25 λέξεις #13

By Katerina V - Ιανουαρίου 01, 2021

 


Υποδέχομαι την νέα χρονιά με την συμμετοχή μου στο τελευταίο δρώμενο του '20.

Η αλήθεια είναι πως δεν έκατσα καθόλου μα καθόλου ήσυχη. 

Η Μαρία μας από το Κείμενο σήμανε την επιστροφή για τις 25 λέξεις. 

Ο 13ος κύκλος ξεκίνησε με την παρακάτω εικόνα που μας δόθηκε για έμπνευση.




11

Γεννήθηκες πολλές φορές 
στην σκέψη μου. 
Καθοδήγηση λυτρωτική στην ομίχλη. 
Φεγγάρι σύμμαχος στα σκοτάδια μου. 
Ρίζα του δέντρου, κράτησέ με όρθια. 

Κι όταν γίνεις ψυχή...



****

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις υπέροχες συμμετοχές
και εδώ τα αποκαλυπτήρια!

Ελπίζω τα ολιγόλεκτα να αρχίσουν να αγαπιούνται
περισσότερο γιατί είναι πολύ ιδιαίτερα.
Είναι τόσο δύσκολο να εκφράζεσαι με λίγες λέξεις
και είναι αντίστοιχα απερίγραπτη η ικανοποίηση όταν 
το καταφέρνεις. Tα πολλά λόγια μερικές φορές είναι περιττά.

Να είμαστε γεροί να δημιουργούμε.

Καλή χρονιά φίλοι μου!!






  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Συγχαρητήρια Κατερίνα μου,
    Με είχε εντυπωσιάσει το κλείσιμό σου.
    Συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψες και εδώ και στης Μαρίας για τις 25 λέξεις.
    Εξάλλου εγώ λατρεύω τη λακωνική έκφραση...

    Καλή χρονιά να έχεις, γεμάτη αγάπη, γαλήνη και υγεία!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου καλή χρονιά!!

      Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου την οποία και ξεχώρισα! :)
      Νομίζω είναι αρκετά παρεξηγημένα αυτά τα λογοτεχνικά είδη όπως και η ποίηση εξάλλου.

      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Κατερίνα μου. Ξεχωριστό το ποίημά σου
    Και ναι το 25λεκτο είναι αγαπημένο δρώμενο
    Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία, δύναμη, χαμόγελα και πολλές πολλές όμορφες στιγμές
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου!!
      Καλή Χρονιά με όσα αγαπάς!!

      Διαγραφή
  3. Σπαραχτική προσευχή το ολιγόλεκτό σου!
    Μαζί με τα συγχαρητήριά μου, στέλνω τις ολόψυχες ευχές μου για τη νέα χρονιά σου, Κατερίνα μου.
    Όλα όσα προσμένεις και για όλα όσα αγωνίζεσαι, να πραγματοποιηθούν 💥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου για το ζεστό σου σχόλιο και την υπέροχη ευχή!

      Καλή Χρονιά και από εδώ γεμάτη με όσα αγαπάς!!

      Διαγραφή
  4. Τα ολιγόλεκτα είναι μια ιδιαίτερη διαδικασία λογοτεχνικής έκφρασης. Όπως λες Κατερίνα πολύ δύσκολη. Πρέπει σε 25 λέξεις να συμπυκνώσει ολάκερη αφήγηση και να εκφράσει τα συναισθήματα που βγάζει η συγκεκριμένη υπέροχη εικόνα. Πολύ λεπτή και τρυφερή η συμμετοχή σου, η γραφή σου, η μεταφορά της εικόνας σε παραστάσεις ψυχής.
    Χαίρομαι που είσαι εδώ Κατερίνα μου.
    Καλή χρονιά να έχεις με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλέ μου Γιάννη!!

      Να σου φέρει αυτή η χρονιά μόνο χαρές και όμορφες στιγμές!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το "κι όταν γίνεις ψυχή" τής υπόσχεσης..
    Αγαπώ τα ολιγόλεκτα, είναι μεστά με ουσία 🌸
    Πολλά φιλιά και καλή χρονιά Κατερίνα μου! 🌷

    Υ.Γ Πόσο όμορφες είναι οι γραφομηχανές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Πέτρα μου και η γραφομηχανή είναι ένα απωθημένο.

      Καλή Χρονιά με υγεία και δύναμη!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτο σου Κατερινάκι μου. Η ευχή σου, ευχή μου.
    Να 'χουμε καλή χρονιά και σε κάθε βήμα της, να μας δίνει έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου!! Κάπου πήρε το μάτι μου 3 φλουριά βρε θηρίο;;;

      Έτσι τυχερή να είσαι και το 2021 και πάντα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για το δρώμενο των 25 λέξεων που κανει η Μαρία.. η κάθε μορφή γραφής έχει την δική της ιδιαιτερότητα και έμπνευση!!
    Η συμμετοχή σου εξαιρετική.. μια εικόνα πόσες σκέψεις ε;
    Καλή χρονιά Κατερίνα μου με υγεία και πολλές δημιουργικές ιδέες, σε όλους τους τομείς!!
    χρόνια πολλα και καλά!! φιλιααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά αγαπημένη με υγεία, όμορφες στιγμές και όσα αγαπάς!!
      Με το καλό να έρθει το μωράκι της οικογένειας!!

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή