Δεν έχω χρόνο

By Katerina V - Ιουλίου 20, 2023

 


Δεν έχω χρόνο


Δεν έχω χρόνο για ξόδεμα.

Δεν έχω χρόνο για μιζέρια.

Δεν έχω χρόνο για αρνητική ενέργεια.

Δεν έχω χρόνο για μπερδέματα.

Δεν έχω χρόνο για εκείνους 

που δεν έχουν χρόνο.

Δεν έχω χρόνο για εκείνους 

που αφήνουν τον χρόνο να περνάει.

Δεν έχω χρόνο για κακίες.

Δεν έχω χρόνο να εξηγώ.

Δεν έχω χρόνο για αναλύσεις.

Δεν έχω χρόνο να περιμένω.


Όλα είναι τώρα και όλα είναι για εμάς.

Αντέχεις;



Όταν η ψυχή σου βιάζεται, δεν περιμένει. Δεν περιμένει άλλο πια να βρει άκρη στο παράλογο, ούτε συμβιβάζεται στην μετριότητα. Αγωνιά πάντα για το καλύτερο και θα συνεχίζει κάτω από προϋποθέσεις που θέτουν τον πήχη πολύ ψηλά. Όχι για να μη τον φτάσεις, αλλά για να σε κάνει να προσπαθήσεις παραπάνω.  (Το είχα γράψει μεταξύ άλλων πριν χρόνια για ένα site που αρθρογράφησα και ήρθε ξανά στο μυαλό μου...)


****


Ελπίζω όπου κι αν είστε, να είστε υγιείς, ασφαλείς και να περνάτε όμορφα.

Σας φιλώ με αγάπη 🌻

 


 Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 



  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Και από μένα τις καλύτερες ευχές, Κατερίνα μου, με την καρδιά μου. Να περνάς όμορφες καλοκαιρινές στιγμές. Μού άρεσε το γραπτό σου, οι σκέψεις σου πάντα αγγίζουν την καρδιά μου, το ξέρεις δα αυτό.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφο και τιμητικό αυτό που λες Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ!!
      Επίσης καλή συνέχεια, καλό κουράγιο με τον καύσωνα... 🌻

      Διαγραφή