Μέσα στην τρέλα της εποχής

By Katerina V - Σεπτεμβρίου 06, 2021

 

πηγή εικόνας:  ph. ALAN LEVINE



Κι αν έχω καταφέρει και επιβιώνω

μέσα  στην τρέλα της εποχής,

είναι γιατί φτιάχνω τον δικό μου κόσμο.


Κάποιες φορές κλείνομαι μέσα του

μέχρι να σταθώ και πάλι στα πόδια μου.

Η είσοδος επιτρέπεται αυστηρά σε λίγους.


Σε αυτή τη διαδρομή έχω ανακαλύψει

κι άλλους σαν κι εμένα.

Τότε οι κόσμοι μας ενώνονται.


Παίρνω από εκείνους έμπνευση

δίνω με τη σειρά μου,

κι όλα γίνονται λιγότερο ανυπόφορα.


Δεν αναλώνομαι πια σε περιττές επαφές,

σε ανούσιες κουβέντες.


Γιατί εκείνοι που με νιώθουν

με κοιτάνε και χαμογελάμε.

Δεν χρειάζεται να εξηγούμε.

Και δεν παρεξηγούμε.


Μέσα στην τρέλα της εποχής

βρίσκω ακόμα ευγενικές ψυχές

και η ελπίδα μέσα μου ζει ξανά.



Που χαθήκατε bloggers...;
Ελάτε να ανταμώσουμε ξανά!
Σαν τον παλιό καλό καιρό...






  • Share:

You Might Also Like

15 σχόλια

  1. Έχεις δίκιο ομορφιά μου χαθήκαμε...
    Πόσο όμορφη ήταν η μπλογκογειτονια μας...
    Για μένα μοιάζει αιώνες πριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι παρά το γεγονός ότι δεν σταμάτησα ποτέ για μεγάλο χρονικό διάστημα..

      Μου έχουν λείψει όσα κάναμε!! Μείναμε ελάχιστοι πια..

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μαζευόμαστε όπως βλέπω σιγά σιγά! Απολογούμαι: το καλοκαίρι δεν θέλω να γράφω, προτιμώ να λιάζομαι... κουσούρια είναι αυτά :)
    Αλλά τώρα είμαι έτοιμος και σιγά σιγά θα μπώ και πάλι στο παιχνίδι.
    Καλό φθινόπωρο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα και θα βγάλω το απουσιολόγιο...!
      Αχ συγχωρείστε γιατί κάνατε την καλύτερη δουλειά! Εμείς ούτε 10 μπάνια και φέτος..

      Διαγραφή
    2. Λιγότερα εγώ, για να παρηγοριέσαι! Ας είναι καλά η αυλή μας.

      Διαγραφή
  3. Μου ταιριάζουν απόλυτα όσα γράφεις Κατερίνα.
    Καλή επιστροφή λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας επιστροφή δημιουργική και με πολλές εμπνεύσεις ελπίζω.. 🌷

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου! Ωωωωωωπ κορίτσι μου με αδικείς! Σφόδρα θα έλεγα! :) :)
    Δεν έλειψα στιγμή όλο το καλοκαίρι από την blogo-γειτονιά! Κάτι σαν θαλαμοφύλακας ένα πράμα ντε.
    Εντάξει καλώς έκαναν πολλοί φίλοι και φίλες το διάλειμμά τους. Το είχαν ανάγκη.
    Στέλνω φιλιά κορίτσι μου. Όμορφο αυτό που έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέτρησα την πλειοψηφία απόντων Γιάννη μου! χαχαχα σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη!!
      Πραγματικά θαλαμοφύλακας είσαι.. αεικίνητος μπλογκο φρουρός!!

      Καλώς βρεθήκαμε και πιο.. επίσημα πια!! :)

      Διαγραφή
  5. Α εγώ έλειψα και κορίτσι μου δεν νοιώθω ενοχές χαχαχαχα
    Τώρα ξανά εδώ στις επάλξεις και περιμένω να ξεκινήσουμε τα δικά μας
    Είμαστε πάλι όλοι εδώ Κατερίνα μου
    Τα σπιτάκια μας δεν τ'αφήνουμε
    Για τις σκέψεις σου τώρα να πω ότι ταυτίζομαι
    Καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ενοχές να νιώθεις χαχαχα
      Καλώς ήρθες και πάλι Άννα μου, τα είπαμε και από τα μέρη σου 😊 Αν και επίσημα δεν έχει μπει το φθινόπωρο, το αγαπώ και το προσμένω (μαζί με ελάχιστους!!)

      Να είμαστε υγιείς, αυτό μόνο!

      Φιλάκια πολλά 🌷

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο, το κοινοποιώ! Καλή νέα σεζόν με δημιουργικά ξεκινήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ολυμπιάννα μου!! Ένα μικρό μοίρασμα σκέψεων για επανεκκίνηση..
      Χρόνια σας πολλά με την ευκαιρία όμορφα, ταξιδιάρικα και δημιουργικά!!

      Διαγραφή