10 Journal Prompts for self-discovery

By Katerina V - Μαΐου 08, 2024

 



πηγές λίστας: https://medium.com/@travelbeautyblog,  https://psychcentral.com/ & https://www.ourmindfullife.com/


Περιέγραψε ένα μέρος που σε κάνει να νιώθεις γαλήνη και γιατί: Στα Αναφιώτικα στην Πλάκα, νιώθω μια απίστευτη γαλήνη. Η τοποθεσία, το περιβάλλον, η ηρεμία, τα γραφικά στενά της. Η ενέργεια!

Ποιες είναι οι αγαπημένες σου δραστηριότητες αυτο-φροντίδας; Οι pilates, γυναικεία περιποίηση, στιγμές διασκέδασης (μουσική-χορός).

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις οπουδήποτε στον κόσμο, που θα ήταν: Ιδανικά, ένα ταξίδι με τρένο στην Ευρώπη...

Υπάρχει κάποιο απόσπασμα- quote που έχει αντίκτυπο σε εσένα τώρα; Είναι ένα βίντεο που πέτυχα τυχαία στο instagram, το οποίο λέει: "Μια μέρα θα το συνειδητοποιήσεις ότι η ευτυχία δεν είχε ποτέ να κάνει με τη δουλειά σου ή το πτυχίο σου, ή το να είσαι σε μια σχέση. Η ευτυχία δεν είχε ποτέ να κάνει με το να ακολουθείς τα βήματα όλων εκείνων που ήρθαν πριν από εσένα. Ποτέ δεν είχε να κάνει με το να είσαι σαν τους άλλους. Μια μέρα θα το δεις. Αυτή η ευτυχία είχε πάντα να κάνει με την ανακάλυψη, την ελπίδα, το να ακούς την καρδιά σου και να την ακολουθείς όπου επιλέγει να πάει. Η ευτυχία είχε πάντα να κάνει με το να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου, με το να αγκαλιάζεις το άτομο που γινόσουν. Ότι η ευτυχία σου δεν ήταν ποτέ στα χέρια των άλλων. Μια μέρα θα συνειδητοποιήσεις ότι η αληθινή ευτυχία έρχεται από μέσα σου. Πάντα αφορούσε εσένα και πάντα θα είναι για σένα."

Κατέγραψε τρία πράγματα που κατάφερες τον προηγούμενο χρόνο: 1. Ταξίδι στην Πορτογαλία, 2. να ξεπεράσω έναν επίπονο τραυματισμό που κράτησε μισό χρόνο αρχίζοντας ξανά τις αγαπημένες μου δραστηριότητες και 3. η ολοκλήρωση μιας ανοσοθεραπείας πέντε ετών. 

Κατέγραψε τρία πράγματα που σε κάνουν πάντα να χαμογελάς: 1. Οι αγκαλιές, 2. το ωραίο χιούμορ και 3. η σοκολάτα!!

Κατέγραψε τρία πράγματα για τα οποία νιώθεις τώρα ευγνωμοσύνη: 1. Για τις περιπέτειες υγείας που είναι αντιμετωπίσιμες, 2. για τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου, 3. για όλα όσα έχω...> (Diary of Bliss)

•   Κατέγραψε τρία πράγματα που αγαπάς στην αλλαγή των εποχών: Ναι πλέον έχουν χαθεί οι εποχές, δεν είναι ευδιάκριτες οι αλλαγές. Παρ'όλα αυτά ακόμα μου αρέσει η μετάβαση. Ειδικά όταν πρόκειται για την Άνοιξη και το Φθινόπωρο που έχω παραπάνω αδυναμία. Η αλλαγή της ώρας ειδικά όταν αργεί να νυχτώσει, οι μυρωδιές της φύσης και οι νέοι στόχοι, όλα αυτά που προσμένουμε κυρίως το καλοκαίρι και το φθινόπωρο.

    • Ποιες αξίες θεωρείτε πιο σημαντικές στη ζωή (ειλικρίνεια, δικαιοσύνη, αλτρουισμός, πίστη κ.λπ.); Όλες συμπληρώνουν η μία την άλλη. Αρχικά με το να είμαστε ειλικρινείς και συνεπείς με τον εαυτό μας. Να έχουμε κοινωνική συνείδηση και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο δίκαιοι. 

    • Αν μπορείτε να ταξιδέψετε στο χρόνο, τι θα πείτε στον έφηβο εαυτό σας ; Θα προσπαθούσα να μου πω να μη φοβάμαι να είμαι ο εαυτός μου, απελευθερωμένη από όλα. Ότι δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν. Να μη δίνω τόσες ευκαιρίες εκεί που δεν τις εκτιμούν και να μην αναβάλλω πράγματα, να ζω κυρίως το παρόν. Να μη σταματάω να ονειρεύομαι και να πιστεύω στο ανέφικτο. 




    Μπορείτε να μοιραστείτε ελεύθερα τις λίστες και τις δικές σας απαντήσεις!


    • Share:

    You Might Also Like

    2 σχόλια

    1. Μου αρέσουν αυτές οι ερωτήσεις, που ανοίγουν ένα όμορφο παράθυρο για να ανοίξουμε τις σκέψεις μας σε κοινή συζήτηση. Να γνωριστούμε καλύτερα, να ανταλλάξουμε απόψεις.
      Χρόνια πολλά, Κατερίνα μου. Στέλνω τις ευχές μου, καλή μου φίλη.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Χρόνια πολλά με υγεία Γιάννη μου!!
        Ναι και εμένα μου αρέσουν γι αυτό σκέφτηκα ορισμένα να τα μοιράζομαι κιόλας.

        Διαγραφή