Μαύρες μέρες στην ιστορία

By Katerina V - Φεβρουαρίου 24, 2022

 


Μαύρες μέρες θα έρθουν πολλές.

Κι αυτό που πονάει

είναι που δεν μπορούμε 

να τις εμποδίσουμε.


Η ιστορία θα επαναλαμβάνεται

ξανά και ξανά και ξανά.


Δεν θα μαθαίνουμε από τα λάθη μας.

Δεν θα έρθει ποτέ δικαιοσύνη σε αυτό τον κόσμο.


Το τέρας θα αλλάζει μορφές.

Μαζί του κι εμείς.


Δεν θα μας κάνει τίποτα πια εντύπωση.

Γιατί θα τα έχουμε δει όλα.


Κι αν υπάρχει Θεός

πόσο καλά είναι κρυμμένος;

Κι αν είναι μέσα μας

γιατί δεν τον ανακαλύπτουμε;


Σαν να προσπαθούμε μάταια

να βάψουμε με ουράνιο τόξο

τα μαύρα σύννεφα.


Και κάποιοι να μας παίρνουν

από τα χέρια τα χρώματα..







  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Δυστυχώς οι ευχές για Ειρήνη, δεν πιάνουν πια. Αλίμονο στον Λαό της Ουκρανίας και τη μοίρα του.
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες και τίποτα δεν πιάνει πια..
      Καλό σαββατοκύριακο Βασίλη σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. "Δεν θα μας κάνει τίποτα πια εντύπωση. Γιατί θα τα έχουμε δει όλα."
    Ένας μεγάλος φόβος μου, για το μέλλον!
    Τι άλλο θα ζήσουμε; Φοβάμαι να πω. Γιατί κάθε φορά που σκεφτόμαστε "φτάνει πια" έρχεται κάτι ακόμα χειρότερο.
    Να είμαστε καλά να αντέχουμε Κατερίνα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους ίδιους φόβους έχουμε Μαρίνα μου.

      Να αντέχουμε..

      Διαγραφή
  3. "Να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαΐ", έλεγε ο Κώστας Βάρναλης Κατερίνα μου.
    Όσο υπάρχει εκμετάλλευση και σχέσεις εξουσίας, ο πόλεμος θα είναι η επιλογή τους.
    Καλησπέρα αγαπημένη μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς.

      Καλησπέρα, καλή συνέχεια με δύναμη Γιάννη μου!

      Διαγραφή