18 λόγοι που με κάνουν να αγαπώ τους άντρες ένα τσικ παραπάνω

By Katerina V - Ιανουαρίου 16, 2021


πηγή εικόνας: https://www.artofmanliness.com/

Η σημερινή μου ανάρτηση είναι εντελώς καλοπροαίρετη και με διάθεση για χιούμορ, γιατί είναι αναγκαίο να ξορκίζουμε την δύσκολη καθημερινότητα με πιο ελαφριές πινελιές! Προειδοποιώ λοιπόν πως δεν έχει σκοπό να θίξει κανέναν και φυσικά να βάλει ταμπέλες με γενικότητες. Πλέον έχω την αίσθηση πως τα πάντα παρεξηγούνται εύκολα, γι'αυτό και κάνω οικειοθελώς μια επεξηγηματική εισαγωγή.

Για πρώτη φορά στα 9 χρόνια blogging θα κάνω αφιέρωμα στους άντρες από την δική μου οπτική και με τον ολόδικό μου τρόπο! Όσοι με διαβάζουν χρόνια θα απορούν.

πηγή εικόνας: https://www.traveller.com.au/

18 Λόγοι που με κάνουν να αγαπώ τους άνδρες ένα τσικ παραπάνω:


  • Είναι πιο ευχάριστοι και πιο βολικοί στην παρέα.
  • Δεν σε σκανάρουν από πάνω μέχρι κάτω σχετικά με το ντύσιμο, το χτένισμα,το μακιγιάζ και γενικά..όλο σου το είναι!!
  • Δεν θέλουν εκατό ώρες προετοιμασία για ένα ραντεβού.
  • Δεν σου κρατούν μούτρα για το παραμικρό και
  • Δεν σε παραξηγούν με το καλημέρα σας!
  • Μπορείς να συζητήσεις μαζί τους τα πάντα χωρίς ταμπού.
  • Μπορείς να κάνεις/πεις καφρίλες και να μη σε σνομπάρουν.
  • Μπορείς να φας μαζί τους το οτιδήποτε χωρίς να μετρούν θερμίδες.
  • Δεν σε ανταγωνίζονται.
  • Οι φιλίες τους αντέχουν στον χρόνο.
  • Δεν τους αρέσει η φλυαρία και η υπερανάλυση.
  • Αν τους δώσεις 1-2 πράγματα που γουστάρουν θα είναι υπερευτυχισμένοι.
  • Μπορείς να γελάσεις μέχρι δακρύων και να τσαλακωθείς ανενόχλητα.
  • Δεν έχουν κολλήματα με παρεάκια που στους δύο τρίτος δεν χωρεί κλπ.
  • Δεν σου μιλάνε ώρες ατελείωτες για τους πρώην!
  • Δεν αλλάζουν γνώμη σε χρόνo dt.
  • Δεν σου χτυπάνε κάτι που έκανες εκατό χρόνια πριν.
  • Γιατί όσο και να μεγαλώσουν πάντα θα είναι σαν παιδιά!
πηγή εικόνας: https://www.sarahcunningham.org/



Το post αυτό είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στον αγαπημένο μου φίλο που πιστεύει ακράδαντα ότι στην προηγούμενη ζωή μου είχα γεννηθεί άνδρας! Και που έχουμε μοιραστεί άπειρες στιγμές γέλιου, καφρίλας και τσαλακώματος.

Θα χαρώ να μου πείτε κι εσείς μερικούς λόγους που έχετε αδυναμία στους φίλους σας τους άνδρες!



  • Share:

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Δεν ξέρω αν ακριβώς συμφωνώ ή αν πιστεύω πως τελικά όλα αυτά είναι θέμα χαρακτήρα απλώς τα συναντάς πιο εύκολα σε έναν άντρα λόγο της απλότητας του χαρακτήρα του.

    Η αλήθεια είναι πως κι εγώ συνήθως με τους άντρες τα βρίσκω πιο εύκολα και νιώθω πιο άνετα να ανοιχτω γιατί όντως συνήθως είναι πιο άνετο το κλίμα της παρέας και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν καλούπια.

    Το ότι δεν κάνουν την τρίχα τριχιά, είναι για μένα μεγάλο ατού του τρόπου που σκέφτονται.

    Όπως και να χει ναι, τους αγαπω κι εγώ ένα τσικ παραπάνω ακόμα και αν θέλω να πιστεύω πως είναι όλα θέμα χαρακτήρα ☺️

    Ωραίο ποστ Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Νικολέτα μου γι'αυτό και έκανα την επεξηγηματική εισαγωγή!

      Είχα ανάγκη για ένα πιο ανάλαφρο post.
      Ευχαριστω πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Χεχε... "Δεν θέλουν εκατό ώρες προετοιμασία για ένα ραντεβού" - μάλλον δε σου έτυχε φάση όπου εσύ σε 5 λεπτά μπορείς να είσαι ντυμένη-βαμμένη-έτοιμη στην πόρτα και ο φίλος που κανονίσατε να βγείτε μαζί να είναι ακόμα με το πιστολάκι του στο χέρι και το ζελέ και να ασχολείται με τη φράντζα του για το επόμενο μισάωρο, γι΄αυτό το λες!
    Πέρα από την πλάκα, σαν τη Νικολέτα πιο πάνω κι εγώ ανέκαθεν μπορούσα να συνεννοηθώ καλύτερα με τους άντρες. Σίγουρα είναι θέμα χαρακτήρα και ιδιοσυγκρασίας που λέει και όχι φύλου, απλά νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών είναι περισσότερο ακομπλεξάριστοι και άνετοι στις φιλίες τους. Μπορείς να γουρουνιάσεις, να καβαλήσεις ανάποδα την καρέκλα στο μπαράκι για να κάτσεις, να γίνεις γενικά κάφρος και να μην ασχοληθούν καν, γιατί "σιγά μωρέ, είναι ο εαυτός της". Μια γυναίκα αντίθετα μάλλον θα σε στραβοκοιτάξει σε τέτοιες περιπτώσεις: πώς τόλμησες και ξέφυγες από την πεπατημένη και/ή αυτό που θεωρείται κοινωνικά αποδεκτό να κάνει μια γυναίκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εντάξει εμένα με ξεπερνάει τώρα ότι επέστρεψες μετά από χρόνια σε αυτήν εδώ την ανάρτηση!!

      Καλά εννοείται ότι υπάρχουν εξαιρέσεις και τις έχω γνωρίσει. Αναφέρομαι στο μεγαλύτερο ποσοστό! Ας μη κολλήσουμε σε αυτό, γι αυτό σας έγραψα και την εισαγωγή.. ας εστιάσουμε αλλού!

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου, νομίζω ότι συμφωνώ με όλα όσα λες, δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω, τα είπες όλα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αγαπώ ένα τσικ παραπάνω τους άντρες γενικά γιατί θεωρώ ότι και στα δυο φυλα βρίσκεις αυτό που σου ταιριάζει κι απορρίπτεις αυτό που δε σου παει. Αγαπω όμως ένα τσακ παραπανω τους άντρες φίλους μου για το καφρικο χιουμορ τους και το ποσο γελάμε παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται αυτό Χριστίνα μου, χιουμοριστικη ανάρτηση είναι! Και τις γυναίκες τις αγαπώ και τις θαυμάζω, είναι θέμα χαρακτήρα. Απλά αναφέρομαι σε αυτά τα πιο καραμπινάτα χαρακτηριστικά τους που τα διαθέτει το μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών!

      Διαγραφή
  5. Μπορείς να κάνεις/πεις καφρίλες και να μη σε σνομπάρουν.

    Μπορείς να γελάσεις μέχρι δακρύων και να τσαλακωθείς ανενόχλητα.

    Οι φιλίες τους αντέχουν στον χρόνο.

    Μένω σε αυτά τα δύο αν και συμφωνώ κατά γράμμα και κατά λέξη (άντε και κατά περίσταση σε ορισμένες περιπτώσεις) και σε όλα τα υπόλοιπα!

    Εντάξει κορίτσια, είμαστε πιο βολικοί και πιο κάφροι τώρα τι να κάνουμε? χαχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα τρία μένω, στα τρία 😁 Ξέχασα και να μετράω πχιά!

      Διαγραφή
    2. Κάτι ξέρουμε εμείς ε;
      😉

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει, κατ' αρχήν, ο αυθορμητισμός και η αμεσότητά σου Κατερίνα μου. Το μοίρασμα και το άνοιγμα που κάνεις στην παρέα σου για ένα θέμα που είναι λίγο "κάπως".
    Να σου πω ευθέως ότι δεν είμαι από τους ανθρώπους που ταμπουρώνεται πίσω από τα προκατ στοιχεία και προνόμια κάθε φύλου. Πόσο μάλλον πίσω από την φαλλοκρατία ή την πατριαρχία.
    Οι άντρες που έχουν απορρίψει έννοιες και βιώματα όπως:
    1) Όλα είναι προέκταση του ...πουλιού μου.
    2) Η γυναίκα μου είναι ...ιδιοκτησία μου.
    3) Μια νοοτροπία νοσηρής κυριαρχίας
    4) Η γυναίκα είναι για το ...σπίτι

    Τότε πιστεύω ότι άνετα πέφτει μέσα σε όλα τα όμορφα κριτήρια που ανέδειξες σωστά. Είναι αληθινά.

    Καλησπέρα καλή μου φίλη. Πολύ όμορφο το σημερινό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για όλους τους λόγους που αναφέρεις και για τα "αρσενικά" που δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες που γράφει ο Γιάννης πιο πάνω, αγαπάω τρελά τους άντρες για την απλότητα και την αμεσότητά τους. Κι αν έχω εξαιρετικές αναμνήσεις απ' την επαγγελματική μου καριέρα, αυτές προέρχονται κυρίως από άντρες που συνεργάστηκα, σε αντίθεση με γυναίκες συναδέρφους που τις χαρακτήριζε η ανταγωνιστικότητα και πολλές φορές ο "κανιβαλισμός". Το έχω πει πολλές φορές και το πιστεύω ακράδαντα: Ο Θεός να σε φυλάει από γυναίκα καριερίστρια.Είναι αδίστακτη.
    Την καλησπέρα μου Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω ένα χάρισμα, να τα πηγαίνω καλά και με τα δυο φύλα. Κι ένα κακό ιδίωμα να βγάζω στους άντρες (πάντα για φίλους μιλάω) μια ανάγκη προστασίας. Η οποία ενίοτε είναι εκνευριστική, γιατί είμαι και δυναμική πανάθεμα με!
    Να σημειώσω ότι ένα πράγμα που αγαπώ στους άντρες είναι ότι αν δεν είσαι η κοπέλα τους ώστε να φοβούνται που θα κοιμηθούν τη νύχτα 😂 αν τους ρωτήσεις άποψη για την εμφάνιση, θα σου πουν την αλήθεια. Πχ. "είσαι πολύ όμορφη" ή "σε έχω δει και καλύτερη".
    Οι γυναίκες δε θα το κάνουν αυτό. Συνήθως από ευγένεια (ή και ζήλια, το 'χω δει κι αυτό), θα πουν "κούκλα" κι ας μην είσαι!
    Το απόλαυσα Κατερινάκι το σημερινό σου άρθρο. Θα ήθελα να σε δω ξανά σε αυτό το ύφος!
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο είναι να νιώθει ο άλλος προστασία κ ασφάλεια μαζί σου.. (αν κατάλαβα σωστά τι εννοείς). Εννοείται ότι λενε την αλήθεια περισσότερο, ίσως κ πιο ωμή βέβαια..

      Αχ σε ευχαριστώ, έρχεται σύντομα σε ανάλογο ύφος κι άλλο αρθράκι. ❤️

      Διαγραφή
  9. Να σου πω ότι δεν γέλασα; Θα είναι ψέμα. Αγαπώ τους ανθρώπους αντρες και γυναίκες αρκεί να δένουμε.Ναι μιλάς πιο άνετα με τους άντρες φίλους, αλλά ίσως επειδή είναι το άλλο φύλο. Δεν μπαίνουν στη θέση σου οπότε είναι πιο αντικειμενικοί. Αλλά να σου πω ότι και οι άντρες κάνουν ώρες να ετοιμαστούν, ωωω στο λέω με σιγουριά. Και είναι πιο πολυ κουτσομπόληδες από τις γυναίκες. Α και σε σκανάρουν από την κορυφή ως τα νύχια κοιτάζοντας τα οπίσθιά σου ή τα στήθη σου. Αλλά οι φίλοι δεν το κάνουν είτε είναι γυναίκες είτε άντρες. Αλλά ναι είναι σαν παιδιά και τα πάω πολύ καλά με τα παιδιά χιχιχι
    Καλημέρα Κατερίνα μου Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά σίγουρα μπορούμε να βρούμε και πολλά να τους προσαψουμε.. Απλά στάθηκα στα πιο βασικά κ επικρατέστερα!!

      Διαγραφή