Μια περιπέτεια ακόμα

By Katerina V - Απριλίου 16, 2021


Να μην έχεις τόσο άγχος... Λέμε ο ένας στον άλλον και ποτέ δεν το τηρούμε για τον εαυτό μας πραγματικά. Το δικό μου άγχος κατά καιρούς μου άφηνε διάφορα κουσούρια για δωράκι. Τώρα με έφτασε για πρώτη φορα στα 35 μου σε νοσηλεία με απίστευτη ταλαιπωρία και με ανυπόφορους πόνους.


Ευτυχώς έπεσα σε πολύ καλά χέρια γιατρών και νοσηλευτών που κε ξεψάχνισαν και με φρόντισαν απίστευτα πολύ. Είμαι πολύ ευγνώμων.

Μέσα στην ατυχία μου ήμουν τυχερή γιατί ο οργανισμός μου έστειλε σημάδια προειδοποιητικά πριν συμβούν τα χειρότερα.

Η περιπέτεια δεν τελείωσε εδώ φυσικά καθώς θα πρέπει να προσέξω και να στερηθώ πάρα πολλά μέχρι να επανέλθει ο οργανισμός μου.

Δεν θα καταληξω σε όλα τα φιλοσοφημένα κλισέ που με εκνευρίζουν αφάνταστα. Απλά να φροντίζουμε να μη παίρνουμε πάνω μας το βάρος όλου του κόσμου... Να απέχουμε από κάθε τι αρνητικό που μας ρουφάει όλη την ενέργεια. Να αλλάζουμε συνήθειες για το καλό μας και να ξεχνιόμαστε λίγο παραπάνω με οσα αγαπάμε.

Να σας προσέχετε ❤️



  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Την Καλημέρα μου Κατερίνα. Χαίρομαι, που οι γιατροί σου, έκαναν γρήγορη διάγνωση και όλα βρίσκουν το δρόμο τους. Όσο για το άγχος, το είχα κι εγώ παλιά, σε απελπιστικό βαθμό, ευτυχώς μόνος μου κατάλαβα τι γινόταν, (μετά από προειδοποιητικά σημάδια πάντα) και φρόντισα να αλλάξω κάποια πράγματα. Βασικά, όπως λέω, είναι να κάνεις ένα κλικ στο μυαλό σου για αλλαγή. Εύκολο; Όχι, αλλά γίνεται. Φιλοσόφησέ το λίγο πρώτα και μετά, ξαναμπες στη ζωή, αποφασισμένη να κάνεις τη διαφορά.
    Εύχομαι υγεία και δύναμη σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα έχουμε δρόμο για την διάγνωση γιατί δεν βρέθηκε κάτι παθολογικό που μου προκάλεσε τέτοιους πόνους ανυπόφορους. Έχω ακόμα μερικές εξετάσεις και υπερηχους για να αποκλείσουμε τα πάντα.

      Σ ευχαριστώ πολύ πολύ και σε σένα καλή δύναμη!!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου τρεις φορές έφτασα στα επείγοντα του νοσοκομείου, νομίζοντας ότι πεθαίνω, με κρίσεις πανικού. Ούτε μέχρι το περίπτερο δεν μπορούσα να πάω. Και όταν ζήτησα τη γνώμη ειδικού πλέον μου πρότεινε θεραπεία με χάπια. Βγήκα από το ιατρείο και σκέφτηκα γιατί θα πρέπει να φαρμακωθώ , όχι δεν το επιτρέπω. Και μόνη μου το προσπάθησα και όλα καλά πλέον. Αλλάζω σκέψεις αμέσως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη δική μου περίπτωση με κρίσεις στομάχου νοσηλεύτηκα.
      Χαίρομαι πολύ που το αντιμετώπισες έτσι!! 🌷

      Διαγραφή
  3. Περαστικά σου Κατερίνα μου.
    Δεν θα πω κάτι...τα λόγια περιττά από μια αγχωτική σαν και μένα
    Μόνο αγάπησέ σε!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πες η καλύτερη συμβουλή δεν είναι το μην αγχώνεσαι;;

      Μωρέ με αγαπάω δεν είναι αυτό το θέμα, η εργασία μου (έχω αλλάξει τους τελευταίους μήνες) και ο κοβιντ μου τα δημιουργούν όλα.. Μεγάλη ιστορία!

      Διαγραφή
  4. Είναι το δυσκολότερο πράγμα τελικά η αποφυγή τού στρες. Κάποιοι μιλούν για τη διαφορά στρες από άγχος, εγώ δεν έμαθα να τα ξεχωρίζω. Νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν το γλιτώνουμε αυτό το "πακέτο", κι ύστερα έρχεται ο "λογαριασμός", και ψαχνόμαστε.. Ευτυχώς που ο οργανισμός σου, έδωσε "σημάδια" και κάνεις εξετάσεις. Σου εύχομαι ολόψυχα όλες να είναι τέλειες! Η δουλειά που λες, αλλά και ο κορονοϊός, έχουν προκαλέσει πολλές "ζημιές". Φιλιά πολλά και γρήγορη ανάρρωση Κατερίνα μου 🌷🌺🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν τα ξεχωρίζουμε εύκολα! " Μερικές φορές το άγχος είναι αποτέλεσμα του στρες, αποτελεί όμως διαφορετική πάθηση. Το άγχος μοιάζει περισσότερο με το αίσθημα του φόβου παρά με το στρες. Όταν έχουμε άγχος, αυτό οφείλεται σε ένα ερέθισμα που μας προκαλεί φόβο και ένα αίσθημα αδυναμίας."

      Σ ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου να ευχηθώ ολόψυχα περαστικά καλό μου κορίτσι με όλη μου την καρδιά. Ειλικρινά μας ανησύχησες και ελπίζω όλα να είναι υπό έλεγχο.
    Θεωρώ ότι θα πάρω ακριβώς την ανάρτησή σου σαν προειδοποίηση για μένα και την κατάστασή μου που βρίσκεται ακριβώς μια πόρτα πριν από αυτό το στάδιο.
    Πρόσεχε κοπέλα μου και η σκέψη μας κοντά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ακόμα είναι υπό διερεύνηση δεν έχει βγει διάγνωση, μένουν μερικές εξετάσεις ακόμα.

      Να σε προσέχεις ναι; 🌷

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι περαστικά, Κατερίνα μου! Πραγματικά, δεν ξέρω τι συμβουλή να σου δώσω. Σε ένα σχετικό σεμινάριο που παρακολούθησα, ανάμεσα σε άλλα, μας είπαν να εστιάζουμε στην αναπνοή μας, όταν αγχωνομαστε, και να μετράμε αργά μέχρι το δέκα. Κάνει δουλειά, δεν μπορώ να πω, αλλά πρέπει να το θυμάσαι συνέχεια. Σημαντικό είναι να αναγνωρίζεις ότι το έχεις και να μην αρνείσαι την ύπαρξή του (δεν έχω άγχος). Και πολύ σημαντικότερο είναι να μάθεις να αναγνωρίζεις τα πρώτα του σημάδια, ώστε να λες "αρχίζω να αγχώνομαι, ας σκεφτώ κάτι άλλο" και να σκέφτεσαι τον αγαπημένο σου, και κάποια όμορφη στιγμή μαζί του, ή κάποιο σχέδιο που κάνετε μαζί και σε γεμίζει θετικά συναισθήματα, ή, ακόμα καλύτερα, αν έχεις τη δυνατότητα εκείνη την στιγμή, να αλλάζεις περιβάλλον, είτε πηγαίνοντας μια βόλτα, είτε πηγαίνοντας κάπου που να είσαι μόνη σου και να βάλεις την αγαπημένη σου μουσική, είτε απλώς κοιτάζοντας έξω από ένα παράθυρο.
    Το άγχος δεν το νικάμε ποτέ, μαθαίνουμε να ζούμε με αυτό.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Ναι είναι κάποιες τακτικές που μπορεί να βοηθάνε. Εξαρτάται! Όταν έχεις ένα μόνο στρεσογονο παράγοντα να αντιμετωπίσεις είναι οκ οι αναπνοές και όλα. Όταν γίνεται το αδιαχώρητο όμως από πολλούς στρεσογονους παράγοντες εκεί δεν ειναι τόσο εύκολο. Και σε συνδυασμό με τόσες άλλες αναποδιές και στερήσεις.

      Διαγραφή
  7. "Καλέ μην αγχώνεσαι"!
    Όταν μου το λένε μου γυρνάει το μυαλό (και ξέρετε όλοι πόσο γλυκούλα είμαι).
    Λες και εγώ μανδάμ (ή κύριος, εγώ δεν είμαι ρατσίστρια)τη βρίσκω να εισπνέω ισόποσα άγχος και οξυγόνο.
    Ως φανατικά αγχωτική και με προβλήματα σε κοιλίτσα και στομάχι λόγω αυτού, δεν έχω να σου δώσω καμιά απολύτως συμβουλή. Δυστυχώς, είναι ο κόσμος τόσο λάθος διαμορφωμένος που όχι απλά προκαλεί στρες, το ενθαρρύνει κιόλας. Και ήρθε και η πανδημία και μας αποτέλειωσε.
    Παλεύω πολύ με το άγχος. Κάνω πολύ self care και προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω επιλύσει ριζικά το στρες ως πρόβλημα από τη ζωή μου!
    Κατερινάκι μου γλυκό, περαστικά να 'ναι όλα. Καλά αποτελέσματα να 'χεις, αν δεν τέλειωσες τις εξετάσεις. Να σε προσέχεις όσο μπορείς και καλό κουράγιο!
    (Για περαστικά πέρασα τον πόνο μου σου είπα! Μόνο εγώ... #για_τίποτα_δεν_είμαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα καλά έκανες Μαρινάκι μου να μοιράζεσαι τον πόνο σου, ειδικά όταν είναι παρόμοιος!
      Καλά και την κοιλίτσα την τιμάμε εδώ και μια δεκαετία άλλη παθησουλα κι αυτή αλλά ελεγχόμενη.
      Αυτό τώρα ήταν τόσο ανυπόφορο δεν μπορώ να σου περιγράψω λες και σε σκοτώνουν άσε άσε προσπαθώ να το ξεχάσω.

      Καλά οι ατάκες κ μόνο των κουλ τύπων μπορούν να σε στείλουν απευθείας επείγοντα!!

      Διαγραφή