγειωμένος προτιμάς τους άλλους να το πουν για σενα. Δεν ξέρω... ίσως ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα, η ευγενική ψυχή μου και που δεν μ'αρέσει να ζω επιφανειακά.

  16. What do you want your legacy to be? :  Δεν θα έλεγα όχι σε ένα σπίτι στην θάλασσα (ακούτε γονείς;;) χεχε αστειεύομαι! Την έχω ήδη την κληρονομιά μου και είναι ανεκτίμητη.



  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια