Little words big thoughts

By Katerina V - Ιανουαρίου 18, 2021


Ο καθένας μας παλεύει με κάτι διαφορετικό.
Μάχεται, αγωνίζεται για κάτι διαφορετικό.
Ποτέ να μην υποτιμάμε, να μην συγκρίνουμε...
Δεν είναι ίδιες οι ζωές μας.
Δεν περπατήσαμε με τα ίδια παπούτσια.
Δεν ονειρευτήκαμε με τον ίδιο τρόπο.
Ο καθένας μας είναι ξεχωριστός.
Ξεχωριστά τα προβλήματα
ξεχωριστά και τα όνειρά του!
Αν δεν τα καταλαβαίνεις, αν δεν τα νιώθεις,
αν δεν σε ενδιαφέρουν, αν δεν σε εμπνέουν
απλά σεβάσου τα!
Ο καθένας μας τραβάει τον δικό του δρόμο.
Αν έχει και συνοδοιπόρους είναι ευλογία.




Καλή εβδομάδα με ζεστασιά στις ψυχές μας!




  • Share:

You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Δεν ξέρω για ποιον λόγο ένιωσες την ανάγκη να κάνεις αυτή την τόσο αυτονόητη δήλωση, αλλά σίγουρα έχεις απόλυτο δίκιο. Το έχω νιώσει πολλές φορές κι εγώ, αλλά τους προσπερνώ διότι εγώ, και μόνο εγώ, τον χάραξα αυτόν τον δρόμο.
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!
      Είναι μερικές σκέψεις που είχαν μείνει για πολύ καιρό στο πρόχειρο και είπα να τις μοιραστώ.. Ενώ τα πάντα είναι αυτονόητα, τελικά καταλήγουμε να μην είναι τίποτα!

      Εννοείται προσπερνάμε, καλή συνέχεια σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ πολύ σωστές και φιλοσοφημένες οι σκέψεις σου Κατερινάκι.
    Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να κατανοήσουμε και να λειτουργήσουμε με όλα αυτά ως πυξίδα.
    Μακάρι τα πρότυπα κι οι νοοτροπίες να μην μας επηρεάζαν σαν κοινωνία.
    Τότε θα ήμασταν πιο ελεύθεροι και πιο ήρεμοι μέσα μας.
    Σε φιλώ γλυκά.
    Καλή συνέχεια στη μέρα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κατερίνα μου
    Ο καθένας μας είναι διαφορετικός, όπως και οι συνοδοιπόροι μας. Ο σεβασμός είναι απαραίτητος για την συνύπαρξη μας.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελένη μου, έτσι ακριβώς είναι!

      Καλή εβδομάδα με υγεία και χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσε ιδιαίτερα το κλείσιμο της σκέψης σου σήμερα Κατερίνα μου. Αλλά και το σύνολο του θέματός σου.
    Σεβασμός στον άλλον. Στα δικά του όνειρα. Καθώς εκείνος σέβεται τις αξίες της ζωής, ο αγώνας μας έχει χρέος να ενωθεί στις κοινές αξίες.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Γιάννη τα σχόλια σου είναι πάντα μια σημαντική προέκταση των σκέψεων μου!

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου.
    Μου άρεσε πολύ η ευχή σου στο τέλος.

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας θυμόμαστε πως είμαστε όλοι μας άνθρωποι, και στο τέλος της ημέρας, το ταξίδι μας οδηγεί στον ίδιο προορισμό. Οπότε ας προσπαθούμε να κάνουμε τη δική μας ζωή καλύτερη αντί να κρίνουμε των άλλων!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή