Χωρίς χάσταγκ

By Katerina V - Φεβρουαρίου 12, 2022



πηγή εικόνας: https://www.jamjar.gr/



Χωρίς χάσταγκ.



Αναλωνόμαστε σε φίλτρα ξεγελώντας την αλήθεια.

Κι εκείνη κοντοστέκεται και μας κοιτάζει.

" πως τα έκαναν πάλι έτσι; "


Η άφιλτρη πραγματικότητα μας τρομάζει.

Δεν μάθαμε ποτέ να την αντιμετωπίζουμε

κοιτώντας την κατάματα.


Καταχωρούμε τις στιγμές μας σε χάσταγκ.

Πόσο γελοία νιώθω τότε,

Και αναρωτιέμαι μα γιατί το κάνω

αφού δεν μου ταιριάζει;


Όταν σταματήσεις να συμβαδίζεις

με την τρέλα της εποχής

απελευθερώνεσαι.


Όταν δεν σε νοιάζει 

αν θα έχεις αποδοχή.

Αν θα είσαι εντός της εποχής.


Και ποιος το ορίζει άραγε;

Ποιος είναι εντός και εκτός;


Αν είσαι old soul 

και καταπιέζεσαι μέσα στην

τόση ψηφιοποίηση των πάντων;


Δοκίμασε να ζήσεις

χωρίς φίλτρα και χάσταγκ.


Το αντέχεις;



  • Share:

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Οταν το κινητό έχει γίνει προέκτασή του χεριού μας, και όταν αυτοεπιβεβαιωνόμαστε διαμέσου της εικόνας, ε! τότε και τα φίλτρα και τα χάσταγκ και τα λάικ και...και, όλα χρειάζονται για να υπάρχουμε. Ας αναλογιστούμε το μάταιο της όλης "φάσης"...
    Την καλησπέρα μου, Κατερίνα!
    Υγ: Δεν εξαιρώ φυσικά και τον εαυτό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλοι μας Βασίλη κατά καιρούς!
      Η αλήθεια είναι ότι ακούω πολύ μουσική και εκεί ειδικά είναι προέκτασή μου.
      Αλλά δεν παύω να παρατηρώ γύρω μου, να ζω κάποιες στιγμές χωρίς να τις δημοσιεύω, να μη προσπαθώ να γίνομαι άλλη προκειμένου να είμαι αρεστή και άλλα τόσα..

      Καλησπέρα, καλό υπόλοιπο!!

      Διαγραφή
  2. Έλα ντε; Το αντέχουμε Κατερίνα μου; Κρεμόμαστε στην κυριολεξία από "ετικέτες" για να νιώσουμε πως υπάρχουμε. Μπορούμε να το αποδιώξουμε αυτό; Η αρμονία έγκειται στο να παίρνουμε από το κάθε τι εκεί έξω, το καλύτερο, το πιο θετικό. Και όχι άκριτα να κρεμιόμαστε πάνω του χωρίς δεύτερη σκέψη. Το να ακολουθείς το σωρό δεν είναι λύση. Το να προσπαθείς να του δώσεις σχήμα και τύπο είναι κάτι σημαντικό.
    Πάμε με μουσική καλή μου φίλη. Όμορφο βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του δώσεις σχήμα και τύπο, ωραία προτροπή Γιάννη μου!!

      Διαγραφή
  3. Μας έχουν βάλει σε ένα τρυπάκι όλα να χωρούν σε ένα hashtag, μακιγιαρισμένο με φίλτρα και δημόσιο για να 'χει αποδοχή.
    Ενδεχομένως εμείς που αντιστεκόμαστε σε αυτό, να θεωρούμαστε από ξεπερασμένοι, έως επαναστάτες.
    Μα αν δεν κάνεις επανάσταση για την ουσία της ζωής στηρίζοντας μια επιλογή σου δεν ξέρω γιατί άλλο να κάνεις.
    Όπως πάντα εμπνευσμένοι οι στίχοι σου Κατερινάκι μου, από τη ζωή, δοσμένοι με τον μοναδικό σου τρόπο, ποιητικά με ρεαλιστικά.
    Σου στέλνω γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι, το ξέρεις πολύ καλά, εσύ που το αντέχεις, ότι είναι δύσκολο. Αλλά έτσι μόνο ζούμε τις μεγάλες μας, τις γλυκές στιγμές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για εμάς τους ιδεοψυχαναγκαστικούς πάντως, οι "ταμπέλες" έχουν μια λογική τοποθέτησης, βρίσκουμε με ευκολία αυτό που αναζητάμε, δεν χανόμαστε εύκολα, κάτι που πριν το συνηθίζαμε. Θαρρώ πως η κάθε εποχή έχει τη δικιά της γλύκα... Κι έτσι επιθυμώ μονάχα να το βλέπω, αντλώντας το καλό, φιλτράροντας τα κατακάθια, πάντα κάπου, με κάποιον τρόπο καταφέρνουν να υπάρξουν ψήγματα πολύτιμα· κι ο εαυτός, μαθαίνει να τ' αναγνωρίζει.
    Φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α το εξετάζεις από άλλη σκοπιά.. μ'αρέσει!
      Να είσαι καλά Λία μου σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή